Concertaankondigingen

Annisokay 🇩🇪 @ Dynamo, Eindhoven (€23,50) za 18 okt '25 [metalcore, post-hardcore, metal...]
BLOOM @ Neushoorn, Leeuwarden do 5 jun '25 [melodic hardcore, metalcore, post-hardco...]
Brothers Moving 🇺🇸 @ Rotown, Rotterdam (€20,50) ma 3 nov '25
Kayo Dot 🇺🇸 @ Patronaat, Haarlem (€17,00) vr 12 sep '25 [avant-garde, progressive metal, post-roc...]
Dromen Zijn Vervlogen @ Vera, Groningen not sure
Kofi Kinaata 🇬🇭 @ Paradiso, Amsterdam (€27,00) vr 18 jul '25 [hiplife, highlife, azonto, afrobeats, af...]
Magnetic Spacemen 🇳🇱 @ Ekko, Utrecht (€15,50) za 29 nov '25 [garage rock...]
Oh Voyage @ Nobel, Leiden (€14,90) do 16 okt '25
Omnium Gatherum 🇫🇮 @ Tivoli, Utrecht (€28,85) do 5 mrt '26 [melodic death metal, melodic metal, deat...]
SPLEAN @ Paard, Den Haag di 30 sep '25
Sophie Straat 🇳🇱 @ Ekko, Utrecht (€13,50) vr 14 nov '25 [nederpop...]
Spunyboys @ Mezz, Breda (€15,00) za 10 jan '26
Temple Fang @ dB's Studio, Utrecht za 29 nov '25 [rock, psychedelic rock, psychedelic, spa...]
Vals Licht 🇳🇱 @ 013, Tilburg (€16,50) zo 5 okt '25 [nederpop...]

nieuw lijstje voor de vrijdag. hoop dat er wat tussen zit voor een ieder en zo niet, wellicht volgende week weer! ik ga weekend houden...

Maar behalve hier heb ik nog nooit ergens hype rond hen gezien/gehoord. Nu ik mag het ze van harte gunnen, maar in mijn hoofd is dit een AB/Paradiso/013-band, geen arenavullers.

Verleden keer mijn ticket voor in La Madeleine moeten verkopen, maar Vorst lijkt me wel bijzonder groot ja. Eventueel een leuk swapje dan!

Omnium Gatherum met support Fallujah & In Mourning
27 februari 2026 Metropool, Almelo
05 maart 2026 Tivoli Pandora, Utrecht
06 maart 2026 DVG, Kortrijk

• On fire
Waarderingen: Elisa Day
Is de rest van die acts wat? Want 37 euro enkel voor hen had ik niet in gedachten
Underoath is wel leuk, is wel een grote band ook met wat bekende nummers
A boy brushed red living in black and white, ken je misschien wel.
Ik hoop dat na Jera de NL show nog aangekondigd wordt.

Users who are viewing this thread