Rock Werchter 2025

Hoe ziet het er normaliter uit als je op woensdag einde middag aan komt op The Hive? Wordt er een plek toegewezen of mag je zelf wat uitzoeken? Zo ja, wat zijn volgens jullie de beste plaatsen om te staan met oog op de faciliteiten?

Hoe ziet het er normaliter uit als je op woensdag einde middag aan komt op The Hive? Wordt er een plek toegewezen of mag je zelf wat uitzoeken? Zo ja, wat zijn volgens jullie de beste plaatsen om te staan met oog op de faciliteiten?
Gewoon moeten volgen zoals al de rest. Normaal zal je op dat moment wel dichtbij een comfortzone staan.

• Leuk
Waarderingen: Pommer
Sinds we (schoolgaande) kinderen hebben droppen we die eerst af op school donderdagochtend, daarna nog vertrekken en rond 12:00 dus op de camping op donderdag. De afgelopen 2 edities nog gewoon een mooie plek gehad op korte afstand lopen van de toiletten en douches in een rustigere hoek.

Tip; niet bij de wc's . wat stinkt dat zeg vooral met warm weer. En niet recht onder een lichtmast i.v.m. de nachtelijke brommende aggregaat.

verder zijn er in mijn ogen faciliteiten genoeg, je ziet vanzelf wel wanneer je voor je eigen idee te ver van de koffie vandaan staat. Een ander wil juist weer graag in de rustigere uithoek liggen.

• Leuk
Geen idee of het hiervoor de juiste plek is, maar aangezien er nog geen apart topic is :

vrijdag is de ticketverkoop voor parklife. Zelf overweeg ik om eventueel eens voor golden circle tickets te gaan indien nog beschikbaar. Iemand daar ervaring mee? Vanaf hoe laat wordt dat vak exclusief voor tickethouders? wat is de capaciteit van dat vak? hoe lang van tevoren moet je er gaan staan om een "deftig" plekje te hebben? Sta je als beesten op elkaar gepropt, of valt dat wel mee?

Wat ik absoluut wil vermijden is dat je amper bewegingsruimte hebt, want dan sta ik gerust wat liever verder naar achteren. Thanks :)

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Je kunt haast beter later komen dan op tijd aanwezig zijn. Dan ben je na de grote drukte, en zal je niet als kippen zonder kop moeten wachten achter het touwtje om vervolgens te moeten vechten voor een beetje ruimte. Dit is later op de middag een stuk gezelliger en rustiger.

Sinds vorig jaar voor het eerst op MySpace en wat is dat een verademing zeg. Altijd een perfect plekje.

• Leuk
Je kunt haast beter later komen dan op tijd aanwezig zijn. Dan ben je na de grote drukte, en zal je niet als kippen zonder kop moeten wachten achter het touwtje om vervolgens te moeten vechten voor een beetje ruimte. Dit is later op de middag een stuk gezelliger en rustiger.

Sinds vorig jaar voor het eerst op MySpace en wat is dat een verademing zeg. Altijd een perfect plekje.
Hoe is die drukte woensdagavond?

Geen idee of het hiervoor de juiste plek is, maar aangezien er nog geen apart topic is :

vrijdag is de ticketverkoop voor parklife. Zelf overweeg ik om eventueel eens voor golden circle tickets te gaan indien nog beschikbaar. Iemand daar ervaring mee? Vanaf hoe laat wordt dat vak exclusief voor tickethouders? wat is de capaciteit van dat vak? hoe lang van tevoren moet je er gaan staan om een "deftig" plekje te hebben? Sta je als beesten op elkaar gepropt, of valt dat wel mee?

Wat ik absoluut wil vermijden is dat je amper bewegingsruimte hebt, want dan sta ik gerust wat liever verder naar achteren. Thanks :)
waarschijnlijk krijg je een ander bandje.
in 22 had ik snakepit op werchter voor metallica
bij de eerste bands worden rustig de bandjes toegelaten die willen daar staan, en dan opgevuld met niet snake pit winnaars
tegen metallica zelf konden enkel snake pit houders binnen.
wij stonden toen niet gepropt op elkaar maar snake pit is ook maar vrij klein toen

vermoed dat dit voor LP ook zo iets zal zijn... al zal dit gewoon de standaard voorvakken zijn en die gaan vrij vol staan vermoed ik maar heb daar op 15 jaar maar een hand vol keer echt drukkend geweten, en je kan altijd wat verschuiven indien nodig

• Leuk
Waarderingen: Yentel De Buyser

Ik heb golden circle tickets voor tw classic zaterdag, daarna kan ik het je laten weten.... Alleen net te laat dan

• Leuk
Over de A1 kampeerders (regular), tot nu toe kwamen wij in de loop van donderdagochtend aan (tegen de middag) en waren we altijd vrij om zelf een plekje te kiezen.

Dat werkte altijd prima!!! 'k hoop dat dat niet veranderd is.

• Leuk

Users who are viewing this thread