Graspop Metal Meeting 2024

FRANKCR7FG

Playlistbediener
17 nov 2023
22
10
Hij zegt dat Metallica 100% niet op Graspop staat, volgens mij niet dat ze op een ander festival staan, dat was weer een andere gebruiker met inside info.

Mijn theorie is dat Jimmy gewoon weet welke headliners er nog op de zondag bij komen en vanuit daar gewoon kan bevestigen dat ze er niet staan. Wij allemaal kunnen concluderen dat Metallica ook niet op de zaterdag nog erbij gezet zal worden
i understand but what is the justification of jimmy to metallica not come? because on their calendar the perfect date is 23 june , last day of graspop or pinkpop. but pinkpo means that metallkica it would out of belgium 2 consecutive years, not normal
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.781
7.619
i understand but what is the justification of jimmy to metallica not come? because on their calendar the perfect date is 23 june , last day of graspop or pinkpop. but pinkpo means that metallkica it would out of belgium 2 consecutive years, not normal

Dat gaat iemand met inside info toch nooit (vooraf) delen. Misschien dat ie dat achteraf nog wil delen, maar dat is ook meteen de ideale manier om nooit meer info te krijgen als je alles letterlijk gaat delen
 

mcrockz

Playlistbediener
15 nov 2023
43
44
Ik zie metallica eerder op pinkpop dan op graspop 2014,2022 stonden metelica daar op en 2016 hadden ze rammstein, mensen onderschatten de populariteit van pinkpop onder de grote bands
 

FRANKCR7FG

Playlistbediener
17 nov 2023
22
10
Ik zie metallica eerder op pinkpop dan op graspop 2014,2022 stonden metelica daar op en 2016 hadden ze rammstein, mensen onderschatten de populariteit van pinkpop onder de grote bands
yes but in that years the roblem it was that in belgium metallica will be playing in Wrechter festival, this year is differente but lets see bro
 

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
361
519
And the same Jimmy who is always in the right place, last year including Gojira and also this week it was clear that he knew that A7x was going to be announced.
You don't have to be an expert or wizard to predict that A7X will headline Graspop or any other heavy festival next year.
That was known long time ago
 
  • Leuk
Waarderingen: Slayyyyyer

mcrockz

Playlistbediener
15 nov 2023
43
44
Oké dus @FRANKCR7FG en @SweetJesus jullie zeggen dus dat @jimmywe onzin praat ? Nou kom dan maar met namen voor zondag die zeker komen. En dan zullen we zien of jimmy met de zelfde namen komt of met andere en dan zien wie gelijk heeft bij bekendmaking

Zeggen dat prutellica komt alleen omdat ze niet op werchter staan is geen goede reden natuurlijk
 

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
361
519
Bro, I didn’t say that jimmywee talks bullshit. I believe him that Metallica is not coming. I was just talking about A7X who are safe bet long time ago. I knew from may/june that they will headline heavy festivals next year and they can’t miss Nova Rock, Graspop, Download, Hellfest, Resurrection, Copenhell etc..

A7X is bad example to confirm someone's credibility, especially jimmy’s cause obviously he know something
 
Laatst bewerkt:

FRANKCR7FG

Playlistbediener
17 nov 2023
22
10
Oké dus @FRANKCR7FG en @SweetJesus jullie zeggen dus dat @jimmywe onzin praat ? Nou kom dan maar met namen voor zondag die zeker komen. En dan zullen we zien of jimmy met de zelfde namen komt of met andere en dan zien wie gelijk heeft bij bekendmaking

Zeggen dat prutellica komt alleen omdat ze niet op werchter staan is geen goede reden natuurlijk
I'm not saying they're going to Grassop because they're not going to Wretcher, I'm saying they're a big possibility because they're going to Hellfest and they said on their website that they're going to announce more shows and the only hole in the calendar is June 23rd, the last graspop and pinkpo day. Hence it is said that there is a great possibility of it being metallica.
 

FRANKCR7FG

Playlistbediener
17 nov 2023
22
10
Oké dus @FRANKCR7FG en @SweetJesus jullie zeggen dus dat @jimmywe onzin praat ? Nou kom dan maar met namen voor zondag die zeker komen. En dan zullen we zien of jimmy met de zelfde namen komt of met andere en dan zien wie gelijk heeft bij bekendmaking

Zeggen dat prutellica komt alleen omdat ze niet op werchter staan is geen goede reden natuurlijk
What did jimmye said about the last headliners of graspop thus year? did he said some bands for the last day?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Pfff mannen, als het zo zit hoeft het voor mij al niet meer 😅. Ik heb ook al meermaals overal aangegeven dat ik niet alles weet. Als er eens iets is en ik kan, want meestal mag het niet, delen op een bepaalde manier zal ik dat doen. Meer niet. En heb er ook nooit een probleem mee het aan te geven als er iets toch niet uitkomt. En ik het dus fout zou hebben. Want in het wereldje verandert toch vanalles.
 

Yyperi

Campingartiest
14 nov 2023
74
146
What did jimmye said about the last headliners of graspop thus year? did he said some bands for the last day?
Only that one of them won't be for rollators. Some think it could be Parkway Drive and some think it could be Electric Callboy... Can be anything.
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Only that one of them won't be for rollators. Some think it could be Parkway Drive and some think it could be Electric Callboy... Can be anything.
Electric Callboy komt sowieso volgens mij. Ik snap de hype niet, maar dat hoeft ook niet. De mannen zijn razend populair bij de jongeren (en ouderen die zich nog jong voelen). Goed voor hen en goed voor de band zou ik zeggen.

Het zou me echt eeeeenorm verbazen indien Electric Callboy plotseling niet op Graspop zou staan. Ik zou ze ofwel rond 17:00 uur op een main stage zetten, ofwel op een later tijdstip in de Marquee.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en Piebe71

kaviak

Playlistbediener
4 dec 2022
48
50
Pfff mannen, als het zo zit hoeft het voor mij al niet meer 😅. Ik heb ook al meermaals overal aangegeven dat ik niet alles weet. Als er eens iets is en ik kan, want meestal mag het niet, delen op een bepaalde manier zal ik dat doen. Meer niet. En heb er ook nooit een probleem mee het aan te geven als er iets toch niet uitkomt. En ik het dus fout zou hebben. Want in het wereldje verandert toch vanalles.
gewoon verder doen je maakt t altijd spannend en 90% is correct dus laat ze maar...
 

Yyperi

Campingartiest
14 nov 2023
74
146
Mainsta
Electric Callboy komt sowieso volgens mij. Ik snap de hype niet, maar dat hoeft ook niet. De mannen zijn razend populair bij de jongeren (en ouderen die zich nog jong voelen). Goed voor hen en goed voor de band zou ik zeggen.

Het zou me echt eeeeenorm verbazen indien Electric Callboy plotseling niet op Graspop zou staan. Ik zou ze ofwel rond 17:00 uur op een main stage zetten, ofwel op een later tijdstip in de Marquee.
Main stage 17:00 is the right position in my opinion as well.
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71 en Slayyyyyer

mcrockz

Playlistbediener
15 nov 2023
43
44
Pfff mannen, als het zo zit hoeft het voor mij al niet meer 😅. Ik heb ook al meermaals overal aangegeven dat ik niet alles weet. Als er eens iets is en ik kan, want meestal mag het niet, delen op een bepaalde manier zal ik dat doen. Meer niet. En heb er ook nooit een probleem mee het aan te geven als er iets toch niet uitkomt. En ik het dus fout zou hebben. Want in het wereldje verandert toch vanalles.
Contractuele afspraken voorkomt vaakt lekken(1 van de redenen dat het nog zo stil is rond om pinkpop) alles wat je deelt word zeer gewaardeerd
 
  • Winning
Waarderingen: Piebe71

Gebruikers die dit onderwerp bekijken