Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tja.. als je van het rijtje The Rolling Stones, Bruce Springsteen, Paul McCartney, Beyoncé naar het rijtje Post Malone, Imagine Dragons, Robbie Williams, Gorillaz, Queens of the Stone Age gaat, kun je helaas niet anders concluderen.
Het lijkt er dus op dat Springsteen wel een aankondiging gaat doen in de aankomende weken, maar niet morgen zoals eerder werd vermeld. The Rolling Stones, McCartney en Beyoncé lijken erg voorbarig, waar op dit moment nog weinig geruchten zijn over een komst naar Europa rond Pinkpop.
Misschien toch handig dat sommige forumleden hun verwachting inderdaad enigszins naar beneden bijstellen. Wellicht kan het dan alleen maar meevallen .
Benieuwd hierna, morgen zullen zo ook niets naar buiten brengen neem ik aan, dan is Stadspark aan de beurt? Of het moet bruce zijn, daar wachten ze niet op.
Dus van het pakketje namen wat ze normaal gezien vandaag bekend gingen maken kon er 1 niet door gaan of bedoel je dat er op het laatste moment 1 grote naam niet bekend kon worden gemaakt??
Als ik dit allemaal zo hoor, dat ze op het laatste moment toch niet gaan aankondigen, dan ga ik er ook rekening mee houden dat de verkoop start zonder 3e headliner.