Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Al een aantal keer verbaasde @Yannick zich over een naam die nog steeds in het spel zit. Het kan eigenlijk niet anders dan dat hij de naam bedoelde die wij nu gaan aankondigen. Ook wij waren verbaasd en in de gloria dat ze nog steeds te boeken is. Ze wordt veelvoudig in één adem genoemd met Taylor Swift; dus beiden op ons festival voelt als een droom. We hebben het natuurlijk over:
Avenged Sevenfold komt naar Themapalooza. Daarmee heb je de perfecte co-headliner voor System Of A Down zou je zeggen...... Maar niet in Twente, daar speel je gewoon voor Adele!
Al een aantal keer verbaasde @Yannick zich over een naam die nog steeds in het spel zit. Het kan eigenlijk niet anders dan dat hij de naam bedoelde die wij nu gaan aankondigen. Ook wij waren verbaasd en in de gloria dat ze nog steeds te boeken is. Ze wordt veelvoudig in één adem genoemd met Taylor Swift; dus beiden op ons festival voelt als een droom. We hebben het natuurlijk over:
Ik heb in de vrije dagen alvast 7 aankondigingen klaargezet waarvan ik verwacht dat deze niet snel gestolen zullen worden, goede voorbereiding is het halve werk!
We hebben nu namen voor drie thema's gekozen. Maar nu wordt het tijd om de aandacht te verplaatsen naar het vierde thema. Een van de belangrijke namen van dat thema leggen we meteen vast:
"Weird Al" Yankovic
Niet voor het eerst op Baspop en vermoedelijk ook niet voor het laatst. Wat een artiest!
Weird al Yankovic stond heel toevallig niet op mijn lijstje nee..... .Ik heb 1 artiest die denk ik alleen maar bij mijn thema past, als die gestolen wordt is het echt oorlog
Weird al Yankovic stond heel toevallig niet op mijn lijstje nee..... .Ik heb 1 artiest die denk ik alleen maar bij mijn thema past, als die gestolen wordt is het echt oorlog
Het is al van 2013 geleden dat deze formatie nog eens samen op een podium stond, maar voor ons festival keren ze met alle plezier terug. Waar Nick Cave, samen met zijn Bad Seeds, grootmeester is in wondermooie melancholie, sleurt hij ook een duisterder verleden met zich mee. Op Rock Werchter 2011 deed hij zo de Main Stage daveren met een show die de superlatieven deed vliegen. Zoals deze uit de toenmalige Humo-recensie: "Cave was de naar pek, zwavel en funky aftershave meurende Mefisto, de ceremoniemeester van zijn eigen waanzin." Wij gaan maar al te graag mee in die waanzin en kondigen aan: Grinderman!
Reeds aangekondigd zijn: Kate Bush, Rosalía, My Chemical Romance, Sufjan Stevens, Grinderman, Portishead en Tomora