The Strokes

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Hmm de Tweet embedden lukt niet helemaal, maar The Strokes komt morgen met nieuws met een foto van London erbij..

Gister hun eerste show sinds tijden. Veel Is This It op de setlist. Ik hoop zo dat ze dit jaar of begin volgend jaar nog ergens in de buurt komen. Ben benieuwd wat Primavera gedaan heeft om ze zo exclusief op hun festival te krijgen.

https://www.youtube.com/watch?t=141&v=j0p3msuZKw4

http://www.stereogum.com/1806310/dont-expect-more-tour-dates-or-new-music-from-the-strokes-anytime-soon/news/

Het begint er toch steeds meer naar uit te zien dat Hyde Park wel eens de laatste Europese show van The Strokes ooit kan zijn.

Dat is nu al jaren bezig dat ze elkaars uitspraken in de pers ontkennen en ze niet meer door een deur lijken te kunnen. Tel daarbij op dat ze Comedown Machine al op vrij orthodoxe wijze opgenomen hebben, steeds vaker met soloprojecten bezig zijn en sinds 2011 enkel nog een handvol shows deden voor de hoogste bieder.

THE STROKES NEMEN NIEUW WERK OP
Julian Casablancas heeft gisteravond tijdens een optreden van The Strokes in Washington DC laten weten dat de band opnieuw de studio induikt. 'We komen snel terug. We gaan weer aan het werk in de studio en zo', aldus de frontman.
http://oor.nl/#!/articles/the_strokes_nemen_nieuw_werk_op/news

hmpfdoegewooneeneuropatour.

De post hierboven leert me dat The Strokes nieuw materiaal opnemen, hoera!

Na beraad thuis gaan we trouwens voor de show in Londen morgen. Na VW (Parijs) en RH (Berlijn) een derde concertcitytripje. Benieuwd hoe snel dat zal gaan.

• On fire
Waarderingen: RubenFrusciante
Het begint er toch steeds meer naar uit te zien dat Hyde Park wel eens de laatste Europese show van The Strokes ooit kan zijn.

Dat is nu al jaren bezig dat ze elkaars uitspraken in de pers ontkennen en ze niet meer door een deur lijken te kunnen. Tel daarbij op dat ze Comedown Machine al op vrij orthodoxe wijze opgenomen hebben, steeds vaker met soloprojecten bezig zijn en sinds 2011 enkel nog een handvol shows deden voor de hoogste bieder.
Ook geestig om deze uit 2015 nog eens te lezen.

• Leuk
Waarderingen: Sandow
Die nieuwe single is alvast gezapig, veel autotune, meh.

Maar op Coachella klonken ze erg goed, dus die concerten zullen dankzij het oude materiaal ongetwijfeld geweldig worden.

Die nieuwe single is alvast gezapig, veel autotune, meh.

Maar op Coachella klonken ze erg goed, dus die concerten zullen dankzij het oude materiaal ongetwijfeld geweldig worden.
Dat nieuwe nummer klonk ook geweldig op Coachella stream hoor. Ligt heel erg in het verlengde van The New Abnormal.

Oh nice! Live heb ik 'm niet gehoord. Maar via Spotify smaakt hij mij niet naar meer.

Presale 1 al mislukt, geen tickets meer over tegen dat het aan mij was (5500 mensen voor me, stipt om 10u in de queue gegaan). Morgen hopelijk meer geluk.

Nevermind, ben blijven proberen en het ticket voor Amsterdam is aangekocht! 🥳

Presale 1 al mislukt, geen tickets meer over tegen dat het aan mij was (5500 mensen voor me, stipt om 10u in de queue gegaan). Morgen hopelijk meer geluk.
Mastercard Pre-sale geprobeerd? Daar zijn nog voldoende tickets beschikbaar. Let op! Je kunt alleen met Mastercard afrekenen: LINK

• Geweldig
Waarderingen: Kachelle
Iemand die een idee heeft of de O2 Londen een presale heeft? Ik heb mij geregistreerd op de Strokes website voor presale access maar daar nooit een mail van gekregen.

Op de website van de O2 staat dat de verkoop pas vrijdag begint.

Iemand die een idee heeft of de O2 Londen een presale heeft? Ik heb mij geregistreerd op de Strokes website voor presale access maar daar nooit een mail van gekregen.

Op de website van de O2 staat dat de verkoop pas vrijdag begint.
Ik heb alleen een mail met de EU data, dus dat kan best kloppen

Na blijven proberen net toch nog 4 staanplaatsen weten te scoren, dus het loont om te volharden...

• Leuk
Waarderingen: Ploegie
Helaas is Rabobank een aantal jaren geleden overgestapt van Mastercard naar VISA...
Voor dit soort dingen kan het geen kwaad om een gratis account aan te houden bij een Neobank zoals Revolut of Wise. Je kunt dan met een paar klikken op de knop een virtuele Mastercard of Visa aanmaken om te kunnen meedoen aan een presale.

Users who are viewing this thread