Pinkpop 2023

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
www.rollingstone.com/music/music-news/josh-homme-children-file-domestic-violence-restraining-order-1223802


 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.190
Ik ga niet, maar wel alsnog grappig om het ook eens te visualiseren. Net zoals op Rock Werchter eigenlijk geen must-sees, wel wat namen die ik wel zou gaan kijken (in 't geel). Over de rest heb ik niet echt een heel duidelijke mening, al neigt het wel vaker naar niet kijken dan wel. Die zaterdag met Robbie Williams is nog de beste dag en dat zegt veel.

Vrijdag
P!NK / Editors / The War On Drugs / Niall Horan / The Lumineers / Ellie Goulding / Electric Callboy / Frenna Deluxe / The Hu / Picture This / Maisie Peters / Nova Twins / The Haunted Youth / Lauren Saunderson / MADOUX / Altin Gün / Bente / Goldkimono / Trousdale / ADF Samski

Zaterdag
Robbie Williams / Queens of the Stone Age / The Script / The Black Keys / Hollywood Vampires / RONDÉ / Disturbed / Xavier Rudd / Kevin & The Animals / Tove Lo / The Driver Era / Go_A / The Jordan / Daði Freyr / Zwangere Guy / DeWolff & Dawn Brothers present Double Cream / Prins S. en de Geit / blackwave. / SONS / Hot Milk / The Big Moon

Zondag
Red Hot Chili Peppers / Machine Gun Kelly / OneRepublic / Tom Odell / Goldband / Warpaint / Tash Sultana / DI-RECT / Nathaniel Rateliff & The Night Sweats / I Prevail / Nielson / Gayle / Donnie / Only The Poets / Dylan / The Lathums / Brutus / Upsahl / DMA'S / Orange Skyline / Robin Kester
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en Timmetje

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
Vrijdag
Must: Editors, Electric Callboy , The Hu
Leuk: The War On Drugs, The Haunted Youth en Nova Twins

Zaterdag:
Must: Queens of The Stonage, Disturbed, Black Keys
Leuk: Hollywood Vampires, SONS, Robbie Williams

Zondag:
Must: RHCP, MGK( ja ik kom er voor uit vind die 2 punkalbums best lekker dus ga daar wel een kijkje nemen om te kijken hoe die live is), I Prevail, DMA's
Leuk: Brutus, Goldband, The Lathums
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.612
Nee sorry Dennis. Na een week hier niet meer te hebben gereageerd in het forum ga ik hier absoluut niet meer mijn spoorboekje delen. Voor je het weet krijg je de ene na de andere persoonlijke aanval weer tot je (of in je dm’s die vaak nog heftiger zijn).

Deze jongere Pinkpop bezoeker van onder de 25 heeft daar geen zin meer in na wat er vorige keren is gezegd (ook via privé berichten).
Gewoon delen, en rapporteren bij persoonlijke aanval in DM.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ik ga ook niet, maar lijstjes zijn altijd leuk. En ook goed om eens op een rijtje te zien wat je nu eigenlijk vindt van het programma. Vaak heb je al een oordeel op basis van een paar in het oog springende namen. Maar als ik iedere naam op zichzelf bekijk dan kom ik tot dit:

vrijdag
P!NK / Editors / The War On Drugs / Niall Horan / The Lumineers / Ellie Goulding / Electric Callboy / Frenna Deluxe / The Hu / Picture This / Maisie Peters / Nova Twins / The Haunted Youth / Lauren Saunderson / MADOUX / Altin Gün / Bente / Goldkimono / Trousdale / ADF Samski

zaterdag
Robbie Williams / Queens of the Stone Age / The Script / The Black Keys / Hollywood Vampires / RONDÉ / Disturbed / Xavier Rudd / Kevin & The Animals / Tove Lo / The Driver Era / Go_A / The Jordan / Daði Freyr / Zwangere Guy / DeWolff & Dawn Brothers present Double Cream / Prins S. en de Geit / blackwave. / SONS / Hot Milk / The Big Moon

zondag
Red Hot Chili Peppers / Machine Gun Kelly / OneRepublic / Tom Odell / Goldband / Warpaint / Tash Sultana / DI-RECT / Nathaniel Rateliff & The Night Sweats / I Prevail / Nielson / Gayle / Donnie / Only The Poets / Dylan / The Lathums / Brutus / Upsahl / DMA'S / Orange Skyline / Robin Kester
 
  • Leuk
Waarderingen: elo en DennisvdBr

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.928
1.705
www.rollingstone.com/music/music-news/josh-homme-children-file-domestic-violence-restraining-order-1223802



Oke thanks. Vervelend baasje inderdaad. Goed dat hij gestraft is met een verbod tot toenadering.

Qua optreden, het is niet Homme, het is QOTSA. Daar kan ik goed naar luisteren. Mocht Josh gaan speechen, dan haak ik af...
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Zeker geen geweldige editie maar genoeg dingen waar ik graag zou gaan kijken (groen) of waarschijnlijk wel zou gaan zien (geel). Zwangere Guy en MGK zijn wel echt een red flag voor mij.

Vrijdag
P!NK / Editors / The War On Drugs / Niall Horan / The Lumineers / Ellie Goulding / Electric Callboy / Frenna Deluxe / The Hu / Picture This / Maisie Peters / Nova Twins / The Haunted Youth / Lauren Saunderson / MADOUX / Altin Gün / Bente / Goldkimono / Trousdale / ADF Samski

Zaterdag
Robbie Williams / Queens of the Stone Age / The Script / The Black Keys / Hollywood Vampires / RONDÉ / Disturbed / Xavier Rudd / Kevin & The Animals / Tove Lo / The Driver Era / Go_A / The Jordan / Daði Freyr / Zwangere Guy / DeWolff / Prins S. en de Geit / blackwave. / SONS / Hot Milk / The Big Moon

Zondag
Red Hot Chili Peppers / Machine Gun Kelly / OneRepublic / Tom Odell / Goldband / Warpaint / Tash Sultana / DI-RECT / Nathaniel Rateliff & The Night Sweats / I Prevail / Nielson / Gayle / Donnie / Only The Poets / Dylan / The Lathums / Brutus / Upsahl / DMA'S / Orange Skyline / Robin Kester
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Nee sorry Dennis. Na een week hier niet meer te hebben gereageerd in het forum ga ik hier absoluut niet meer mijn spoorboekje delen. Voor je het weet krijg je de ene na de andere persoonlijke aanval weer tot je (of in je dm’s die vaak nog heftiger zijn).

Deze jongere Pinkpop bezoeker van onder de 25 heeft daar geen zin meer in na wat er vorige keren is gezegd (ook via privé berichten).
Wat naar om dit te horen en aanvallen via een DM kan pertinent niet. Verschillen van mening prima maar daar praten we open over op dit forum, in het openbaar. Wat de rest ook al zegt, aangeven bij de sfeerbeheerders. Laat je daar vooral niet door wegjagen.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.447
7.018
Ik ga niet, maar wel alsnog grappig om het ook eens te visualiseren. Net zoals op Rock Werchter eigenlijk geen must-sees, wel wat namen die ik wel zou gaan kijken (in 't geel). Over de rest heb ik niet echt een heel duidelijke mening, al neigt het wel vaker naar niet kijken dan wel. Die zaterdag met Robbie Williams is nog de beste dag en dat zegt veel.

Vrijdag
P!NK / Editors / The War On Drugs / Niall Horan / The Lumineers / Ellie Goulding / Electric Callboy / Frenna Deluxe / The Hu / Picture This / Maisie Peters / Nova Twins / The Haunted Youth / Lauren Saunderson / MADOUX / Altin Gün / Bente / Goldkimono / Trousdale / ADF Samski

Zaterdag
Robbie Williams / Queens of the Stone Age / The Script / The Black Keys / Hollywood Vampires / RONDÉ / Disturbed / Xavier Rudd / Kevin & The Animals / Tove Lo / The Driver Era / Go_A / The Jordan / Daði Freyr / Zwangere Guy / DeWolff & Dawn Brothers present Double Cream / Prins S. en de Geit / blackwave. / SONS / Hot Milk / The Big Moon

Zondag
Red Hot Chili Peppers / Machine Gun Kelly / OneRepublic / Tom Odell / Goldband / Warpaint / Tash Sultana / DI-RECT / Nathaniel Rateliff & The Night Sweats / I Prevail / Nielson / Gayle / Donnie / Only The Poets / Dylan / The Lathums / Brutus / Upsahl / DMA'S / Orange Skyline / Robin Kester

Heb je dit jaar wel een festival op de planning staan? Dit ziet er niet veelbelovend uit...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.190
Heb je dit jaar wel een festival op de planning staan? Dit ziet er niet veelbelovend uit...
Komt dat omdat ik Electric Callboy afschrijf? ;)
Het is dan ook een karig programma... Heb een dag North Sea Jazz, Midsummer Prog en voorlopig nog Roadburn op de planning staan. Niet zoveel dus, maar ik ben denk ik verzadigd geraakt na het geweld van afgelopen jaren.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Goed ik zal ook even mijn plasje doen over de line-up.

Vrijdag:
Poosje over getwijfeld om deze dag te gaan. Vrouwlief wilde misschien naar Pink, nog nooit eerder live gezien en was daar opzich redelijk benieuwd naar. The War On Drugs en Editors zijn 2 bands waarbij ik prima zou kunnen vermaken, Editors is een beetje vergane glorie. Maar goed kan er mee doe.

Verder hebben ze denk ik met Niall Horan, Ellie Goulding 2 mooie pop-namen op die dag staan. Had ik denk ik wel meegepakt. Verder met The Hu, Electirc Callboy 2 leukere namen, en The Haunted Youth is ook prima.

Zaterdag: Robbie vond ik de vorige keer op Pinkpop best ok, maar ook geen must om te zien. QOTSA en The Black Keys is echt een mooie combi, en laatst genoemde had ik graag gezien. Ik hoop nog op een losse zaalshows na Pinkpop en die maken ook wel de dag. The Script... tsja die hebben er naar mijn mening wel genoeg gestaan, daar hadden ze wel iets spannender mogen neerzetten. Disturbed vind ik ook vreselijk. Hollywood Campires is geinig, maar ook niet meer dan dat. Maar ook bij de kleinere namen staan stiekem toch een Kevin & The Animals,
Dadi Freyr, Go_A, Zwangere Guy, DeWolff, Prins S. en de Geit, Sons... dat zijn gewoon prima namen.

Zondag: RHCP. Heb ze al heel lang niet meer gezien, wel benieuwd hoe ze het doen met Frusciante er weer bij. Machine Gun Kelly vind ik iets wat hoog op de line-up staan. Maar zijn pop-punk periode vond ik dan weer wel best geinig. OneRepublic, Tom Odell, Goldband, tsja weg ermee. In de kleinere namen is Brutus en The Lathums nog wel leuk. Maar deze dag houd verder niet veel over
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
167
227
Als ik zou gaan zou mijn spoorboekje er zo uitzien. Dikgedrukt wat ik graag zou willen zien, cursief onderstreept potentiële opties. Dagticket voor zaterdag via ticketswap blijf ik als optie in mijn achterhoofd houden. Die laatste worp heeft het voor mij persoonlijk over de hele breedte wel nog wat interessanter/aanlokkelijker gemaakt.

vrijdag
P!NK / Editors / The War On Drugs / Niall Horan / The Lumineers / Ellie Goulding / Electric Callboy / Frenna Deluxe / The Hu / Picture This / Maisie Peters / Nova Twins / The Haunted Youth / Lauren Saunderson / MADOUX / Altin Gün / Bente / Goldkimono / Trousdale / ADF Samski

zaterdag
Robbie Williams / Queens of the Stone Age / The Script / The Black Keys / Hollywood Vampires / RONDÉ / Disturbed / Xavier Rudd / Kevin & The Animals / Tove Lo / The Driver Era / Go_A / The Jordan / Daði Freyr / Zwangere Guy / DeWolff & Dawn Brothers present Double Cream / Prins S. en de Geit / blackwave. / SONS / Hot Milk / The Big Moon

zondag
Red Hot Chili Peppers / Machine Gun Kelly / OneRepublic / Tom Odell / Goldband / Warpaint / Tash Sultana / DI-RECT / Nathaniel Rateliff & The Night Sweats / I Prevail / Nielson / Gayle / Donnie / Only The Poets / Dylan / The Lathums / Brutus / Upsahl / DMA'S / Orange Skyline / Robin Kester
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Ik gok op een last-minute goedkope Ticketswap optie. Mocht dat lukken dan ga ik waarschijnlijk alleen de vrijdag en zaterdag. Al zou ik Brutus en Robin Kester op zondag ook graag willen zien. Wellicht een goedkoop weekendticket dan maar. Wat ik op de drie dagen absoluut zou willen zien in vet en eventueel in cursief.

vrijdag
P!NK / Editors / The War On Drugs / Niall Horan / The Lumineers / Ellie Goulding / Electric Callboy / Frenna Deluxe / The Hu / Picture This / Maisie Peters / Nova Twins / The Haunted Youth / Lauren Saunderson / MADOUX / Altin Gün / Bente / Goldkimono / Trousdale / ADF Samski

zaterdag
Robbie Williams / Queens of the Stone Age / The Script / The Black Keys / Hollywood Vampires / RONDÉ / Disturbed / Xavier Rudd / Kevin & The Animals / Tove Lo / The Driver Era / Go_A / The Jordan / Daði Freyr / Zwangere Guy / DeWolff & Dawn Brothers present Double Cream / Prins S. en de Geit / blackwave. / SONS / Hot Milk / The Big Moon

zondag
Red Hot Chili Peppers / Machine Gun Kelly / OneRepublic / Tom Odell / Goldband / Warpaint / Tash Sultana / DI-RECT / Nathaniel Rateliff & The Night Sweats / I Prevail / Nielson / Gayle / Donnie / Only The Poets / Dylan / The Lathums / Brutus / Upsahl / DMA'S / Orange Skyline / Robin Kester
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Nik, je bent een waardevolle bijdrage aan het forum. Gewoon rapporteren als ze over je grenzen gaan. Dit is bij uitstek een forum waar ze daar heel erg serieus mee om zullen gaan. En daarbij ben ik benieuwd naar hoe jouw spoorboekje eruit zou zien...
Dankjewel voor alle positieve reacties! Was erg mooi om dat te lezen. Helaas zijn er inderdaad mensen geweest die op mij de aanval hadden geopend vanwege mijn pop / Indie georiënteerde smaak. Zelf schrok ik hiervan en heb ik afstand genomen van de uitspraken.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Dankjewel voor alle positieve reacties! Was erg mooi om dat te lezen. Helaas zijn er inderdaad mensen geweest die op mij de aanval hadden geopend vanwege mijn pop / Indie georiënteerde smaak. Zelf schrok ik hiervan en heb ik afstand genomen van de uitspraken.
Hier nog een pop/indie fan dus mijn steun heb je. ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Nik, je bent een waardevolle bijdrage aan het forum. Gewoon rapporteren als ze over je grenzen gaan. Dit is bij uitstek een forum waar ze daar heel erg serieus mee om zullen gaan. En daarbij ben ik benieuwd naar hoe jouw spoorboekje eruit zou zien...
Dankjewel ik zal proberen mijn spoorboekje vandaag te delen als ik het red met werk!
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Vooruit dan!

Groen is zeker checken.
Geel is nu we er toch zijn.
Rood is ver van weglopen.

vrijdag
P!NK / Editors / The War On Drugs / Niall Horan / The Lumineers / Ellie Goulding / Electric Callboy / Frenna Deluxe / The Hu / Picture This / Maisie Peters / Nova Twins / The Haunted Youth / Lauren Saunderson / MADOUX / Altin Gün / Bente / Goldkimono / Trousdale / ADF Samski

zaterdag
Robbie Williams / Queens of the Stone Age / The Script / The Black Keys / Hollywood Vampires / RONDÉ / Disturbed / Xavier Rudd / Kevin & The Animals / Tove Lo / The Driver Era / Go_A / The Jordan / Daði Freyr / Zwangere Guy / DeWolff & Dawn Brothers present Double Cream / Prins S. en de Geit / blackwave. / SONS / Hot Milk / The Big Moon

zondag
Red Hot Chili Peppers / Machine Gun Kelly / OneRepublic / Tom Odell / Goldband / Warpaint / Tash Sultana / DI-RECT / Nathaniel Rateliff & The Night Sweats / I Prevail / Nielson / Gayle / Donnie / Only The Poets / Dylan / The Lathums / Brutus / Upsahl / DMA'S / Orange Skyline / Robin Kesterc
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.447
7.018
Komt dat omdat ik Electric Callboy afschrijf? ;)
Het is dan ook een karig programma... Heb een dag North Sea Jazz, Midsummer Prog en voorlopig nog Roadburn op de planning staan. Niet zoveel dus, maar ik ben denk ik verzadigd geraakt na het geweld van afgelopen jaren.

Nee nee, het was oprecht, ik kan me gewoon niet echt voorstellen dat jij niks hebt dat je echt zou willen zien op welk festival dan ook. Maar misschien dat je inderdaad te veel de afgelopen jaren hebt geluisterd.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken