Graspop Metal Meeting 2024

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.147
Met het weer van de laatste week zal het nog wat langer zijn, dus, vanaf morgen gras maaien, een weekje uitdrogen en dan kunnen de eerste trucks met rijplaten aankomen.

Maar eerst ons tijdschema.
Daarvoor nog twee weken en twee dagen geduld. Als er dan nog geen timetable is ga ik onderweg naar Spanje op m’n eerste reisdag (17 mei) het festivalterrein blokkeren als een echte festivalboer. Net zolang tot de timetable er is.
 
  • Haha
Waarderingen: King810 en Royke

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.147
Even ter samenvatting dus:
  • de timetable kan vandaag komen maar ook over een paar weken.
  • gras is groen.
  • we hebben geen idee.
Toch mooi wat wij hier allemaal kunnen bereiken als we onze knappe koppen samen steken. 🤓;)
Moet je nagaan wat voor niveau we bereiken als er ook nog een appelsapje in is gegaan volgende maand.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
197
307
Hmm, ik krijg nu iedere keer dat ik de Graspop website laad opnieuw een popup voor cookies. Zouden ze achter de schermen iets aan het veranderen zijn op de website?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.147
Ik heb het nu ook, maar 4u is geruisloos gepasseerd. Die spanning!

Edit: en het is weer voorbij met de pret.
 
Laatst bewerkt:

Nightrage

Randprogramma
13 nov 2022
114
229
Ik denk trouwens dat de organisatie druk bezig is met zoeken naar vervanging voor Eisbrecher en Monuments en daarom het timetable nog even niet vrijgeeft.

Edit: Ik heb snel even naar de Hellfest line up gekeken wat er nog in de buurt is. Van mij mag Caliban, Monuments vervangen en Clawfinger Eisbrecher.
 

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
122
388
Een vraagje, ik zou graag een opvouwbare stoel meebrengen op het festival terrein (heb sinds enkele maanden last aan mijn voeten :().
Op de website staat maximaal 55cm hoogte, maar dat lijkt me wel erg klein. Heeft hier iemand ervaring mee met wat er toegelaten is?

campingstoel-met-armleuningen.jpg

(deze is 82 x 17,5 x 17,5 cm opgevouwen)
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.147
Mss is 17u op ne verlofdag beter dan 16u op een werkdag 🤷‍♂️
Wat me tegenstaat is het feit dat ik nu betaalde advertenties zie langskomen met wat namen op de vrijdag en zondag waarvoor nog tickets te kopen zijn. Dan konden ze hiermee toch beter wachten tot aan de timetable?
Ik denk hierom dat de kans groot is dat het op zijn vroegst volgende week wordt.
 

Nightrage

Randprogramma
13 nov 2022
114
229
Een vraagje, ik zou graag een opvouwbare stoel meebrengen op het festival terrein (heb sinds enkele maanden last aan mijn voeten :().
Op de website staat maximaal 55cm hoogte, maar dat lijkt me wel erg klein. Heeft hier iemand ervaring mee met wat er toegelaten is?

campingstoel-met-armleuningen.jpg

(deze is 82 x 17,5 x 17,5 cm opgevouwen)
Ben al vaak naar Graspop geweest, nog nooit heeft een medewerker een meetlat langs mijn stoeltje gehouden. (Mijn bier is ook nog nooit getelt, wel is mijn gasstel afgepakt vorig jaar).
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

The Black

Campingartiest
27 feb 2015
78
63
Ik denk trouwens dat de organisatie druk bezig is met zoeken naar vervanging voor Eisbrecher en Monuments en daarom het timetable nog even niet vrijgeeft.

Edit: Ik heb snel even naar de Hellfest line up gekeken wat er nog in de buurt is. Van mij mag Caliban, Monuments vervangen en Clawfinger Eisbrecher.

Ik hoop ten zeerste dat ze The Haunted boeken. Naast Metallica de enige naam die ik echt mis van de Hellfest line-up.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage

Gebruikers die dit onderwerp bekijken