Rock Werchter 2025

Dat doe ik ook op de reguliere camping om zo snel mogelijk naar de wei te kunnen of te kunnen chillen. ;-)
Natuurlijk doen wij dat ook. Maar het is wel een verschil of je heel snel je tent opzet om maar een plekje te hebben of zoals op camping A1 rustig kunt kijken op welke je plek je wilt staan en op je gemak je tent opzetten. Scheelt ook veel geruzie onderling.

Paar euro? Ik vond het echt mega duur vergeleken met wat ik gewend ben met Pinkpop 🙈 ook hele kleine vakken voor het aantal mensen ze adviseren per vak

Het vak is idd niet erg groot, dus het is handig om met wat minder mensen een vak te nemen dan ze aangeven. Maar het is echt niet duur vergeleken hoe relaxt het er is.
Geen rij bij het douchen of voor heet water. En geen parcours tussen scheerlijnen en tenten.

Al heeft heeft dat ook zn charme

Ik ben heel benieuwd naar die MySpace plekken. We hebben een 6x4m stuk waar we met vier tentjes op willen. Op papier zou t moeten lukken maar na deze verhalen...

Dit is ook echt iets van alle leeftijden tegenwoordig. Gisteren bij Bryan Adams gingen ook alle smartphones de lucht in toen hij ‘Summer of 69’ inzette
Daar mag gerust wat meer sensibilisering rond komen. Dat een regeling zoals bij Ghost onlangs (alle smartphones in een zakje) niet haalbaar, noch wenselijk is op een festival, snap ik. Maar op Graspop zag ik bij Iron Maiden (dacht ik) in de aanloop naar het optreden regelmatig de boodschap verschijnen om de smartphones in de zak te laten uit respect voor de band en de fans. Geen wonderoplossing, maar het kan enkelingen toch tot inzicht brengen en is een kleine moeite voor de organisatie. Al zal elke band dan ook wel weer zijn zegen moeten geven om die boodschap te mogen plaatsen.

Ik ben heel benieuwd naar die MySpace plekken. We hebben een 6x4m stuk waar we met vier tentjes op willen. Op papier zou t moeten lukken maar na deze verhalen...
Niet te veel mee inzitten. Wij hebben al iedere keer meer of voldoende plaats gehad. Zorgen wel altijd dat we veel ruimte hebben en dan kan je het al wat meer schikken. Dit jaar 32 vierkante meter voor viertal tenten, waarvan een grote.

We kunnen er toch al wel vanuit gaan dat het festival volgend jaar van 2-5 juli is, toch? (Parklife = zondag ervoor). Ik vraag dit omdat ik iets moet plannen rond die periode. 😬

We kunnen er toch al wel vanuit gaan dat het festival volgend jaar van 2-5 juli is, toch? (Parklife = zondag ervoor). Ik vraag dit omdat ik iets moet plannen rond die periode. 😬
ja ga er maar van uit
altijd eerste weekend juli
uitzonderlijker laatste weekend van juni (en dat gaat nu al niet meer met parklife)

normaal zie je dat ook verschijnen bij het vuurwerk als het afgelopen is volgende week zondag

• Leuk
Waarderingen: JP5
Ik las op de site een verbod om partytenten naast elkaar te zetten, maar dat verbod geldt niet op My Space neem ik aan? Want gezien wij betalen voor 72 vierkante meter ruimte, maakt het hopelijk niet uit hoe wij die ruimte onderling indelen?

Hoe is die drukte woensdagavond?
De laatste 3 keer dat ik ben geweest kinderen thuis naar bed gebracht en gaan rijden. Om 10 uur The Hive opgelopen met een kleine wachtrij bij binnenkomst en tussen anderen een tentje opgezet. Altijd wel genoeg ruimte te vinden voor 3 tentjes en een partytent. Was voor onze groep perfect.

• Leuk
Waarderingen: Louwers
lijkt me enkel voor de wachtlijst mensen

nuja ik ben er toch bij dus no worries :)

niet op ticketmaster
ook vandaag mails gekregen dat er weer tickets voor donderdag, vrijdag en zondag beschikbaar zijn. Ondertussen allemaal weer weg/verkocht. Dus enkele weken geleden het bericht combi's uitverkocht delen, beetje wachten, combi's die er wel nog waren omzetten naar dagtickets en dan mails sturen naar iedereen op hun wachtlijsten. Alles om het "ticketje" uitverkocht op hun festival te kunnen plakken. :rolleyes:

Users who are viewing this thread