The Strokes

Londen niet binnen geraakt (ondanks de hulp van @RubenFrusciante en @LanderV ), alles was meteen weg.

Komen er hier nog data bij denken jullie? Anders maar eens proberen voor Amsterdam (en onze reis midden oktober een beetje verzetten).

Helaas is Rabobank een aantal jaren geleden overgestapt van Mastercard naar VISA...
Het is toch zo dat recente bankpassen (de gewone pinpassen) van de Rabobank een Mastercardnummer hebben? Die van mij wel in ieder geval.

Overigens heb ik geen tijd gehad om in de presale te gaan en heb ik ook nog niemand kunnen overtuigen om mee te gaan.

Meteen maar even het wensenlijstje delen, dan kunnen ze vast gaan repeteren. Op BKS was al een klapper van een setlist, welke ze daar niet speelden en ik graag zou horen;

Last Nite
Machu Picchu
Is This It
On The Other Side
What Ever Happened

• Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante
Het is toch zo dat recente bankpassen (de gewone pinpassen) van de Rabobank een Mastercardnummer hebben? Die van mij wel in ieder geval.

Overigens heb ik geen tijd gehad om in de presale te gaan en heb ik ook nog niemand kunnen overtuigen om mee te gaan.
Geen idee... Mijn bankpas heeft geen Mastercardnummer en mijn Rabocard is van VISA...

Meteen maar even het wensenlijstje delen, dan kunnen ze vast gaan repeteren. Op BKS was al een klapper van een setlist, welke ze daar niet speelden en ik graag zou horen;

Last Nite
Machu Picchu
Is This It
On The Other Side
What Ever Happened
Last Nite
Automatic Stop
Heart In A Cage
Ode to the Mets
The Modern Age

Echt zo'n band waarvan ik eigenlijk alles leuk vind, zelfs die nieuwe single. The New Abnormal voor mij nog steeds het beste album van de 20's.

Bizar ook hoe goed die oude platen verjaren. Ik weiger te geloven dat 'Is this it' daadwerkelijk 25 jaar oud is.
Wilde eigenlijk een swapje proberen voor de Ziggo, maar dat loopt misschien toch harder dan gedacht?

Last Nite
Machu Picchu
Is This It
On The Other Side
What Ever Happened
Heart In a Cage
50/50
Juicebox
New York City Cops
Hard To Explain

Zo’n band die al zo lang op het lijstje staat om te zien. Onwijs blij dat ze komen!

Oja, helemaal vergeten. Doei staanplaatsen. Dan maar een zitplaats ergens in de 2e ring.

Wat een compleet belachelijke prijzen verder trouwens, 150 euro...

Oja, helemaal vergeten. Doei staanplaatsen. Dan maar een zitplaats ergens in de 2e ring.

Wat een compleet belachelijke prijzen verder trouwens, 150 euro...
Die plekken waren vanochtend goedkoper. Ongeveer 75e voor tickets op de eerste rang. Is dat nu al zo opgehoogd?

Via Priceless zijn er nog wel staplaatsen trouwens.

Die plekken waren vanochtend goedkoper. Ongeveer 75e voor tickets op de eerste rang. Is dat nu al zo opgehoogd?

Via Priceless zijn er nog wel staplaatsen trouwens.
Op een aantal plekken zelfs de 200 aangetikt. Uiteindelijk 60 euro betaald, best netjes ofzo. Had niet verwacht dat het zo vlot zou uitverkopen eerlijk gezegd.

Ik denk ik het hij de zitplaats laat, maar thanks voor de suggestie!

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Er is ook nog een Spotify pre-sale! HIER (code: GOINGSHOPPING). Wellicht handig voor mensen die geen Mastercard hebben en op zoek zijn naar staanplaatsen

Er is ook nog een Spotify pre-sale! HIER (code: GOINGSHOPPING). Wellicht handig voor mensen die geen Mastercard hebben en op zoek zijn naar staanplaatsen
Voorlopig is er een duistere macht die me bij dit concert weghoudt. Vanmorgen bij de Mojo presale precies om 10.00 uur een brandalarm (BHV test) hier op het werk. Toen ik terugkwam waren er geen staanplaatsen meer.

Nu bij deze pre-sale ook geen staanplaatsen meer. Morgen laatste poging bij de algemene presale.

• Verdrietig
Waarderingen: Franzzz

Users who are viewing this thread