Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als ik dit allemaal zo hoor, dat ze op het laatste moment toch niet gaan aankondigen, dan ga ik er ook rekening mee houden dat de verkoop start zonder 3e headliner.
Onzin, RHCP tour werd ook met een weekje vertraging aangekondigd volgens de berichten. Misschien houden ze hier wel rekening mee bij het vaststellen van de datum voor de start verkoop tickets. Dat ze altijd een weekje vertraging incalculeren.
Onzin, RHCP tour werd ook met een weekje vertraging aangekondigd volgens de berichten. Misschien houden ze hier wel rekening mee bij het vaststellen van de datum voor de start verkoop tickets. Dat ze altijd een weekje vertraging incalculeren.
Maar deze week (of begin volgende week, dat is me niet helemaal duidelijk) kunnen mensen met vouchers al verzilveren en nog van dag wisselen toch? Je zou zeggen dat die ook wel wat info willen over wat er op zondag staat.
Maar deze week (of begin volgende week, dat is me niet helemaal duidelijk) kunnen mensen met vouchers al verzilveren en nog van dag wisselen toch? Je zou zeggen dat die ook wel wat info willen.
Tot wanneer kunnen mensen van kaarten wisselen? Want je zou op z'n minst verwachten dat er namen voor de zondag bekend zijn voordat die mogelijk er is (en ook eindigt).
Tot wanneer kunnen mensen van kaarten wisselen? Want je zou op z'n minst verwachten dat er namen voor de zondag bekend zijn voordat die mogelijk er is (en ook eindigt).
Ik heb geen idee tot wanneer mensen kunnen wisselen. Maar het zou wel zo netjes zijn inderdaad maar ze wachten er wel verrekte lang mee om ook maar iets voor die zondag bekend te maken.
Misschien zit daar een bepaalde strategie achter?
Begreep dat we morgen geen Bruce nieuws hoeven te verwachten? Benieuwd of ze dan een andere verassing uit de hoge (Pinkpop)hoed tovert: Stones? McCartney? Beyoncé? Verwacht nu toch wel uiterlijk vrijdag de laatste grote naam zeker voor de voucher houders