Zelfs voor de 4 coins die ze daarvoor vragen?
Wat geloof ik nog zonder mayo is.
Ik vind zelf de Smaakfabriek wel een dikke aanrader.
Vaak lekkere gerechten met (lokale) verse ingrediënten en een goede prijs-kwaliteit verhouding.
Nadeel is dat je op tijd moet zijn, want na 18u is het meeste daar al op.
En er zijn 1 of 2 pizza kraampjes waar je ook fatsoenlijkel pizza kan krijgen en dan gelijk een halve pizza ipv 1 klein klotepuntje.
Ik weet alleen niet meer uit mijn hoofd wat de goede pizza uitbaters zijn.
Vorig jaar was dat denk ik 'Authentic Pizza by Food-line'.
Het beste eten vind je buiten het terrein.
Kip / spareribs met aardappelen en appelmoes !!
Braziliaans hapjes of een grote bak met noodles die je zelf kan samenstellen