Rockbeer Sunset slot 6 okt 2016 3.093 4.219 vrijdag om 15:27 #21 luluasas zei: Pardon? Klik om te vergroten... De opbouw is fantastisch, maar op het moment dat er een orgastisch samenspel zou moeten komen kakt het in. Waarderingen: Brian
luluasas zei: Pardon? Klik om te vergroten... De opbouw is fantastisch, maar op het moment dat er een orgastisch samenspel zou moeten komen kakt het in.
Tinus101 Geliefde act 21 nov 2022 1.366 1.682 vrijdag om 15:34 #22 Oh deze is ook leuk QOTSA - Make it With You Frank Carter and the Rattlesnakes - I Hate You IDLES - POP POP POP En modder op een vlaggenschip van een album is FKA Twigs - Childlike Things. Geweldig album maar dit hele nummer is echt om van te kotsen
Oh deze is ook leuk QOTSA - Make it With You Frank Carter and the Rattlesnakes - I Hate You IDLES - POP POP POP En modder op een vlaggenschip van een album is FKA Twigs - Childlike Things. Geweldig album maar dit hele nummer is echt om van te kotsen
G gesp Geliefde act 11 jun 2018 1.257 575 vrijdag om 16:40 #24 Het is eigenlijk een hidden track, maar wat een smet op een verder weergaloos oeuvre: Foz van The Stone Roses. Beter was deze voorgoed verborgen gebleven.
Het is eigenlijk een hidden track, maar wat een smet op een verder weergaloos oeuvre: Foz van The Stone Roses. Beter was deze voorgoed verborgen gebleven.
InsaniTiny Gouden Tip 5 jan 2023 382 1.137 vrijdag om 18:58 #25 Delain - The Gathering Geen idee waarom, maar ik krijg echt jeuk van dit nummer. Waarderingen: Koekdoos
Sjakie de Wit Sunset slot 17 feb 2014 2.492 3.846 vrijdag om 19:04 #26 Brian zei: David Bowie - The Man Who Sold The World (niet te hagelen zijn manier van zingen daar) Radiohead - Daydreaming (shoot me) Klik om te vergroten... Waarderingen: elo
Brian zei: David Bowie - The Man Who Sold The World (niet te hagelen zijn manier van zingen daar) Radiohead - Daydreaming (shoot me) Klik om te vergroten...
Sjakie de Wit Sunset slot 17 feb 2014 2.492 3.846 vrijdag om 19:10 #27 Pearl Jam - The Fixer King Gizzard & the Lizard Wizard - Sense Queens of the Stone age - I sat by the ocean Michael Kiwanuka - Home again(al blies deze me desondanks wel omver toen ik het live hoorde) Radiohead - Creep The Doors - light my fire
Pearl Jam - The Fixer King Gizzard & the Lizard Wizard - Sense Queens of the Stone age - I sat by the ocean Michael Kiwanuka - Home again(al blies deze me desondanks wel omver toen ik het live hoorde) Radiohead - Creep The Doors - light my fire
Loek123 Headliner 7 nov 2019 7.217 12.233 vrijdag om 19:15 #28 Parkway Drive - If a god can bleed Tochwel mijn favoriete band, maar wat een slecht nummer is dat.
Koekdoos Headliner 22 okt 2018 8.316 11.680 vrijdag om 19:28 #29 Bon Jovi - Love For Sale, altijd skip. Waarderingen: InsaniTiny
Kesselman Geliefde act 7 dec 2015 1.524 1.080 zaterdag om 20:22 #32 Raskolnikov zei: Prince - The Most Beautiful Girl In The World Klik om te vergroten... hier ben ik t wel mee eens ben een groot prince fan, maar dit nr
Raskolnikov zei: Prince - The Most Beautiful Girl In The World Klik om te vergroten... hier ben ik t wel mee eens ben een groot prince fan, maar dit nr
Kesselman Geliefde act 7 dec 2015 1.524 1.080 zaterdag om 20:24 #33 PimSp zei: Rage Against The Machine - Killing in the Name Thunderstruck - AC/DC Enter Sandman - Metallica Sweet Child O Mine - Guns n Roses Don't get me wrong. Het zijn geen slechte nummers. Maar ze zijn allemaal veel te overplayed en ik ben ze gewoon zat Klik om te vergroten... dat komt idd wel heel vaak voor ik kan alive jeremy en black van pearl jam eigenlijk ook niet meer horen, maar dat maakt t geen slechte nummers
PimSp zei: Rage Against The Machine - Killing in the Name Thunderstruck - AC/DC Enter Sandman - Metallica Sweet Child O Mine - Guns n Roses Don't get me wrong. Het zijn geen slechte nummers. Maar ze zijn allemaal veel te overplayed en ik ben ze gewoon zat Klik om te vergroten... dat komt idd wel heel vaak voor ik kan alive jeremy en black van pearl jam eigenlijk ook niet meer horen, maar dat maakt t geen slechte nummers