Pinkpop 2025

Even een zeik-dingetje;
Het aanbod van drankjes buiten bier en 1 witte wijn om is wel heel summier dit jaar.
Ik meen me te herinneren dat je vorig jaar nog jack daniels-cola had, en een flugeltje oid kon halen.
Nu is het wel erg minnetjes bij de bar.
En waarom niet overal brand weizen op de tap

Goed dan toch even de hoogtepunten en dieptepunten dag één voor ons dan (is persoonlijk hè dus dont shoot:

Tegenvaller:
- weezer
- tate
- justin Timberlake ( de show en muzikanten gewoon goed… alleen graag meer zelf zingen)

- te weinig waterpunten !!
- minder aanbod divers eten.
- minder divers drank aanbod
- voor mijn gevoel ondanks minder mensen duurde eten toch lang
- cashless voelt toch minder lekker als je weet wat je uitgeeft

Hoogtepunten:
- Oscar and te wolf
- Mika
- terrein indeling. Het voelt logischer
- niet te lang wachten wc’s en gewoon schoon… weinig kleedjes
- je ziet eigenlijk dat het terrein nu gemaakt lijkt voor max 40000-50000 man. Wij vonden deze drukte (persoonlijk) perfect. Ik maak me zorgen als meer mensen komen.

De setlist van Muse op Hellfest, mijn god. Als ze dit op Pinkpop ook spelen ben ik alvast stikjaloers.

• Leuk
Waarderingen: ElNiño
Naar mijn beleving ( en we gaan echt vaak naar muse) spelen ze altijd wisselingen van 3,4 nummers
Klopt, maar New Born en Citizen Erased heb ik de laatste jaren toch niet heel vaak voorbij zien komen. Maar kan me ook voorstellen dat ze juist voor Hellfest wat steviger werk hebben gespeeld.

Voor de Joost haters hier, ik denk dat hij veel publiek gaat trekken 😅 de stage wordt nu al gebivakkeerd met Friese vlaggen.. hij speelt om 7 uur pas. Ook aardig wat i ❤️ Joost shirtjes gespot al

• Leuk
Waarderingen: daily en Oasiss
Timberlake op 1 in de top 10 van 3voor12. Ligt aardig ver weg van de meningen hier.
Het was opzich wel een strakke show. Hij zong gewoon net wat te weinig, liet veel aan de Tennessee kids over (en nam 4x de tijd om ze uitgebreid te bedanken), daarnaast werd het podium 3 keer in 1 keer zwart met een pauze van een paar minuten. Het had beter gevuld kunnen zijn

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
De trein zit propvol met piepjonge kids die helemaal enthousiast zijn voor Olivia en Joost, best aandoenlijk. 😂

Hopelijk is het een beetje vol te houden met die hitte vandaag, zolang de wind niet verdwijnt is het nog best te doen.

The Acadamic begon trouwens erg sterk. De cover van God only know was alleen wel echt mega vals zeg.

Hoor sws echt veel valse zang via de stream.

Wat Timberlake zong klonk goed. Prima show, prima band. Een rij hits die letterlijk geen actuele popartiest heeft die nu nog vol in de game is. Hij kon ze niet eens allemaal spelen zoveel hits heeft hij. Was gewoon een goede show. Ik ben geen fan, maar de haters zijn te zuur.

Wat Timberlake zong klonk goed. Prima show, prima band. Een rij hits die letterlijk geen actuele popartiest heeft die nu nog vol in de game is. Hij kon ze niet eens allemaal spelen zoveel hits heeft hij. Was gewoon een goede show. Ik ben geen fan, maar de haters zijn te zuur.
Je bent zelf toch ook al na een uurtje vertrokken?

Users who are viewing this thread