Pinkpop 2024

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
250
314
Benieuwd of er een cancellation van Anouk aankomt of dat ze op tijd een nieuwe band vindt.

Rumour has it dat haar band is opgestapt. (Bron Twitter ;))
 

BeWario

Randprogramma
27 jun 2023
103
98
Benieuwd of er een cancellation van Anouk aankomt of dat ze op tijd een nieuwe band vindt.

Rumour has it dat haar band is opgestapt. (Bron Twitter ;))
Ik had het er vanochtend nog over met een vriend van me. Ik denk niet dat we die nog gaan zien op Pinkpop als t op dezelfde gang door gaat
 
  • Confetti
Waarderingen: brutus257 en daily

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.550
6.229
Viel al een tijd te verwachten. Hopelijk hebben ze bij Pinkpop (en NSJ) al een tijd een plan B.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.643
11.415
Viel al een tijd te verwachten. Hopelijk hebben ze bij Pinkpop (en NSJ) al een tijd een plan B.
NSJ is wel met het Metropole Orkest, zelfde geldt voor het eerste Ziggoconcert, dus weet niet of dat gelijk al afvalt. PP uiteraard wel. Heb niet zoveel met Anouk, maar keek best uit naar NSJ.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.550
6.229
Ah ja. Ik had tickets voor dat orkest in Ziggo (verkocht) maar wist niet dat dat ook op NSJ met orkest was. Al staat het Metropole er misschien ook niet meer om te springen om met haar op het podium te staan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.050
6.096
nog 50 dagen tot Pinkpop 2024 en ik denk dat ik er wel uit ben wat mijn spoorboekje betreft....

vrijdag :
Jiri11(eerste deel) - Kawala - Skindred - laatste deel van Cian Ducrot - Acda en de Munnik - Nieve Ella - Yungblud - enkel het begin van Royal Blood - Nathaniel Rateliff - voorvak Noord tbv Keane - Keane - Maneskin (met de hoop op een mooi plekje redelijk vooraan)

zaterdag :
Douwe Bob - The Analogues - Corey Taylor - Lottery Winners - Against the Current - Louis Tomlinson - Lauren Spencer Smith - voorvak Noord tbv NBT - Nothing But Thieves (must see m'n dochter en ik)- Calvin Harris

zondag :
Ilse DeLange - tweede deel Sea Girls - Loreen - Davina - The Interrupters - Greta van Fleet - Limb Bizkit - Hozier en dan een redelijke vooraan plek voor Ed Sheeran vinden.

(dik gedrukt de must see's)
 

JohndeBever

Campingartiest
12 okt 2023
62
56
Voor mij ziet het spoorboekje er als volgt uit (Dikgedrukt zou ik graag willen zien, normaal is leuk om mee te pakken:

Vrijdag:
Palaye Royale - Skindred - Acda en de Munnik - Babymetal - Fleddy Melculy - Royal Blood - Nathaniel Rateliff - Pomelien Thijs (worden lastig laatste 3 genoemde aangezien ze alle 3 tegelijk spelen) - Avril Lavigne - Keane - Maneskin

Zaterdag:
Corey Taylor - Froukje - De Jeugd Van Tegenwoordig - Ploegendienst - Pendulum - Nothing But Thieves - John Coffey - Calvin Harris (van een afstand bekijken)

Zondag:
Ilse de Lange - DOOL - The K's - Greta Van Fleet - Limp Bizkit - Hozier - Jane's Addiction - Ed Sheeran
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
En hopelijk horen we wat nieuw werk, zal wel een soort best of show worden.
Door de viering van het tien jarige bestaan van zijn album X zal Ed het album nog eens uitbrengen met 9 extra bonus tracks. Dus hier gaan we zeker een van op Pinkpop horen.

Ed houdt ervan om spontaan artiesten uit te nodigen of bij artiesten op het podium te klimmen. Sam Smith heeft in z’n nieuwe album een nummer met Ed Sheeran. Zou leuk zijn als ze dit samen live spelen bij een van de twee shows.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.793
3.748
Door de viering van het tien jarige bestaan van zijn album X zal Ed het album nog eens uitbrengen met 9 extra bonus tracks. Dus hier gaan we zeker een van op Pinkpop horen.

Ed houdt ervan om spontaan artiesten uit te nodigen of bij artiesten op het podium te klimmen. Sam Smith heeft in z’n nieuwe album een nummer met Ed Sheeran. Zou leuk zijn als ze dit samen live spelen bij een van de twee shows.
Spontaan lijkt me sterk. Hee verrek, Beyonce in Landgraaf lekker bandjes kijken met een pinkpophoedje op! Kom er bij dan gaan we samen nummertje doen. Zou wel leuk zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

Gebruikers die dit onderwerp bekijken