Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
636
498
Dat noemen ze de verwachtingen bijstellen ?
Tja.. als je van het rijtje The Rolling Stones, Bruce Springsteen, Paul McCartney, Beyoncé naar het rijtje Post Malone, Imagine Dragons, Robbie Williams, Gorillaz, Queens of the Stone Age gaat, kun je helaas niet anders concluderen.

Het lijkt er dus op dat Springsteen wel een aankondiging gaat doen in de aankomende weken, maar niet morgen zoals eerder werd vermeld. The Rolling Stones, McCartney en Beyoncé lijken erg voorbarig, waar op dit moment nog weinig geruchten zijn over een komst naar Europa rond Pinkpop.

Misschien toch handig dat sommige forumleden hun verwachting inderdaad enigszins naar beneden bijstellen. Wellicht kan het dan alleen maar meevallen ;).
 

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
170
79
Ieder jaar hetzelfde liedje. Enorm hoge verwachtingen en dan 'back to earth'.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Als je ziet wat er allemaal op tour is mag ik toch hopen dat straks niet KOL de derde headliner wordt. Zou mij persoonlijk erg tegenvallen dan.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Maar ik voorzie bijvoorbeeld wel dat ze Queens of the Stone age als headliner hebben en dan zetten ze daarvoor Volbeat..... of kan dat ook niet ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Lemmen200

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.439
6.103
Maar dat was dan plotseling ineens als de aankondiging wel voor vandaag stond? Benieuwd wat dan de reden daarvoor zou zijn.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Het is niet zo dat Jera On Air opeens voorrang kreeg. Lijkt erop dat een naam niet kon worden aangekondigd.
Benieuwd hierna, morgen zullen zo ook niets naar buiten brengen neem ik aan, dan is Stadspark aan de beurt? Of het moet bruce zijn, daar wachten ze niet op.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Het is niet zo dat Jera On Air opeens voorrang kreeg. Lijkt erop dat een naam niet kon worden aangekondigd.
Dus van het pakketje namen wat ze normaal gezien vandaag bekend gingen maken kon er 1 niet door gaan of bedoel je dat er op het laatste moment 1 grote naam niet bekend kon worden gemaakt??
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
478
194
Het is niet zo dat Jera On Air opeens voorrang kreeg. Lijkt erop dat een naam niet kon worden aangekondigd.
Als ik dit allemaal zo hoor, dat ze op het laatste moment toch niet gaan aankondigen, dan ga ik er ook rekening mee houden dat de verkoop start zonder 3e headliner.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Traffic Light Chaos GIF by The Moms
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken