Rock Werchter 2026

Gevaarlijk om dat hier te stellen!
Hij is helemaal niet meer relevant en dat is het enige wat hier op dit forum telt…

Ik sta er nog helemaal achter dat Rock Werchter zich belachelijk maakt met kindermuziek te programmeren… Maar bon, dat is verleden tijd. Ze hebben het geprobeerd met Pommelien en Olivia Rodrigo en het heeft duidelijk niet aangeslagen, dus zand erover en we gaan verder.
Zo hard niet aangeslagen dat die instant uitverkocht was. Verkoop toch geen onzin.

Zitten de coördinaten van Werchter hier tussen?

Bijlagen

• Screenshot_20251205_191614_Instagram.jpg
    Screenshot_20251205_191614_Instagram.jpg
    158,7 KB · Weergaven: 167
Don’t know if anyone cares but if Belguim and England win their groups they’ll both play their last 32 games on Wednesday night of Werchter

• Leuk
Waarderingen: iPopz_Butaye
Right so again then it wasn't instantly haha, 4 weeks is not instantly by any stretch.
Het is wel 'instant' naar Werchter-normen. Moet in de geschiedenis één van de snelst verkopende dagen ooit zijn. Het was na de donderdag ook de tweede dag die uitverkocht vorig jaar. Dus hoe iemand hier durft beweren dat die dag 'niet aansloeg' :ROFLMAO: Zowel Pommelien als Olivia hun concerten kregen voor zover ik me herinner ook minstens 4 sterren in de meeste media.

Het is wel 'instant' naar Werchter-normen. Moet in de geschiedenis één van de snelst verkopende dagen ooit zijn. Het was na de donderdag ook de tweede dag die uitverkocht vorig jaar. Dus hoe iemand hier durft beweren dat die dag 'niet aansloeg' :ROFLMAO: Zowel Pommelien als Olivia hun concerten kregen voor zover ik me herinner ook minstens 4 sterren in de meeste media.
Zeer vervelend zo een efest troll. Die snapt het gewoon niet.

Olivia niet hoor, bv. https://www.gva.be/media-en-cultuur...maar-de-final-punch-werd-gemist/76133939.html

Was voor mij ook tegenvallend. Verkoop niet uiteraard.

• Haha
Waarderingen: Mr. Y
We kunnen over Olivia blijven klagen of discuteren over hoeveel sterren het ging, maar feit is dat die dag uitstekend verkocht en dat het (hoewel het niet de verwachte overrompeling was) een best oké headliner was. Op die positie stonden er al veel slechtere dingen geprogrammeerd. En daarna kregen we ook nog eens een ongezien goede 2manydj's te zien.

Laten we misschien op al het moois focussen dat dit jaar er gaat staan en hoe leuk het gaat zijn? Nog 6 maand te gaan 🥰

Don’t know if anyone cares but if Belguim and England win their groups they’ll both play their last 32 games on Wednesday night of Werchter
Perfect eigenlijk.

En als ze daar niet als groepswinnaar door komen drink ik die woensdag alleen maar water.

It's certainly "instant" by Werchter standards. It must be one of the fastest-selling days ever in history. It was also the second day to sell out last year, after Thursday. So how dare anyone here claim that day "didn't catch on?" :ROFLMAO: As far as I remember, both Pommelien and Olivia's concerts received at least 4 stars in most media.
I did not day it did not catch on, I said it did not sell oit instantly which it did not, you can look to The Cure maybe for that in less than two weeks but you are majorly stretching. Also looking at it, Pommelien was how far down the lineup, I do not think that was the ticket shifter haha.

We can keep complaining about Olivia or debating how many stars there were, but the fact is that the day sold out incredibly well and (although it wasn't the expected overwhelming number) it was a pretty decent headliner. Much worse was already scheduled for that position. And then we also got to see an unprecedentedly good 2manydjs set.

Maybe let's focus on all the wonderful things this year has to offer and how much fun it's going to be. Still 6 months to go.🥰
Now that is actually more of an accurate post, it is not difficult is it rather than people writing comments to suit their view and ego lol. How dare people write and say this and that against what (said person think)

Users who are viewing this thread