Best Kept Secret 2026

Ik zie niet in hoe zij significant anders zijn dan o.a. Chemical Brothers, Aphex Twin en Justice.
Die acts zijn alle drie muzikaal nog 'relevant' gebleven (om nog maar een vunzige term te gebruiken), ik vind dat je dat van The Prodigy veel minder kunt zeggen. Zeker nu Flint is weggevallen.

Maar ik moet toegeven dat het ook deels een gevoelsmatige conclusie voor mij is hoor.

Die acts zijn alle drie muzikaal nog 'relevant' gebleven (om nog maar een vunzige term te gebruiken), ik vind dat je dat van The Prodigy veel minder kunt zeggen. Zeker nu Flint is weggevallen.

Maar ik moet toegeven dat het ook deels een gevoelsmatige conclusie voor mij is hoor.
The Prodigy kreeg anders 'raving reviews' (pun intended) op Glastonbury:

En ook hun show in Tilburg werd goed onthaald:

Ik vind het wegvallen van Flint niet echt iets zeggen over de muzikale relevantie van The Prodigy, op de meeste nummers van The Prodigy had hij geen input en het was tijdens zijn leven ook niet dat de nummers waarop hij wel meedeed de overhand hadden bij liveshows of single-releases.

Zelf heb ik sinds de release van hun eerste best of-album nauwelijks meer naar The Prodigy geluisterd, dus kan niet heel veel zeggen over hun muziek tegenwoordig, maar heb gewoon niet het gevoel dat het bij BKS past.

Bold statement: de artistieke waarde van CB, AT en Justice past beter bij BKS dan The Prodigy denk ik.

Orbital zou wel een superleuke afsluiter zijn van de TWO 🤔

• Leuk
Waarderingen: elo
Ik vind ze ook niet passen op BKS... Maar truth be told, ik zou er wel sneller naar gaan kijken dan naar een Disclosure, Oscar & The Wolf of zelfs Eefje De Visser.

• Leuk
Waarderingen: davadude en teunajax

Users who are viewing this thread