Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb ik ook wel een beetje...
Hij zegt eerst dat we geen verrassingen hoeven te verwachten en vandaag zegt hij dat we verrast gaan worden door een band die de headliner positie gaat krijgen. Hij weet zeker wel iets maar is nu ook weer niet het orakel imo
Maar we zullen vandaag zien welke band jimmy bedoeld heeft en of hij een gelijk heeft....
Hij had al gezegd dat we geen al te grote verrassingen hoeven te verwachten (in de context van grotere speciale namen die nog geen tour hebben (eg, geen Slayer, FNM, Tool die ze hebben gestrikt))
Maar dat er een band sneller headliner gemaakt wordt dan sommige zouden verwachten.
Context is natuurlijk ook wel belangrijk in deze. Die "geen verrassingen" was in een discussie over mogelijke headliners die nog geen tourdata aangekondigd hadden. Bad Omens heeft al een pak festivaldata staan, dus zou in die zin geen verrassing zijn.
About them playing Graspop in 2026? Werchter didn‘t seem unlikely either, I thought it was just about time for them to do that. I don‘t see many people doubting their standing as a headliner, if that‘s what you‘re referring to.
Voor Bad Omens was het echt verdiend geweest. Ik snap niet waarom hun concert in Vorst nog niet is uitverkocht.
Noah Sebastien heeft een van de krachtigste stemmen in de metalwereld van dit moment en een ongelooflijke stembeheersing.
Zou Deftones zo'n subpositie nog accepteren? Vorst was in een halve dag uitverkocht, naar GMM normen zijn dat toch headlinercijfers. Verwacht hen sowieso eerder als een TBC, want behalve de Mad Cool leak nog geen festivaldata bekend.
Wederom een topic voor de band introducties. Kom maar door!
Ik heb vast weer een bandintroductie topic gestart. Ik zie graag een introductie van Breaking Benjamin tegemoet van iemand, daar ken ik dus absoluut niks van...
ik interpreteerde het al twee losse zinnen
1. jimmy heeft gelijk over Bad Omens
2. er zit een band in de aankondiging die weinig tot niet genoemd wordt hier (1 van de 4, dus een sub)
geen idee of mijn interpretatie correct is of niet maar zo begreep ik hem