Rock Werchter 2026

Artikel in Krant van West-Vlaanderen met bouwer arena NEST, onder meer dus over zijn nieuwe constructie: https://kw.be/nieuws/economie/bedri...ter-we-creeren-er-een-bijzonder-mooi-project/

Onder meer dit:
Je bent er ook bij op Rock Werchter, het grootste en meest toonaangevende festival in ons land. Blij neem ik aan.

“Zeker. Rock Werchter is in de eerste plaats het terrein van podiumbouwer Stageco. Dat wij daar een rol van betekenis kunnen spelen, streelt ons ego. Bovendien gaat het om een bijzonder mooi project. De arena die we er bouwen, is 80 meter breed en biedt plaats aan 2.000 toeschouwers.”

• Leuk
Waarderingen: tosti en JP5
Friet stoofvlees, een bahn mi (meestal links naast de main) of een pasta bij de pastabar naast de Barn voor op het terrein. Verder is het allemaal veel te duur voor wat je krijgt daar. De echte gem haal je voor het terrein bij die eetkraampjes. Kun je een heerlijke kip met appelmoes eten voot een goede prijs.
Friet stoofvlees blijft idd 1 vd betere opties

• Leuk
Waarderingen: pigital
Zijn er mensen hier die met de auto vanuit Utrecht op woensdag mee heen en maandag mee terug willen reizen?

Friet stoofvlees blijft idd 1 vd betere opties
Zelfs voor de 4 coins die ze daarvoor vragen?
Wat geloof ik nog zonder mayo is.

Ik vind zelf de Smaakfabriek wel een dikke aanrader.
Vaak lekkere gerechten met (lokale) verse ingrediënten en een goede prijs-kwaliteit verhouding.
Nadeel is dat je op tijd moet zijn, want na 18u is het meeste daar al op.

En er zijn 1 of 2 pizza kraampjes waar je ook fatsoenlijkel pizza kan krijgen en dan gelijk een halve pizza ipv 1 klein klotepuntje.
Ik weet alleen niet meer uit mijn hoofd wat de goede pizza uitbaters zijn.
Vorig jaar was dat denk ik 'Authentic Pizza by Food-line'.

Het beste eten vind je buiten het terrein.
Kip / spareribs met aardappelen en appelmoes !!
Braziliaans hapjes of een grote bak met noodles die je zelf kan samenstellen

De niet-standaard burgerkraampjes (bv smashed) vond ik vorig jaar ook prima. Iets van 2,5-3 muntjes voor een burger. Ze waren niet slecht. Pulled buns ook meerdere keren geweest, leuke variatie op de burger. Pasta’s vond ik persoonlijk goedkoop smaken. Authentic pizza inderdaad heel goed. Sweet potato wedges heerlijk maar veel te weinig en te prijzig voor de portie.

Smaakfabriek staat dit jaar op mijn line-up om te proberen.

• Leuk
Waarderingen: BeWario en pigital
Wat zijn zo de gemiddelde prijzen van de standjes buiten het fesivalpark? En wat valt er precies allemaal te krijgen, ik denk dat ik dit jaar eens vaker naar daar zal uitwijken in plaats van telkens bij de dure kraampjes op het terrein iets te bestellen.

Zelfs voor de 4 coins die ze daarvoor vragen?
Wat geloof ik nog zonder mayo is.

Ik vind zelf de Smaakfabriek wel een dikke aanrader.
Vaak lekkere gerechten met (lokale) verse ingrediënten en een goede prijs-kwaliteit verhouding.
Nadeel is dat je op tijd moet zijn, want na 18u is het meeste daar al op.

En er zijn 1 of 2 pizza kraampjes waar je ook fatsoenlijkel pizza kan krijgen en dan gelijk een halve pizza ipv 1 klein klotepuntje.
Ik weet alleen niet meer uit mijn hoofd wat de goede pizza uitbaters zijn.
Vorig jaar was dat denk ik 'Authentic Pizza by Food-line'.

Het beste eten vind je buiten het terrein.
Kip / spareribs met aardappelen en appelmoes !!
Braziliaans hapjes of een grote bak met noodles die je zelf kan samenstellen
Zeker, friet stoofvlees met mayo is voor zn 4 bonnnetjes absoluut een vd betere opties. De kip buiten het terrein idd ook

• Leuk
Waarderingen: Tinus101
Friet stoofvlees, een bahn mi (meestal links naast de main) of een pasta bij de pastabar naast de Barn voor op het terrein. Verder is het allemaal veel te duur voor wat je krijgt daar. De echte gem haal je voor het terrein bij die eetkraampjes. Kun je een heerlijke kip met appelmoes eten voot een goede prijs.
Yep, en die Thai/noedels met buiten het terrein ook altijd goede prijs/kwaliteit/vulling, prima maaltijd.

Als mensen nog kunnen tippen waar je broodjes Martino kunt halen, dan houd ik mij aanbevolen. Dat was jarenlang naast A1 richting de ingang, maar daar staan ze al even niet meer.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: BeWario

Users who are viewing this thread