Pinkpop 2025

Ben & George spelen toch nog tot volgende maand met Kid Kapichi? Voor de zekerheid even gecheckt en George heeft inderdaad gepost vanaf Pinkpop.

In de Melkweg vorig jaar was het hartstikke goed, maar op Sniester vorige maand was het geluid zo rampzalig dat we naar een ander optreden zijn gegaan.
Oeps, dacht dat ze hun laatste show in originele bezetting reeds gespeeld hadden...

Oeps, dacht dat ze hun laatste show in originele bezetting reeds gespeeld hadden...
Dan moet ik ook zeggen dat ik niet aan de beelden kon zien of het wel of niet dezelfde mensen waren als vorig jaar - en Kid Kapichi is niet de enige band waarbij dat het geval is.

Timberlake op 1 in de top 10 van 3voor12. Ligt aardig ver weg van de meningen hier.
Het gekke is, als ik die recensie van 3voor12 van Timberlake lees, dan komt dat eigenlijk wel overeen met de meningen hier; goede band, Timberlake zelf gooit er wat met de pet naar, na een tijdje gaat de vaart uit de show.

Tom Odell met volle band erachter is 100% klasse! Wat een passie en overtuiging, spelen echt met overgave! Grow old with me was mijn eerste tranenmoment van deze pinkpop (al is dat ook omdat het me altijd zo aangrijpt die tekst)
Geweldige show. Ook leuk dat de zangeres van TLDP ook even meedeed.

Hoe bevalt anderen het cashless? Bij ons opzich prima maar anderzijds voor je gevoel….

Nu kost een burger al gauw 11 euro ( doet pijn) en voorheen dacht je: nouja dan maar 3 bonnen.
Bevalt echt heel goed. Met als nadeel dat wij juist makkelijker geld uitgeven omdat je niet rekening hoeft te houden met hoeveel munten je nog hebt. Aan de andere kant blijft er op het eind niet nog een handvol munten over waar je dan weer dingen van gaat kopen die je anders niet had gekocht.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread