Pinkpop 2023

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Er is weinig dat tourt dat daar die zaterdag had kunnen headlinen volgens mij.
Tsja, het moet wel haalbaar zijn qua wensen van de artiest en het budget, maar als ik kijk naar de losse shows om en nabij die periode, of naar RaR, GMM, Werchter en Hellfest, dan touren van het kaliber headliner o.a. Bruce, Slipknot, Guns 'n Roses, Kiss, Iron Maiden, Arctic Monkeys, The Killers, Foo Fighters en Muse. Die zijn schijnbaar niet gelukt, of hebben niet op de radar gestaan. Maar goed, het is makkelijk praten vanaf de zijlijn, wie weet hoe het achter de schermen is gegaan...
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
The script vind ik tot daar aan toe. Dat die dag afgesloten wordt door Robbie vind ik erg jammer. De gemiddelde opinie hier is dat hij een vervanger is (van RATM vermoedelijk). Had dan nog heel even verder gezocht naar iets wat beter bij die dag past denk ik dan...
Ik vind Robbie nog wel prima eigenlijk. Beste headliner van het trio in ieder geval, voor mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Tsja, het moet wel haalbaar zijn qua wensen van de artiest en het budget, maar als ik kijk naar de losse shows om en nabij die periode, of naar RaR, GMM, Werchter en Hellfest, dan touren van het kaliber headliner o.a. Bruce, Slipknot, Guns 'n Roses, Kiss, Iron Maiden, Arctic Monkeys, The Killers, Foo Fighters en Muse. Die zijn schijnbaar niet gelukt, of hebben niet op de radar gestaan. Maar goed, het is makkelijk praten vanaf de zijlijn, wie weet hoe het achter de schermen is gegaan...
Uitgaande van de theorie dat het op laatste moment mis is gegaan met RATM, hadden dit soort grote headliners natuurlijk al lang een tour vast liggen.

Foo Fighters zijn ze in gesprekken mee geweest maar is uiteindelijk toch niet gelukt, als we de insiders hier mogen geloven
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
435
760
Moet eerlijk zeggen dat ik na al die verhalen hier over Suzan en Freek toch erg blij ben met deze worp. Sons, DMA's, Altin Gun, Orange Skyline, DeWolf vind ik prima namen. En prins S en de geit was vorig jaar een fijn feestje op Lowlands.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
dus...

in totaal Pinkpop 2023; 62 acts
nog nooit op Pinkpop gestaan; 49 acts
nationale acts; 16 acts
waarvan Nederlandstalige; 8 acts
van onze zuiderburen; 4 acts

ik vind dit toch mooie statistieken
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Ik was oprecht benieuwd. Ik dacht je eerder toch wat teleurgesteld was over het totale plaatje.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Maar zonder grap. De line-up is best ok hoor, eigenlijk vind ik alleen de zondag een tegenvallende dag. Die vrijdag en zaterdag kan je best leuke dingen zien in de breedte.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Absoluut. Met een Ticketswapje voor 50 euro per dag voor zaterdag en zondag en niet al te veel regen of hitte ben ik er ook weer bij.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Was vorig jaar ook het geval. Zelfs op de PJ dag, die wel bizar heet was. Zal dit jaar ook weer lukken. Anders weer gratis, maar daar moet ik meer moeite voor doen.
 

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Geen Suzan & Freek. Gemiste kans, maar misschien ook wel iets te hoog gegrepen. Dan maar hopen dat ze op 538 Koningsdag staan.
Dat staan ze ook, kan ik mooi even bier gaan halen tijdens hun optreden, leuke nederpop hoor, maar ik blijf het gewoon saai vinden. Ik heb afgelopen week kaartjes voor 538 Koningsdag gekocht, maar meer voor Armin van Buuren, Afrojack, Chef's special, Di-rect, Son Mieux enz.... En het feit dat ik binnen 20 minuten thuis ben als het klaar is. Die laatste worp op PP vind ik ook zo slecht niet, veel wat ik niet ken en dat maakt me nieuwsgierig, Hot Milk, DMA's en die Ijslanders ga ik zeker wel even checken en waarschijnlijk nog wel het een en ander.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Die lijst van Dennis met kleuren is echt pure willekeur toch?
ik neem aan dat ik zelf voor mijzelf mag aangeven wat ik wel graag zie en waar ik tot nu niets mee heb (of misschien ook niets verder van zal vinden, des te meer ik er naar luister)?

Willekeur(?) het is gewoon mijn 'smaak'

(waarom ik mezelf alsnog eigenlijk nog ga verantwoorden? over mijn persoonlijke keuze)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken