Pinkpop 2025

herkenbaar dat iets je ding niet is...
ik werd door mijn dochter naar Pommelien Thijs en Tate McRae gesleurd, waardoor ik ze een kans moest geven. Maar ik weet nu zeker, het blijft bij die kans voor mij. Beide niet mijn ding, maar dochter kan alles mee zingen en was er dol gelukkig van.

Aan de andere kant heb ik dan weer ultiem genoten van Alestorm en Weezer, waar zij niet enthousiast van werd. Kwestie van geven en nemen en blij dat het prima compromissen oplevert op de eerste dag. Uiteindelijk Alestorm en Weezer wel mijn hoogtepunten, gevolg door blij verrast te zijn door Sawyer Hill.
Eens! Voor mij ook de 2 die er uit sprongen... Oscar en de wolf vond ik enorm sterk niet mijn ding maar was raak, zelfde geldt voor Mika..

Inhaler leuk en niks mis mee maar dat is het dan ook!

Hiqpy viel wat tegen voor mij..

1: WEEZER (damn wat goed)
2: Alestorm
3: Oscar en the Wolf

• Leuk
Waarderingen: RimkoW
Amyl and the sniffers om 15:45 alsnog op de livestream! Olivia Rodrigo wordt nog overlegd met haar management aldus onze amateuristische verslaggever

• Leuk
Waarderingen: JP5 en rlf
Veel plezier vandaag! Geen stream voor mij vandaag, komt volgende week pas (alles opgenomen).
Vandaag een gratis punkrock festival sponsoren, wie verzint dat in het weekend met Pinkpop en Graspop…

Haha mijn kids hebben al een selfie met Anouk Wolf.
Verwachten we nog gasten bij Claude, zeg maar Suzan&Freek? Anders loop ik vast naar de tent haha

Kid Kapichi lijkt idd wel heel nice.
Eerder dit jaar was het in Doornroosje met de toenmalige bezetting al echt een feestje. In de recent nieuwe samenstelling staan het ook als een huis, al wordt de band nog altijd volledig gedragen door de originele zanger en bassist.

Eerder dit jaar was het in Doornroosje met de toenmalige bezetting al echt een feestje. In de recent nieuwe samenstelling staan het ook als een huis, al wordt de band nog altijd volledig gedragen door de originele zanger en bassist.
Kende hen eigenlijk niet zo. Maar had me hier goed vermaakt.

• Leuk
Waarderingen: MarkvD
Ook Festileaks is natuurlijk op Pinkpop, Lees hieronder het verslag over Justin Timberlake

Overmatig zuur stuk. Nee, hij zong niet alles, maar de band en show maakten veel goed plus de nostalgiebonus. Ik snap dat het lekker inspeelt op het sentiment van de Pinkpopbezoeker die liefst tot het eind der tijden rockbands ziet afsluiten, maar ik vind het wat makkelijk. Je kunt het glas ook zien als halfvol (en dat dit zelfs 3voor12 wel lukt zegt ook iets): https://3voor12.vpro.nl/artikelen/o...berlake-hoeft-de-rockers-niet-te-pleasen.html

Ben & George spelen toch nog tot volgende maand met Kid Kapichi? Voor de zekerheid even gecheckt en George heeft inderdaad gepost vanaf Pinkpop.

In de Melkweg vorig jaar was het hartstikke goed, maar op Sniester vorige maand was het geluid zo rampzalig dat we naar een ander optreden zijn gegaan.

• Leuk
Waarderingen: team-0

Users who are viewing this thread