Concertaankondigingen

Nog zo'n drie kwartier geduld. Prijzen zullen weer fantastisch zijn.
Valt weer goed mee inderdaad!

Voor Chris Brown in Johan Cruijff ArenA zijn verschillende soorten tickets beschikbaar:
  • PIT - Staanplaatsen: €196,00
  • Golden Circle Links - Staanplaatsen: €151,50
  • Golden Circle Rechts - Staanplaatsen: €151,50
  • General Admission - Staanplaatsen: €100,80
  • Premium Seat - Zitplaatsen: €140,00
  • Rang 2 - Zitplaatsen: €100,80
  • Rang 3 - Zitplaatsen: €84,00
  • Rang 4 - Zitplaatsen: €67,20
  • Rolstoel- en begeleidersplaats: €100,80

Een hele generatie die dat volledig gemist heeft lijkt me.

Volgend jaar Pitbull in de Arena zeker? Dat is ook een moeilijk te verklaren hype.
Begrijp ook niet dat die show in het Sportpaleis meteen was uitverkocht, maar voor zover ik weet is die niet in opspraak gekomen zoals brown?

Dat is ook een moeilijk te verklaren hype.
Dat valt wel mee toch? Onder de Gen-Z'ers gewoon een artiest met veel hits. Is zo'n artiest waarbij elke vriendengroep wel een paar nummers van heeft in hun feestplaylist. Vond het eigenlijk bijzonder dat ie voor een 2e keer Ziggo ging doen en niet gelijk de stap waagde naar de Arena. Buiten dat ook gewoon een artiest die denk ik via Tiktok weer een enorme boost heeft gekregen, wat je alleen al zag aan de hele fanbase die met kale pruiken kwam aanzetten bij de Ziggo Dome de eerste keer.

Edit: Ook een artiest die hier nog nooit eerder echt is geweest en nostalgie verkoopt, zie K3

Dat valt wel mee toch? Onder de Gen-Z'ers gewoon een artiest met veel hits. Is zo'n artiest waarbij elke vriendengroep wel een paar nummers van heeft in hun feestplaylist. Vond het eigenlijk bijzonder dat ie voor een 2e keer Ziggo ging doen en niet gelijk de stap waagde naar de Arena. Buiten dat ook gewoon een artiest die denk ik via Tiktok weer een enorme boost heeft gekregen, wat je alleen al zag aan de hele fanbase die met kale pruiken kwam aanzetten bij de Ziggo Dome de eerste keer.

Edit: Ook een artiest die hier nog nooit eerder echt is geweest en nostalgie verkoopt, zie K3
Voor de grap even gekeken op Ticketswap. Bijna 8000 zoekenden nog voor die show, al is dat natuurlijk niks vergeleken met K3 waarbij er nu 35.000 (!) kaarten worden gezocht

Volgend jaar Pitbull in de Arena zeker? Dat is ook een moeilijk te verklaren hype.
Gho Mr Worldwide heeft zoveel hits op zijn naam staan, of toch aan meegewerkt dat ik het wel snap. Mag hem het succes in ieder geval gunnen. Dat Chris Brown in een stadion geboekt wordt gaat mijn petje dan weer te boven daarentegen.

Had het natuurlijk over de hype rond Pitbull, geen issues over die zijn gedrag. In een niet zover verleden had die ook al veel hits en verkocht die nog niet vlotjes die zalen uit. Ineens is dat ineens gekeerd, en heb je ook mensen die zich verkleden als hem.

Had het natuurlijk over de hype rond Pitbull, geen issues over die zijn gedrag. In een niet zover verleden had die ook al veel hits en verkocht die nog niet vlotjes die zalen uit. Ineens is dat ineens gekeerd, en heb je ook mensen die zich verkleden als hem.
Kwam de Zeroe's nostalgiewave ook niet rond 2015? Volgensmij is als er op een gegeven moment 10 jaar gepasseerd is komt die nostalgie eindelijk een beetje op gang. Waar een Zeroes Heroes een paar jaar geleden super populair is begint Only 10's nu redelijk wat tractie te krijgen.

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Q-Music krijgt de BrabantHallen ook vol met hun foute party. En zo zie ik dit ook een beetje. Het is zo fout als maar zijn kan, zo erg zelfs dat het ook weer leuk geworden is. Rick Astley heeft ook zoiets meegemaakt natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: musicislife en mattman
donderdag!

Band of Friends @ Victorie, Alkmaar (€25,88) vr 12 sep '25 [blues rock, blues...]
Big Fun 🇬🇧 @ Occii, Amsterdam wo 23 apr '25
The Boxer Rebellion 🇬🇧 @ Metropool, "Twente" (€29,00) za 21 jun '25 [indie rock...]
CONTENTION @ Occii, Amsterdam do 5 jun '25 [hardcore, metalcore, hardcore punk...]
Carson McHone @ Grenswerk, Venlo wo 23 jul '25 [americana, alt country...]
Dreadzone 🇬🇧 @ Paradiso, Amsterdam (€20,00) zo 19 okt '25 [dub...]
Dub Pistols 🇬🇧 @ dB's Studio, Utrecht za 1 nov '25 [jungle, dub, big beat, ragga...]
Earthless 🇺🇸 @ Mezz, Breda (€27,50) ma 11 aug '25 [stoner rock, space rock, sludge metal, p...]
Frank Boeijen 🇳🇱 @ Muziekgieterij, Maastricht za 18 okt '25 [dutch cabaret, dutch pop, dutch rock, ne...]
Grant-Lee Phillips 🇺🇸 @ Metropool, "Twente" (€24,50) zo 19 okt '25 [rock, pop, alternative rock, folk, ameri...]
HENGE 🇬🇧 @ Paard, Den Haag vr 17 okt '25 [nom, goo, cosmic dross, zpor, grok...]
Jordy Dijkshoorn @ Effenaar, Eindhoven vr 14 nov '25
Luxor, Arnhem do 27 nov '25
Kink Benefietavond No Guts No Glory @ Paard, Den Haag (€10,00) wo 9 apr '25
line-up: Mood Bored, PEER, Isaac Roux
LÖRK
@ Luxor, Arnhem (€11,00) do 29 mei '25
Q'n @ Willem Twee, Den Bosch (€12,00) do 1 mei '25
Rowwen Hèze 🇳🇱 @ Paard, Den Haag do 30 okt '25 [dutch rock, nederpop, streektaal...]
Sann!E & Fr!Ends @ Neushoorn, Leeuwarden (€17,00) za 13 dec '25
Luxor, Arnhem zo 26 okt '25
Gebouw-T, Bergen op Zoom (€17,25) zo 16 nov '25
Nobel, Leiden za 6 dec '25
Simplon, Groningen (€17,00) vr 19 dec '25
Hedon, Zwolle (€18,50) zo 23 nov '25
013, Tilburg (€18,30) wo 15 okt '25
Tuxedo Buck @ Doornroosje, Nijmegen (€14,00) za 14 jun '25 [rockabilly...]
Volviers @ Effenaar, Eindhoven za 27 sep '25
Wayside @ Patronaat, Haarlem (€18,00) wo 28 mei '25 [shoegaze...]
The Young Gods 🇨🇭 @ De Helling, Utrecht wo 19 nov '25 [industrial rock, industrial, industrial ...]
ZAPHYRIA @ Cinetol, Amsterdam zo 4 mei '25

grmbl... krijg de uitlijning niet helemaal goed... blijkbaar kun je Sann!e op 4 manieren schrijven...

Laatst bewerkt:
Serieus Chris Brown in de Arena, is toch geen stadionartiest. Voor mijn gevoel was hij zelfs voordat hij jeukende handjes kreeg en een engnek werd nog niet groot genoeg om een festival a Pinkpop of Werchter te headlinen, laat staan de Arena te doen.

Serieus Chris Brown in de Arena, is toch geen stadionartiest. Voor mijn gevoel was hij zelfs voordat hij jeukende handjes kreeg en een engnek werd nog niet groot genoeg om een festival a Pinkpop of Werchter te headlinen, laat staan de Arena te doen.
Ik denk dat hetsnel gaat uitverkopen

Users who are viewing this thread