Ik ben naar … geweest en het was …

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
Ik zal echt nooit begrijpen waarom het 'lekker' is om je bont en blauw te laten slaan/vallen/duwen tijden een concert. Maargoed, het is al van jaar en dag dus het zal vooral bij mij liggen hoor, maar als ik die heftige moshpits altijd zie dan boeit de band ook niet echt lijkt mij.
Waarom gaan mensen op vechtsport? waarom gaan mensen voetballen terwijl je daar ook neergeschopt kan worden? Dat doe je voor de hele ervaring eromheen.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Ik zal echt nooit begrijpen waarom het 'lekker' is om je bont en blauw te laten slaan/vallen/duwen tijden een concert. Maargoed, het is al van jaar en dag dus het zal vooral bij mij liggen hoor, maar als ik die heftige moshpits altijd zie dan boeit de band ook niet echt lijkt mij.
Vaak kun je ook als je het even beu bent eruit stappen en even kijken en genieten en dat heb ik ook regelmatig gedaan

• Leuk
Waarderingen: MarkD
Wat deed die MC dan? Heb mensen gesproken die naar de NL'se show zijn geweest, maar niks over gehoord.
Tsja... inderdaad het publiek mateloos irriteren. Elke x fuck you en fuck you enzo. Na 2x was ik er klaar mee, heb nog nooit mezelf zo mateloos aan iemand geërgerd.

Tsja... inderdaad het publiek mateloos irriteren. Elke x fuck you en fuck you enzo. Na 2x was ik er klaar mee, heb nog nooit mezelf zo mateloos aan iemand geërgerd.
Huh? Jij zei toch in je eerste bericht over deze show dat je Bones een leuk voorprogramma vond?

Ik ben gisteren naar The Last Internationale in Sittard geweest. Ik kende het enkel qua naam, maar was als fotograaf daar voor de zaal.
Vanaf het eerste nummer was ik gelijk verkocht. Wat een heerlijk energieke sfeer, goede nummers en gewoon een leuke band in het algemeen.
Het is me zelfs zo goed bevallen dat ik morgen ook naar Hasselt ga!

Het voorprogramma was een lokale meid die op Pinkpop een paar jaar geleden een nummer met ze mee had gezongen. Zij was ook echt steengoed!

Ik ben gisteren naar The Last Internationale in Sittard geweest. Ik kende het enkel qua naam, maar was als fotograaf daar voor de zaal.
Vanaf het eerste nummer was ik gelijk verkocht. Wat een heerlijk energieke sfeer, goede nummers en gewoon een leuke band in het algemeen.
Het is me zelfs zo goed bevallen dat ik morgen ook naar Hasselt ga!

Het voorprogramma was een lokale meid die op Pinkpop een paar jaar geleden een nummer met ze mee had gezongen. Zij was ook echt steengoed!
Nou, dan kan je in juni ook naar de Bosuil!

Hoi...was ook aanwezig op dit feestje....Bones was al bezig als wij toekwamen en voor hip-hop zijnde viel dit nog mee....maar dan die fuckin*MC...wat was dat??? Ben er nog altijd niet aan uit ... was dit om het publiek op te hitsen of een volledig mislukte comedy show ....de bekers die naar zijn hoofd werken gesmeten was dan ook meer dan verdiend en heb mij daar ook schuldig aan gemaakt...Fred Durst heeft dan ook nog vermeld dat wij deze MC niet "liken" in Belgie...,kan toch niet geloven dat in Nederland geen bekers naar zijn hoofd werden gegooid...by the way...heb limp bizkit nog nooit langer dan 1u 15 weten spelen...Pure nostalgie...Top
Volgens mij had de klungeligheid van deze MC iets te maken met de tournaam "Loserville"maar ik zag er zelf de lol ook niet bepaald van in.

Limp Bizkit zelf was dan wel weer goed, net als Ecca vandal!

Users who are viewing this thread