Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.871
8.484
Laat ons zeggen dat het, als NikLN waarachtig is, het geen Bruce zal geweest zijn.

Die gaat niet even zijn touraankondiging uitstellen om Jera voor te laten. ;-)
Tenzij Architects er had gestaan natuurlijk. Met die mannen fuck je niet. Zelfs de Baas niet.
 
  • Haha
Waarderingen: wenteldave

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.425
6.088
Ik ga, als wat Nik zegt klopt, dan toch meer naar een ''kleinere'' headliner als Post Malone of Imagine Dragons neigen dan een act als Beyonce of the Boss. Daarvoor zouden ze zoals Matt zegt Jera toch niet voor laten gaan...
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Snap sowieso niet (als het klopt wat nik zegt) dat ze vier kleinere namen voor laten voor een headliner daar bij mojo?

Hoop dat nikln toch echt dicht bij het vuur zit. Maar helemaal zeker ben ik er nog niet van?
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ, mattman en Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Snap sowieso niet (als het klopt wat nik zegt) dat ze vier kleinere namen voor laten voor een headliner daar bij mojo?

Hoop dat nikln toch echt dicht bij het vuur zit. Maar helemaal zeker ben ik er nog niet van?
Dan is het een headliner die al wat data heeft staan want een hele tour wordt hier niet voor uitgesteld. En dan kom je in de categorie van bv Post Malone en Muse al zijn die laatste geen optie.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Ik noem even wat en schiet er maar op. Queens of the Stone age als headliner
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Dan is het een headliner die al wat data heeft staan want een hele tour wordt hier niet voor uitgesteld. En dan kom je in de categorie van bv Post Malone en Muse al zijn die laatste geen optie.
Maar dan zit je weer met een geval, hebben ze daarom die voorverkoop uit moeten stellen? Dus heb het idee dat er vandaag helemaal niks komt en ook niet op de planning stond
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.425
6.088
Post Malone, Imagine Dragons, Robbie Williams, Gorillaz, Queens of the Stone Age....
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Maar dan zit je weer met een geval, hebben ze daarom die voorverkoop uit moeten stellen? Dus heb het idee dat er vandaag helemaal niks komt en ook niet op de planning stond
Misschien is die voorverkoop wel helemaal niet uitgesteld vanwege een headliner. Zou ook nog kunnen natuurlijk. Misschien heeft dat wel een hele andere voor ons onbekende organisatorische redenen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.425
6.088
Ze zijn inmiddels niet de enige meer die de verkoop uitstellen. Ook DTRH stuurde er vandaag een mail uit dat ze meer tijd nodig hebben. Hoeft dus inderdaad niet perse samen te hangen met die headliner.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken