Lowlands 2025

Vrijdag Xray ook wel. Maar dat kan ook net als vorig jaar flink anders vallen met DJ Europarking, wtf was dat.

Mja, is wel gewoon zo dat dit de trend is. Met die zondag is het ook nog wel aan de 'soft' kant van techno. Een Karenn, Stingray, Surgeon, Marcell Detmann gaan we niet meer zien in de Bravo. Althans, voorlopig niet nu die hype zo erg op 'handjes -in-de-lucht'-techno leunt.
Twiena,dj gigolo,salome wat ik zo heb geluisterd vind ik die aardig lekker draaien. En Cem in de x-ray die gaat ook wel lekker knallen denk ik

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Ja ik heb gewoon wat minder zin in handjes in de lucht techno/house/trance á la Heartstring dit jaar. Maar ik zet ff een setje van Salome op, misschien kan dat me instresseren.
Hou je niet toevallig van RnB/Hiphop? Dan is The Flexican op zondag nog een goeie optie...

Wordt nu echt spannend voor de mensen die nog een kaartje te koop hebben... Staan er nog wel heel veel te koop.

Ja ik heb gewoon wat minder zin in handjes in de lucht techno/house/trance á la Heartstring dit jaar. Maar ik zet ff een setje van Salome op, misschien kan dat me instresseren.
Over Heartstring ben ik het helemaal met je eens idd, maar Salome brengt wel wat anders denk ik. Sowieso voor mij de meest interessante DJ die in de nacht staat.

Oh en de Bravo gaat ook weer helemaal op de schop wat betreft licht, werd in de podcast gezegd. Ze willen de hele bravo als één geheel laten voelen en niet een middelpunt (die bol) creëren. Met moet intiemer in de nacht worden.

• Leuk
Waarderingen: Greyhound en freezeroz
Oh en de Bravo gaat ook weer helemaal op de schop wat betreft licht, werd in de podcast gezegd. Ze willen de hele bravo als één geheel laten voelen en niet een middelpunt (die bol) creëren. Met moet intiemer in de nacht worden.
Oh daar ben ik wel benieuwd naar. Die bol was inderdaad wel heel erg alleen voor het midden, ben benieuwd waar ze dan mee komen. Iets was naar beneden komt/het dak verlaagt ben ik wel fan van. Vind zelf de Bravo te hoog.

• Leuk
Waarderingen: WTSGD
Al jaren leef ik de laatste maanden/weken voor LL erg naar het mooiste feestje van het jaar toe. De laatste paar jaar natuurlijk mede door de voorpret hier op Festileaks.
Maar ook al die jaren ben ik 'bang' voor, of hou ik rekening met een bericht dat mijn mooiste feestje van het jaar gaat verstoren of beïnvloeden.
Nou gister was het dan zover.
'De dag die je wist dat zou komen'.
De dag waarop het bericht kwam dat iemand uit mijn naaste omgeving is overleden😞.
Ipv een laatste knal nacht, wacht me nu een vroege zondagse aftocht naar mijn naasten.
Sterkte!

• Leuk
Waarderingen: freezeroz
De Lowlands playlist heeft me net kennis laten maken met Dj Travella, maar dat ik die nog niet kende joh. Dat gaat feest worden! :love: Lekkere opener van het weekend.

Ja en het aantal wordt ook niet minder, is zelfs aan het stijgen en de prijs weer snel aan het afnemen. Moeten toch nog bijna 2000 kaarten verkocht worden.
Nu de zaterdagnacht voorbij is waarbij meestal genoeg kaarten worden verkocht onder invloed van alcohol en gezelligheid, denk ik dat de tweedehands kaartprijzen inderdaad race naar de bodem gaat worden. Zeker omdat er ook nog wel kaarten bij gaan komen van mensen die last minute niet meer kunnen gaan.

Uiteraard is die daling precies ingestart vanaf het moment dat ik vorige week gekocht had haha.

De nadruk qua must sees lag vooral op de vrijdag en zondag, maar nu staan Sef en Vampire Weekend daar voor mij ook wel bij. Zoals elk jaar zal het qua eten wel weer weinig spannend worden omdat ik vaak liever onderweg snel een patatje haal en nog een act zie dan een specifieke eettent opzoeken.

• Leuk
Waarderingen: freezeroz en westlander
Oja, de weersverwachting… Donderdag zsm ons tentenkamp opzetten en kijken naar zwetende mensen die met spullen sjouwen onder het genot van koud bier. ;)

Users who are viewing this thread