Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.036
6.072
Programma Pinkpop 2023 compleet met toevoeging van Daði Freyr, Altin Gün, DMA's
en nog eens dertien andere namen!

Over precies drie maanden gaat de 52e editie van Pinkpop van start. Met het toevoegen van maar liefst zestien nieuwe acts staat de teller op 62 acts en is het programma voor deze zomer compleet!

Voor de Nederlandse acts Altin Gün, Bente, Goldkimono en ADF Samski zal de Pinkpop-vrijdag een absolute thuiswedstrijd worden. De powerpop van het Californische Trousdale maakt het programma op de openingsdag compleet. Op de tweede dag mogen we maar liefst acht acts toevoegen: Daði Freyr, Zwangere Guy, DeWolff, Prins S. en De Geit, blackwave., SONS, Hot Milk en The Big Moon pakken dan een plekje op het podium in Landgraaf. Op de slotdag van de 52e editie reizen ook het Australische DMA's en de Nederlandse toppers Orange Skyline en Robin Kester af naar Megaland.
zo compleet ook...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.476
6.147
Programma Pinkpop 2023 compleet met toevoeging van Daði Freyr, Altin Gün, DMA's
en nog eens dertien andere namen!

Over precies drie maanden gaat de 52e editie van Pinkpop van start. Met het toevoegen van maar liefst zestien nieuwe acts staat de teller op 62 acts en is het programma voor deze zomer compleet!

Voor de Nederlandse acts Altin Gün, Bente, Goldkimono en ADF Samski zal de Pinkpop-vrijdag een absolute thuiswedstrijd worden. De powerpop van het Californische Trousdale maakt het programma op de openingsdag compleet. Op de tweede dag mogen we maar liefst acht acts toevoegen: Daði Freyr, Zwangere Guy, DeWolff, Prins S. en De Geit, blackwave., SONS, Hot Milk en The Big Moon pakken dan een plekje op het podium in Landgraaf. Op de slotdag van de 52e editie reizen ook het Australische DMA's en de Nederlandse toppers Orange Skyline en Robin Kester af naar Megaland.
Een paar leuke namen, maar al met al niet sterk genoeg om weer naar Landgraaf af te reizen.

En wat Dave zegt, 62 namen lijkt ook best weinig verspreid over 3 dagen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
Zitten een paar leuke namen tussen, maar had stiekem toch nog wel op wat grotere namen gehoopt! Anyway laat dat blokkenschema maar komen ik verwacht niet heel veel spannende clashes.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.036
6.072
wel aardig, Altin Gun, Bente, DeWolf en Orange Skyline...

de rest is niet zo mijn ding, of moet ik me meer in gaan verdiepen
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.163
10.486
Oef. Je hebt opvulworpen en opvulworpen.. Dit is geen vette. Wel gerechtigheid dat Dewolff is uitgenodigd.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
382
129
Voor mij in de breedte prima worp als "bandjesliefhebber". Met DMA's en Orange Skyline is die afschuwelijke Peppers dag ietsje beter te behappen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.036
6.072
Zitten een paar leuke namen tussen, maar had stiekem toch nog wel op wat grotere namen gehoopt! Anyway laat dat blokkenschema maar komen ik verwacht niet heel veel spannende clashes.
blokkenschema gaat voor mij wel veelzeggend zijn over de voor mij "minder bekende" namen of ik me daar meer in ga verdiepen of niet...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.036
6.072
echt heel weinig 'Pinkpop-Classics" in de lineup... veel 'jongere' gerichte namen imo
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
396
302
Jammer niet de bands die ik gehoopt had, en mis een aantal wat grotere namen, maar ja er zijn meer dan genoeg bands waar ik naar uit kijk. En Pinkpop blijft leuk en mijn festival. En ga weer schik maken en genieten op mijn 23e Pinkpop.

Wat de 25e had moeten zijn, maar iets met een virus heeft ervoor gezorgd dat dit helaas niet zo is.
Al is ‘t wel leuk nu dit jaar mijn 23e, in 2024 de 24e enzovoorts
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
511
293
blokkenschema gaat voor mij wel veelzeggend zijn over de voor mij "minder bekende" namen of ik me daar meer in ga verdiepen of niet...
Dit dus! Ik kan nu wel gaan roepen ik wil dit zien en dat zien maar uiteindelijk zal het blokkenschema uiteindelijk mijn keuzes gaan bepalen!
Ken alleen DeWolff en Orange Skyline! Binnenkort even de rest checken

Edit: owja Dadi is natuurlijk van songfestival in Rotterdam! Leuk sympathiek bandje 😎
 
Laatst bewerkt:

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.340
1.789
Het zijn geen grote namen en wellicht wat veel Nederlands spul (is dat erg?). Maar met Prins S en de Geit, Zwangere Guy, DeWolff, Altin Gun, Robin Kester wel behoorlijk interessante namen.

DMA's ook gewoon een passende naam voor Pinkpop. Goldkimono gaat het ook prima doen.

Voor mij persoonlijk zijn dit mooie opvullers hoor. Het hele programma an sich vind ik niet interessant genoeg, maar dat komt vooral door de headliners en het gros van de grotere namen eronder. Qua kleinere namen best prima.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.958
8.598
Zwangere Guy zowaar op Pinkpop. Na Rock Werchter en Pukkelpop gaat de man voor de populaire majors.

Ik ben iets positiever dan velen dan over deze lineup, al zijn de headliners (ja echt alle 3) wat povertjes voor mijn smaak.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken