Ik vond Caleb Kunle een beetje sufjes eerlijk gezegd, zat weinig energie in zijn band. Muzikaal weinig mis mee, maar niet echt enerverend.Dag 1
begon met Caleb Kunle, invloeden van onder andere Michael Kiwanuka. Hij lijkt er zelfs op. Nummers prima, maar tussen elk nummer roepen give me a yeah dacht ik na een half uur het wordt een no.
Arny Margret. Een IJslandse op akoestisch gitaar met een mooie stem. Lekker ingetogen nummers. Indie /folk achtig.
Katie Gregson Macleod. Schotse dame die zich zelf begeleid op keyboad of gitaar. Mooie heesachtige stem met fijne nummers. Hoor een hoop Phoebe Bridgers in haar nummers en dat vind ik altijd fijn.
Qlowski uit Italië. Omschreven als postpunk. Soms maak je verkeerd keuzes. Op Deezer klonk het wel leuk
VLURE. Alweer Schotland . Post punk met een hoop elektronica. Energieke show, Betrok de zaal mee en stonden ook in het publiek. Als eerbetoon aan Maxi Jazz sloten ze af met God is a DJ. Dat deden ze niet onverdienstelijk.
The Vices voelde als een thuiswedstrijd, vond het echt een lekkere afwisselende show en goed strak gespeeld.
Banji was ook tof, eerder al gezien, hebben wel een aantal lekkere hits en een goed funky geluid
Als laatste nog Ramkot gezien, ruig maar met veel groove - klonk goed maar wellicht wat veel van hetzelfde.