The National

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
435
760
Wat een knoert van een single is dit toch he. Pfoe.

Ja echt heerlijk!
Mijn meest gedraaide nummer op Spotify tot nu toe dit jaar. Elke avond als ik lekker muziek aanzet op Spotify, zet ik deze in de wachtrij. Ik heb ook het gevoel dat hij bij elke luisterbeurt alleen maar beter wordt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Ja echt heerlijk!
Mijn meest gedraaide nummer op Spotify tot nu toe dit jaar. Elke avond als ik lekker muziek aanzet op Spotify, zet ik deze in de wachtrij. Ik heb ook het gevoel dat hij bij elke luisterbeurt alleen maar beter wordt.
Ja en deze live versie maakt het nog beter. Zalig momentje wanneer de ene broer de solo begint en de tweede hem verderzet (terwijl de eerste het ritme speelt).

Het type nummer waarvoor ik old school nog eens op stem in die Aftekening van StuBru.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
435
760
Heerlijk nieuw nummer weer!

Voor de mensen die nog twijfelen om naar The National te gaan in Ziggo dome, ik zie dat de kaartverkoop aardig hard gaat. Er zijn alleen nog kaarten op de tweede ring. Dit had ik eigenlijk van te voren niet verwacht.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.677
1.607
Heerlijk nieuw nummer weer!

Voor de mensen die nog twijfelen om naar The National te gaan in Ziggo dome, ik zie dat de kaartverkoop aardig hard gaat. Er zijn alleen nog kaarten op de tweede ring. Dit had ik eigenlijk van te voren niet verwacht.
Doen ze echt heel goed

Overigens ben ik vorige week bij The Concerto's of Bryce Dessner in TivoliVredenburg gegaan. Was heel een heel erg mooi concert, waarbij het eerste deel zijn gecomponeerde muziek werd gespeeld en het tweede deel zes nummers van Complete Mountain Almanac (tekst geschreven door Jessica Dessner, geproduceerd door Bryce Dessner) werd gespeeld. Onder andere in samenwerking met Casco Phil
 

Bert

Support act
14 nov 2014
832
753
Had dit ook net in een ander topic geplaatst. Voor diegenen die dat topic niet volgen hier nogmaals.
Mocht je select van Bol. Com hebben. De nieuwste van the National is bestelbaar in de voorverkoop met 8 euro korting. 23 euro
 
  • Leuk
Waarderingen: rricken en MarkD

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
435
760
Zijn er hier nog mensen naar de luistersessie geweest in concerto Amsterdam gisteravond? Ik hoor in ieder geval veel goede geluiden en recensies.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
The National zou The National niet geweest zijn als ze op hun eerste 3 shows van de tour niet al 3 (!) nieuwe (dus nieuwer dan hun laatste album) nummers zou spelen: Tour Manager, Space Invader en Deep End.

Daarnaast ook al een handvol deep cuts. Deze setlist is om in te lijsten:

 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Berninger220

Randprogramma
19 aug 2022
133
153
Ben nog aan twijfelen voor een ticketje. Maar zou de avond zelf al thuis moeten geraken en heb niet direct een auto ter beschikking. Zijn er mensen die deze dag vanuit het vlaamse Limburg op en af rijden of zijn er andere alternatieven?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Ben nog aan twijfelen voor een ticketje. Maar zou de avond zelf al thuis moeten geraken en heb niet direct een auto ter beschikking. Zijn er mensen die deze dag vanuit het vlaamse Limburg op en af rijden of zijn er andere alternatieven?
Ik kom vanaf het Vlaamse Gent maar blijf een nachtje slapen in het gezellige Amsterdam.
 
  • Leuk
Waarderingen: Berninger220

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Hey, ik heb nog een staanplaats over.
Mijn vriendin kan helaas niet meer mee.

Ik kon zo snel niet een vriend vinden die mee wilde (Tsjaa, misschien toch andere vrienden nemen?)
Dus ik heb besloten dat ik voor het eerst in mijn eentje naar een concert ga.

Dat heeft dan weer het voordeel dat ik ongegeneerd vroeg in de rij kan gaan staan en aardig vooraan kan gaan staan, zonder rekening te houden met vrienden of eet/drink/plas perikelen van vrienden.

Stuur me even een PM als je geïnteresseerd bent in het ticket. Hij mag voor de normale verkoopprijs weg.
Ik verkoop hem liever hier aan een echte muziekliefhebber dan op Ticketswap, dat kan altijd nog.

PS. Ik zag dat de hele ziggodome zowat gevuld is! Vet! Het Taylor Swift effect? i don't know, maar qua populariteit zitten de man op hun piek volgens mij.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Brian, Oasiss en mattman

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
Hey, ik heb nog een staanplaats over.
Mijn vriendin kan helaas niet meer mee.

Ik kon zo snel niet een vriend vinden die mee wilde (Tsjaa, misschien toch andere vrienden nemen?)
Dus ik heb besloten dat ik voor het eerst in mijn eentje naar een concert ga.

Dat heeft dan weer het voordeel dat ik ongegeneerd vroeg in de rij kan gaan staan en aardig vooraan kan gaan staan, zonder rekening te houden met vrienden of eet/drink/plas perikelen van vrienden.

Stuur me even een PM als je geïnteresseerd bent in het ticket. Hij mag voor de normale verkoopprijs weg.
Ik verkoop hem liever hier aan een echte muziekliefhebber dan op Ticketswap, dat kan altijd nog.

PS. Ik zag dat de hele ziggodome zowat gevuld is! Vet! Het Taylor Swift effect? i don't know, maar qua populariteit zitten de man op hun piek volgens mij.
Ik wil dat ticket wel overnemen, gerrie!
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken