Pukkelpop 2025

Is er al iets meer duidelijkheid over wie exit is?
Ik heb dingen gelezen over bazart of das pop op het forum. Maar hoe zeker zijn we? Wat zijn de bronnen?

PKP LINE-UP COMPLETE! Kids With Buns, Broederliefde & Soapbox are in. Upchuck and FLO are out.

Ik ben wanhopig op zoek naar parkeeropties (pendelen op en af).
18 euro per dag lijkt mij extreem duur. Iemand goede alternatieven voor iemand die met de auto moet pendelen?

18 euro per dag lijkt mij extreem duur. Iemand goede alternatieven voor iemand die met de auto moet pendelen?
Het is geen €18 per dag, gewoon €24 voor een weekend

Het is geen €18 per dag, gewoon €24 voor een weekend
Als je elke dag op en neer rijdt, moet je inderdaad elke dag een dagticket a 17 euro (volgens de site van Pukkelpop) kopen. Maar ik zou niet weten wat een andere goedkopere optie is. Dan maar iets meer kraantjeswater drinken en wat alcohol minder.

Er is al naar verwezen in een krantenartikel maar hier het nieuws van de rondleiding PKP door de VRT. Belangrijk: gratis water via een 80 tal punten en gratis zonnecreme ter beschikking van de festivalgangers.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Ga met de auto tot een adres in Limburg waar je wel gratis of goedkoop kunt parkeren en neem dan een regionale bus naar Pukkelpop (3 euro voor sms lijn-ticket, iets goedkoper via de app).

Users who are viewing this thread