Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Als ik dit allemaal zo hoor, dat ze op het laatste moment toch niet gaan aankondigen, dan ga ik er ook rekening mee houden dat de verkoop start zonder 3e headliner.
Onzin, RHCP tour werd ook met een weekje vertraging aangekondigd volgens de berichten. Misschien houden ze hier wel rekening mee bij het vaststellen van de datum voor de start verkoop tickets. Dat ze altijd een weekje vertraging incalculeren.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Onzin, RHCP tour werd ook met een weekje vertraging aangekondigd volgens de berichten. Misschien houden ze hier wel rekening mee bij het vaststellen van de datum voor de start verkoop tickets. Dat ze altijd een weekje vertraging incalculeren.
Maar deze week (of begin volgende week, dat is me niet helemaal duidelijk) kunnen mensen met vouchers al verzilveren en nog van dag wisselen toch? Je zou zeggen dat die ook wel wat info willen over wat er op zondag staat.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
De orakelstatus brokkelt op deze manier wel een beetje af... Misschien toch maar even wat meer info om die status te kunnen verifiëren ;).
Kijk als je ze vandaag om 12 uur met een headliner waren gekomen hadden we hier een nieuwe KEN maar dan 1 op onze eigen festileaks forum
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Maar deze week (of begin volgende week, dat is me niet helemaal duidelijk) kunnen mensen met vouchers al verzilveren en nog van dag wisselen toch? Je zou zeggen dat die ook wel wat info willen.
Ik heb niet het idee dat ze zich daar druk om maken.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik heb niet het idee dat ze zich daar druk om maken.
Tot wanneer kunnen mensen van kaarten wisselen? Want je zou op z'n minst verwachten dat er namen voor de zondag bekend zijn voordat die mogelijk er is (en ook eindigt).
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Tot wanneer kunnen mensen van kaarten wisselen? Want je zou op z'n minst verwachten dat er namen voor de zondag bekend zijn voordat die mogelijk er is (en ook eindigt).
Zou wel een beetje bizar zijn als die mogelijkheid eindigt zonder headliner voor die zondag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Tot wanneer kunnen mensen van kaarten wisselen? Want je zou op z'n minst verwachten dat er namen voor de zondag bekend zijn voordat die mogelijk er is (en ook eindigt).
Ik heb geen idee tot wanneer mensen kunnen wisselen. Maar het zou wel zo netjes zijn inderdaad maar ze wachten er wel verrekte lang mee om ook maar iets voor die zondag bekend te maken.
Misschien zit daar een bepaalde strategie achter?
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
Het duurt mij allemaal te lang dit ?

Begreep dat we morgen geen Bruce nieuws hoeven te verwachten? Benieuwd of ze dan een andere verassing uit de hoge (Pinkpop)hoed tovert: Stones? McCartney? Beyoncé? Verwacht nu toch wel uiterlijk vrijdag de laatste grote naam zeker voor de voucher houders
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
COUNTDOWN

1635400492303.png


pinkpop.nl/countdown/



Pushing Season 2 GIF by The Office
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Voor 1 headliner zullen ze zo’n tamtam wel niet uithalen neem ik aan. Verwacht een lineup drop?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Eindigt die countdown ook niet tegelijk met start kaartverkoop voor voucherhouders? Dat is netjes.

Op basis van die graphics op die countdownpagina nog voorspellingen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken