Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Overigens slaat EKKSTACY mij enorm goed aan. Ik had een gat in het blokkenschema en deze vult dat gat precies goed in. Gezien de streams, lijkt de Xray wel veel te klein?
Vrienden van mij verliezen ook flink op hun "extra" tickets. Teveel tickets gekocht in februari en niet actief proberen ze te verkopen + hopen op hogere prijzen. Nu op de blaren zitten...
Ja ik heb gewoon wat minder zin in handjes in de lucht techno/house/trance á la Heartstring dit jaar. Maar ik zet ff een setje van Salome op, misschien kan dat me instresseren.
Heartstring vind ik ook minder wat ik zo geluisterd heb. Ben wel benieuwd vaak luister ik me in en denk ik mwoa en uiteindelijk is het toch altijd wel goed knallen vooral de zondag dan
Inderdaad heel benieuwd.
Wel zo eerlijk voor heel veel mensen.
Want de hoeveelheid koptelefoons op de camping was enorm.
Hopelijk pakt het goed uit en kan je makkelijker aan een koptelefoon komen als je op het terrein bent.
Vrienden van mij verliezen ook flink op hun "extra" tickets. Teveel tickets gekocht in februari en niet actief proberen ze te verkopen + hopen op hogere prijzen. Nu op de blaren zitten...
Maar dat is dan ook minder slim. Ik zie kaarten eigenlijk niet meer gaan voor meer dan de normale prijs. Zijn paar momenten dat je moet verkopen en dit zijn volgens mij als je mag doorsturen en zo rond twee weken vantevoren (dan is er iets van een weersvoorspelling)
Inderdaad heel benieuwd.
Wel zo eerlijk voor heel veel mensen.
Want de hoeveelheid koptelefoons op de camping was enorm.
Hopelijk pakt het goed uit en kan je makkelijker aan een koptelefoon komen als je op het terrein bent.
Het mooie is, dat er vorig jaar al op de bilboards bij de uitgang tussen festival terrein en camping heel groot stond dat je de koptelefoons niet mee mocht nemen het campingterrein op. Dit werd echter niet gehandhaafd.
Heel benieuwd hoe ze dit gaan handhaven inderdaad. Niet te doen lijkt mij.
Er zijn praktisch gezien maar twee uitgangen, als je daar even een berg vrijwilligers/hospitaltiy mensen tegenop gooit is het redelijk te handhaven. Zijn nog steeds mensen die het verstoppen en meenemen, maar het grote gedeelte moet lukken.