Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
You might get 1 name, 2 if absolutely lucky but Tuesday has been single name drops only, not packages. And that 1 name by the looks would just take it upto last years tally but it is not convincingly so.
Kinderachtige opmerking, had zeker gepast en wat poeder gegeven aan de affiche.
Hoezee, The Lumineers of Halsey als derde laatste. Als je dat beter vindt heb ik compassie met uw vrienden.
Hoezee, The Lumineers of Halsey als derde laatste. Als je dat beter vindt heb ik compassie met uw vrienden.
Ik denk dat jij hier best niet teveel anderen aanspreekt over de kinderachtigheid van hun opmerkingen. Zelf al vergeten hoe je aan het reageren was op Pommelien Thijs een paar maand geleden?
Geen zorgen, mijn vrienden zijn in goede handen, maar mooi dat je bezorgd bent om hen.
Goed ik ga dan nu nog wat Lumineers en Halsey luisteren, cheerio!
Geen zorgen, mijn vrienden zijn in goede handen, maar mooi dat je bezorgd bent om hen.
Goed ik ga dan nu nog wat Lumineers en Halsey luisteren, cheerio!
Lumineers nu al drie keer geprobeerd met diverse live sets, waaronder Tiny Desk, maar het lukt me dus maar niet om daar in te komen. Dat is blijkbaar echt een band waar ik slecht op ga. Ik begrijp dat er voor dat vrolijke folky geluid een publiek is, maar dat is net als Deftones en MGK zo een act waar ik helemaal niks mee kan aanvangen blijkbaar.
Lumineers nu al drie keer geprobeerd met diverse live sets, waaronder Tiny Desk, maar het lukt me dus maar niet om daar in te komen. Dat is blijkbaar echt een band waar ik slecht op ga. Ik begrijp dat er voor dat vrolijke folky geluid een publiek is, maar dat is net als Deftones en MGK zo een act waar ik helemaal niks mee kan aanvangen blijkbaar.
Zeker de eerste plaat is fantastisch. Toen nog door De Morgen of Humo omschreven als meer Arcade Fire dan Mumford & Sons en dat vond ik destijds wel kloppen. Maar niet al hun werk is even sterk uiteraard. Maar voor een uurtje happy folkdeuntjes in de zon zeg ik zeker geen nee. ;-)
Childish comment, would certainly have been appropriate and added some powder to the poster.
Hooray, Halsey's The Lumineers third to last. If you prefer that, I feel sorry for your friends.
I am not sure it is a childish comment but to given The Offspring just sold out 15k for an arena in Belgium, to play down the credibility currently for them as a booking for Rock Werchter who have booked Green Day, Linkin Park, SOAD, Metallica, Weezer, Deftones, Amyl and the Sniffers, Bring Me the Horizon and QOTSA just to name a few while lapping up The XX, Teddy Swims, The Lumineers, Mumford and Sons is a bit strange. You could add Halsey to that too but she is not the worst booking.
To be honest The Prodigy and A Perfect Circle stick out like sore thumbs.
The first album is certainly fantastic. At the time, De Morgen and Humo described it as more Arcade Fire than Mumford & Sons, and I thought that was accurate. But not all their work is equally strong, of course. But for an hour of happy folk tunes in the sun, I certainly wouldn't say no. ;-)
Ik denk dat jij hier best niet teveel anderen aanspreekt over de kinderachtigheid van hun opmerkingen. Zelf al vergeten hoe je aan het reageren was op Pommelien Thijs een paar maand geleden?
Ik sta er nog helemaal achter dat Rock Werchter zich belachelijk maakt met kindermuziek te programmeren… Maar bon, dat is verleden tijd. Ze hebben het geprobeerd met Pommelien en Olivia Rodrigo en het heeft duidelijk niet aangeslagen, dus zand erover en we gaan verder.