Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
ik wil vooral zeggen, eigenlijk als oproep voor iedereen : post hier vooral je persoonlijke Pinkpop 2023 lineup ook, met wat je wil zien en wat je niet wil zien. zeker nu de lineup compleet is...

roept u maar!

voor de volledigheid, de hele line-up Pinkpop 2023

vrijdag
P!NK / Editors / The War On Drugs / Niall Horan / The Lumineers / Ellie Goulding / Electric Callboy / Frenna Deluxe / The Hu / Picture This / Maisie Peters / Nova Twins / The Haunted Youth / Lauren Saunderson / MADOUX / Altin Gün / Bente / Goldkimono / Trousdale / ADF Samski

zaterdag
Robbie Williams / Queens of the Stone Age / The Script / The Black Keys / Hollywood Vampires / RONDÉ / Disturbed / Xavier Rudd / Kevin & The Animals / Tove Lo / The Driver Era / Go_A / The Jordan / Daði Freyr / Zwangere Guy / DeWolff & Dawn Brothers present Double Cream / Prins S. en de Geit / blackwave. / SONS / Hot Milk / The Big Moon

zondag
Red Hot Chili Peppers / Machine Gun Kelly / OneRepublic / Tom Odell / Goldband / Warpaint / Tash Sultana / DI-RECT / Nathaniel Rateliff & The Night Sweats / I Prevail / Nielson / Gayle / Donnie / Only The Poets / Dylan / The Lathums / Brutus / Upsahl / DMA'S / Orange Skyline / Robin Kester
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

elo

Headliner
3 dec 2013
5.008
3.693
ik neem aan dat ik zelf voor mijzelf mag aangeven wat ik wel graag zie en waar ik tot nu niets mee heb (of misschien ook niets verder van zal vinden, des te meer ik er naar luister)?

Willekeur(?) het is gewoon mijn 'smaak'

(waarom ik mezelf alsnog eigenlijk nog ga verantwoorden? over mijn persoonlijke keuze)
Tuurlijk mag je dat zelf aangeven. Net zoals ik mag aangeven wat ik er van vind :)
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

Landgraver

Support act
13 apr 2021
926
439
Ik moet me nog verdiepen in een aantal bands die ik niet ken, maar dat is weer leuk om te doen en hierbij eventuele pareltjes te ontdekken.
Verder vind ik de festivalbeleving belangrijk, vrienden te ontmoeten en lekker genieten van de muziek en als het weer meespeelt dan heb ik weer een tof weekend gehad.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.597
7.304
Dagjes mensen komen denk ik toch wel voor een headliner en de weekendmensen nemen vaak genoegen met 1 of 2 mindere headliners.
En als je het allemaal niets vind kan ik me niet voorstellen dat je een weekendticket hiervoor koopt.

Ooit een keer een dagticket gekocht voor een dag Graspop waar de sub en headliner niks voor me waren. Maar wel een dagvullend programma overdag, dus het kan wel dat mensen een dagticket kopen voor alles behalve de headliner.

Er stond niet voor niets (sub)headliners ;). Niemand koopt kaarten voor het vierde podium natuurlijk.

Als er een unieke naam staat, die je nog nooit hebt gezien maar wel heel graag wilt zien op het vierde podium staat? Ik zou het doen.

Klopt, dus dan koop je toch een dag kaartje voor de dagen met de headliner(s) die je wel leuk vind? Daarom hebben dit soort festivals wel dagkaarten.

Een weekend ticket is dan veel voordeliger. Geen idee of het bij Pinkpop ook zo is, maar twee dagtickets is qua prijs vaak hetzelfde als een driedaags weekendticket bij festivals.

echt heel weinig 'Pinkpop-Classics" in de lineup... veel 'jongere' gerichte namen imo

Is dit het eerste of tweede jaar met de nieuwe, jonge manager/directeur ipv Jan? Zal me niks verbazen als het vanaf nu altijd meer op de jeugd gericht gaat zijn bij het dagprogramma
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian en Timmetje

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.580
584
Als ik zou gaan, dan zijn dikgedrukt de namen die ik graag zou zien. Schuingedrukt mogelijke kandidaten. Rest mijn inziens niet interessant om rekening mee te houden, maar helemaal ontwijken zal ook niet gaan.

vrijdag
P!NK / Editors / The War On Drugs / Niall Horan / The Lumineers / Ellie Goulding / Electric Callboy / Frenna Deluxe / The Hu / Picture This / Maisie Peters / Nova Twins / The Haunted Youth / Lauren Saunderson / MADOUX / Altin Gün / Bente / Goldkimono / Trousdale / ADF Samski

zaterdag
Robbie Williams / Queens of the Stone Age / The Script / The Black Keys / Hollywood Vampires / RONDÉ / Disturbed / Xavier Rudd / Kevin & The Animals / Tove Lo / The Driver Era / Go_A / The Jordan / Daði Freyr / Zwangere Guy / DeWolff & Dawn Brothers present Double Cream / Prins S. en de Geit / blackwave. / SONS / Hot Milk / The Big Moon

zondag
Red Hot Chili Peppers
/ Machine Gun Kelly / OneRepublic / Tom Odell / Goldband / Warpaint / Tash Sultana / DI-RECT / Nathaniel Rateliff & The Night Sweats / I Prevail / Nielson / Gayle / Donnie / Only The Poets / Dylan / The Lathums / Brutus / Upsahl / DMA'S / Orange Skyline / Robin Kester
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Een weekend ticket is dan veel voordeliger. Geen idee of het bij Pinkpop ook zo is, maar twee dagtickets is qua prijs vaak hetzelfde als een driedaags weekendticket bij festivals.
correct, dagkaart 135,- en weekend 275,- dus met 2 dagkaarten zit je op 270,- wat slechts 5 euro verschil is met 1 heel weekend ticket. (side note : bij weekend zit standaard toegang tot camping inbegrepen, dagkaarten hebben geen toegang tot campings)
Is dit het eerste of tweede jaar met de nieuwe, jonge manager/directeur ipv Jan? Zal me niks verbazen als het vanaf nu altijd meer op de jeugd gericht gaat zijn bij het dagprogramma
dit is het tweede jaar "zonder Jan"... ik ga eigenlijk er van uit dat de conclusie inderdaad gaat zijn dat er in de undercard meer gericht zal worden op 'jongere bezoekers' in de toekomstige edities....
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.154
2.398
ik wil vooral zeggen, eigenlijk als oproep voor iedereen : post hier vooral je persoonlijke Pinkpop 2023 lineup ook, met wat je wil zien en wat je niet wil zien. zeker nu de lineup compleet is...

roept u maar!
Nee sorry Dennis. Na een week hier niet meer te hebben gereageerd in het forum ga ik hier absoluut niet meer mijn spoorboekje delen. Voor je het weet krijg je de ene na de andere persoonlijke aanval weer tot je (of in je dm’s die vaak nog heftiger zijn).

Deze jongere Pinkpop bezoeker van onder de 25 heeft daar geen zin meer in na wat er vorige keren is gezegd (ook via privé berichten).
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Nee sorry Dennis. Na een week hier niet meer te hebben gereageerd in het forum ga ik hier absoluut niet meer mijn spoorboekje delen. Voor je het weet krijg je de ene na de andere persoonlijke aanval weer tot je (of in je dm’s die vaak nog heftiger zijn).

Deze jongere Pinkpop bezoeker van onder de 25 heeft daar geen zin meer in na wat er vorige keren is gezegd (ook via privé berichten).
Gewoon delen Nik! En die PM's rapporteren aan de moderators. Laat je niet wegjagen. :)
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Nee sorry Dennis. Na een week hier niet meer te hebben gereageerd in het forum ga ik hier absoluut niet meer mijn spoorboekje delen. Voor je het weet krijg je de ene na de andere persoonlijke aanval weer tot je (of in je dm’s die vaak nog heftiger zijn).

Deze jongere Pinkpop bezoeker van onder de 25 heeft daar geen zin meer in na wat er vorige keren is gezegd (ook via privé berichten).
Nik, je bent een waardevolle bijdrage aan het forum. Gewoon rapporteren als ze over je grenzen gaan. Dit is bij uitstek een forum waar ze daar heel erg serieus mee om zullen gaan. En daarbij ben ik benieuwd naar hoe jouw spoorboekje eruit zou zien...
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
404
249
Gewoon delen Nik! En die PM's rapporteren aan de moderators. Laat je niet wegjagen. :)

Tim heeft helemaal gelijk. Wie bepaalt wat goed is voor jou?

Zelf sla ik Pinkpop vermoedelijk een jaartje over. Bijna alle namen die ik wil zien tref ik op andere festivals.
Dikgedrukt de namen die ik zou meepakken en onderstreept de potentiele opties.

vrijdag
P!NK / Editors / The War On Drugs / Niall Horan / The Lumineers / Ellie Goulding / Electric Callboy / Frenna Deluxe / The Hu / Picture This / Maisie Peters / Nova Twins / The Haunted Youth / Lauren Saunderson / MADOUX / Altin Gün / Bente / Goldkimono / Trousdale / ADF Samski

zaterdag
Robbie Williams / Queens of the Stone Age / The Script / The Black Keys / Hollywood Vampires / RONDÉ / Disturbed / Xavier Rudd / Kevin & The Animals / Tove Lo / The Driver Era / Go_A / The Jordan / Daði Freyr / Zwangere Guy / DeWolff & Dawn Brothers present Double Cream / Prins S. en de Geit / blackwave. / SONS / Hot Milk / The Big Moon

zondag
Red Hot Chili Peppers
/ Machine Gun Kelly / OneRepublic / Tom Odell / Goldband / Warpaint / Tash Sultana / DI-RECT / Nathaniel Rateliff & The Night Sweats / I Prevail / Nielson / Gayle / Donnie / Only The Poets / Dylan / The Lathums / Brutus / Upsahl / DMA'S / Orange Skyline / Robin Kester
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Als ik zou gaan zou mijn spoorboekje er zo uitzien:

Dikgedrukt must-see, cursief potentiele opties.

vrijdag
P!NK / Editors / The War On Drugs / Niall Horan / The Lumineers / Ellie Goulding / Electric Callboy / Frenna Deluxe / The Hu / Picture This / Maisie Peters / Nova Twins / The Haunted Youth / Lauren Saunderson / MADOUX / Altin Gün / Bente / Goldkimono / Trousdale / ADF Samski

zaterdag
Robbie Williams / Queens of the Stone Age / The Script / The Black Keys / Hollywood Vampires / RONDÉ / Disturbed / Xavier Rudd / Kevin & The Animals / Tove Lo / The Driver Era / Go_A / The Jordan / Daði Freyr / Zwangere Guy / DeWolff & Dawn Brothers present Double Cream / Prins S. en de Geit / blackwave. / SONS / Hot Milk / The Big Moon

zondag
Red Hot Chili Peppers / Machine Gun Kelly / OneRepublic / Tom Odell / Goldband / Warpaint / Tash Sultana / DI-RECT / Nathaniel Rateliff & The Night Sweats / I Prevail / Nielson / Gayle / Donnie / Only The Poets / Dylan / The Lathums / Brutus / Upsahl / DMA'S / Orange Skyline / Robin Kester
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.243
3.808
Als ik zou gaan zou mijn spoorboekje er zo uitzien:

Dikgedrukt must-see, cursief potentiele opties.

vrijdag
P!NK / Editors / The War On Drugs / Niall Horan / The Lumineers / Ellie Goulding / Electric Callboy / Frenna Deluxe / The Hu / Picture This / Maisie Peters / Nova Twins / The Haunted Youth / Lauren Saunderson / MADOUX / Altin Gün / Bente / Goldkimono / Trousdale / ADF Samski

zaterdag
Robbie Williams / Queens of the Stone Age / The Script / The Black Keys / Hollywood Vampires / RONDÉ / Disturbed / Xavier Rudd / Kevin & The Animals / Tove Lo / The Driver Era / Go_A / The Jordan / Daði Freyr / Zwangere Guy / DeWolff & Dawn Brothers present Double Cream / Prins S. en de Geit / blackwave. / SONS / Hot Milk / The Big Moon

zondag
Red Hot Chili Peppers / Machine Gun Kelly / OneRepublic / Tom Odell / Goldband / Warpaint / Tash Sultana / DI-RECT / Nathaniel Rateliff & The Night Sweats / I Prevail / Nielson / Gayle / Donnie / Only The Poets / Dylan / The Lathums / Brutus / Upsahl / DMA'S / Orange Skyline / Robin Kester
Puur uit nieuwsgierigheid; waarom wel The Black Keys op zaterdag en QOTSA niet? Vanwege Homme of eerder muzikaal?
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
Nee sorry Dennis. Na een week hier niet meer te hebben gereageerd in het forum ga ik hier absoluut niet meer mijn spoorboekje delen. Voor je het weet krijg je de ene na de andere persoonlijke aanval weer tot je (of in je dm’s die vaak nog heftiger zijn).

Deze jongere Pinkpop bezoeker van onder de 25 heeft daar geen zin meer in na wat er vorige keren is gezegd (ook via privé berichten).
@NikLN graag rapporteren inderdaad! Dan weten we wat er speelt en waar we eventueel moeten ingrijpen! Laat je daardoor niet weerhouden om dingen te plaatsen hier.
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: liluzi en Nikfestilover

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.226
740
valt me op dat er geen mens geinteresseert is in machine gun kelly en one republic.
prima dat ze er staan.
maar ze staan belachelijk hoog geprogrammeert
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
valt me op dat er geen mens geinteresseert is in machine gun kelly en one republic.
prima dat ze er staan.
maar ze staan belachelijk hoog geprogrammeert
MGK ga ik wel even kijken. Die schijnt een soort punk-weg ingeslagen te zijn, en dat maakt me wel nieuwsgierig. En daarnaast is gitariste Sophie Lloyd ook het bekijken en beluisteren waard. OneRepublic pak ik van een afstandje mee. Met een avondmaaltijd en een biertje...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Puur uit nieuwsgierigheid; waarom wel The Black Keys op zaterdag en QOTSA niet? Vanwege Homme of eerder muzikaal?
De nummers die ik ken (niet zo heel veel) zijn muzikaal niet echt mijn ding en het nieuws rondom Homme zorgt er ook niet echt voor dat ik de behoefte voel in hun muziek te duiken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
Als ik zou gaan zijn mijn must see's in groen
en sowieso vermijden in rood.
De rest zou ik me meer in moeten verdiepen.

vrijdag
P!NK / Editors / The War On Drugs / Niall Horan / The Lumineers / Ellie Goulding / Electric Callboy / Frenna Deluxe / The Hu / Picture This / Maisie Peters / Nova Twins / The Haunted Youth / Lauren Saunderson / MADOUX / Altin Gün / Bente / Goldkimono / Trousdale / ADF Samski

zaterdag
Robbie Williams / Queens of the Stone Age / The Script / The Black Keys / Hollywood Vampires / RONDÉ / Disturbed / Xavier Rudd / Kevin & The Animals / Tove Lo / The Driver Era / Go_A / The Jordan / Daði Freyr / Zwangere Guy / DeWolff & Dawn Brothers present Double Cream / Prins S. en de Geit / blackwave. / SONS / Hot Milk / The Big Moon

zondag
Red Hot Chili Peppers / Machine Gun Kelly / OneRepublic / Tom Odell / Goldband / Warpaint / Tash Sultana / DI-RECT / Nathaniel Rateliff & The Night Sweats / I Prevail / Nielson / Gayle / Donnie / Only The Poets / Dylan / The Lathums / Brutus / Upsahl / DMA'S / Orange Skyline / Robin Kester

Conclusie, ik zou me makkelijk kunnen vermaken maar te weinig voor wat je ervoor moet betalen.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
De nummers die ik ken (niet zo heel veel) zijn muzikaal niet echt mijn ding en het nieuws rondom Homme zorgt er ook niet echt voor dat ik de behoefte voel in hun muziek te duiken.
Ben nergens van op de hoogte. Even googelen hielp ook niet. Welk nieuws bedoel je?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken