Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Your attention please, the 69 EC service Tekkno train on platform A-M-P and V to Climax City is arriving ahead of schedule.
We're sorry for any lost enjoyment.
Het wordt hoog tijd om de sub voor Bring me the Horizon aan te kondigen. Wat de organisatie van Hush & Havoc betreft is dit een ultieme metal crossover act. Voor wie z’n metal liever wat minder glad heeft: staat genoteerd. Wij zetten ze gewoon neer:
Deafheaven bracht vorig jaar al wat mij betreft het beste album van 2025 uit: Lonely People with Power. Dé spirituele opvolger van het legendarische Sunbather. Het is dan ook met grote trots op deze Koninklijke dag de koningen van de blackgaze te boeken met Bayonette Festival 2026!
Deafheaven bracht vorig jaar al wat mij betreft het beste album van 2025 uit: Lonely People with Power. Dé spirituele opvolger van het legendarische Sunbather. Het is dan ook met grote trots dat op deze Koninklijke dag de koningen van de blackgaze band boeken met Bayonette Festival 2026!