Pinkpop 2023

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Voor mij is het wel heel duidelijk dat ik een jaar oversla.
Elke dag is het net niet. Terwijl er wel elke dag 1 of 2 mooie namen staan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.938
8.583
Die boeken toch een stuk alternatiever, hoor.
Vind net een Altin Gun, Zwangere Guy, SONS, DMA's, Prins S. en De Geit, Blackwave enzo een heel stuk alternatiever dan ik had verwacht van deze drop. Hadden we allemaal geen platte Suzan en Freek achtige dingen verwacht?

Wel heel kleine namen ja.
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan en Davidd

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
379
129
Het zijn geen grote namen en wellicht wat veel Nederlands spul (is dat erg?). Maar met Prins S en de Geit, Zwangere Guy, DeWolff, Altin Gun, Robin Kester wel behoorlijk interessante namen.

DMA's ook gewoon een passende naam voor Pinkpop. Goldkimono gaat het ook prima doen.

Voor mij persoonlijk zijn dit mooie opvullers hoor. Het hele programma an sich vind ik niet interessant genoeg, maar dat komt vooral door de headliners en het gros van de grotere namen eronder. Qua kleinere namen best prima.
Helemaal mee eens. Fijn dat ze die lijn qua interessante kleinere namen doortrekken
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.698
Vind net een Altin Gun, Zwangere Guy, SONS, DMA's, Prins S. en De Geit, Blackwave enzo een heel stuk alternatiever dan ik had verwacht van deze drop. Hadden we allemaal geen platte Suzan en Freek achtige dingen verwacht?

Wel heel kleine namen ja.
Zeker! Maar bedoel Bruis, die boeken vaak echt acts als Dans Dans, Strand of Oaks, etc. Maar fijne namen verder hoor
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.698
Podiumindeling en tijdschema "binnenkort" trouwens. Gok dan over een week of 3?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.698
Geef maar tips als je ooit iets weet, over dit jaar is weinig leuks meer te speculeren haha
Tijdschema. Ik vraag me namelijk af waar ze Haunted Youth gaan plaatsen. Afsluiter Stage 4 en dan overlap met TWOD zie ik al voor me
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.297
6.493
Niemand enthousiast over dadi Freyr? Dat wordt feest hoor
Eurovision Dancing GIF by NDR
Eurovision Dancing GIF by NDR
 

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
182
98
Zeker! Maar bedoel Bruis, die boeken vaak echt acts als Dans Dans, Strand of Oaks, etc. Maar fijne namen verder hoor
alternatiever, zeker...Maar bedoel dat het dit soort kleinere namen zijn...Vaak namen die op het punt van doorbraak zijn. Ben zelf ieder jaar op Bruis, en dit is verder een prima festival hoor..
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
voor de volledigheid, de hele line-up Pinkpop 2023

vrijdag
P!NK / Editors / The War On Drugs / Niall Horan / The Lumineers / Ellie Goulding / Electric Callboy / Frenna Deluxe / The Hu / Picture This / Maisie Peters / Nova Twins / The Haunted Youth / Lauren Saunderson / MADOUX / Altin Gün / Bente / Goldkimono / Trousdale / ADF Samski

zaterdag
Robbie Williams / Queens of the Stone Age / The Script / The Black Keys / Hollywood Vampires / RONDÉ / Disturbed / Xavier Rudd / Kevin & The Animals / Tove Lo / The Driver Era / Go_A / The Jordan / Daði Freyr / Zwangere Guy / DeWolff & Dawn Brothers present Double Cream / Prins S. en de Geit / blackwave. / SONS / Hot Milk / The Big Moon

zondag
Red Hot Chili Peppers / Machine Gun Kelly / OneRepublic / Tom Odell / Goldband / Warpaint / Tash Sultana / DI-RECT / Nathaniel Rateliff & The Night Sweats / I Prevail / Nielson / Gayle / Donnie / Only The Poets / Dylan / The Lathums / Brutus / Upsahl / DMA'S / Orange Skyline / Robin Kester
 
  • Leuk
Waarderingen: Benjamin

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
Hopelijk een goedkoop Ticketswapje een week of 2 van tevoren. Dan maak ik er een leuk uitje van in de buurt met iedere dag een paar boeiende bands.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken