Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Pinkpop Forum Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Dit onderwerp bevat 8365 reacties, heeft 280 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Wessel 13 uur, 39 minuten geleden.

25 berichten aan het bekijken - 6051 tot 6075 (van in totaal 8366)
  • Auteur

DennisvdBr
    Moderator

even een kleine gedachten spinsel…

de tickets voor de perspresentatie komen apart via Ticketmaster?
    hoe ongelooflijk onwaarschijnlijk te gek zou het zijn als via die weg je ook kan deelnemen aan een presale om voor 16 maart al tickets aan te schaffen voor het jubileum?
    Of de mogelijkheden om in Paradiso je tickets te kunnen aanschaffen (al zal dat laatste organisatorisch lastig zijn)

Je weet als organisatie wel dat een paar Lucky ones wel grote Pinkpop fans zijn.

Ik blijf het “geen presale beleid” nog altijd een groot mankement aan Pinkpop vinden…

Pinkpop - 2006, 07, 08, 09, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 2018
    PP Classic - 07, 08, 09, 10, 12, 13 / FortaRock - 2016 / Bospop - 2018

erik90

hoe ongelooflijk onwaarschijnlijk te gek zou het zijn als via die weg je ook kan deelnemen aan een presale om voor 16 maart al tickets aan te schaffen voor het jubileum?
    Of de mogelijkheden om in Paradiso je tickets te kunnen aanschaffen (al zal dat laatste organisatorisch lastig zijn)

Je weet als organisatie wel dat een paar Lucky ones wel grote Pinkpop fans zijn.

Ik blijf het “geen presale beleid” nog altijd een groot mankement aan Pinkpop vinden…

die toegang tot de presale zou dus ontzettend k*t zijn.. ik weet namelijk dat ik volgende week woensdag niet naar de perspresentatie kan dus ook niet meegedaan aan zo’n actie om kaartjes te winnen. Dan wordt ik dus ernstig benadeeld om anderen meer kans te gunnen..

Black Lies

Hahaha die discussie ga ik niet meer aan. 😛

Ik blijf op een konijntje hopen. Een Robbie Williams, Christina Aguilera of Post Malone oid zou ik leuk vinden.

Nog een weekje. Laat de perspresentatie maar komen!!!!

Toch maar snel aangepast omdat je Miley Cyrus ook k*t vindt?

Eerste album van Miley Cyrus was heel degelijk.

BKS: 15-16-17-18-19
    LGW: 14-15-16-17
    RW: 15-16-18
    Incubate: 15-16'1-16'2
    Rewire: 16-19
    PP: 13-14
    RB: 19
    DTRH: 16
    Dour: 15
    WH: 15
    FR: 15
    PKP: 15

DennisvdBr
    Moderator

Dat klopt ook wel weer erik90…

Ik moet wel zeggen, ben wel al beetje bezorgd om de voorverkoop.
    Al is dat ook weer bangmakerij natuurlijk, zo vooraf…
    Maar de onwetendheid hoe de lineup uitpakt is inmiddels killing!
    Voor je het weet komt er een enorme populaire set namen bij. Ik blijf er bijvoorbeeld bij, zo’n dag met Ezra en Mumford kan je toch in een mum als uitverkocht zien?
    Voor Boutique zijn nog kaarten te krijgen, dus wat betreft de Fleetwood-dag zijn we afhankelijk van de andere namen van die dag om daar iets zinnigs over te zeggen.
    De zondag, tja, hoe je het ook draait. Komt Pinkpop met een verrassing of met een op het forum minder populaire naam? Ben ik bang dat we daar een rake klap krijgen.
    Maar, kan allemaal bangmakerij zijn. Afgelopen jaren was er geen reden meer tot paniek. Zelfs het jaar met McCartney, Bieber, of Pearl Jam raakte niet direct uitverkocht.
    Toch blijft er een angst als bij het Stones jaar, of als bij andere populaire events om in de Ticketmaster donut vast te lopen… Hopelijk onterecht!?!

Timmetje

Als die derde headliner geen fantastisch grote naam is dan hoef je je over de verkoop geen zorgen te maken.

Op dit moment is er imo iig nog geen dag die meteen gaat uitverkopen en alle signalen wijzen erop dat de lineup daar geen verandering in gaat brengen.

Indiaantje89

Het komt vast “goed” met Pinkpop. Ook al zullen de BKS’ers en DTRH’ers en Werchter gangers het allemaal wel kut vinden.

Met The 1975 gaan ze al best een toffe en relevante naam pakken. Tenacious D is erg vermakelijk, Bring Me The Horizon doet zijn. Blijkbaar zit er iets dans achtigs aan te komen, en komt er een leuk extratje voor de camping gasten.

Maar als je de vorige jaren niet tevreden was met Pinkpop dan zal men dat nu ook niet zijn.

Ralph

Een presale is en blijft ook mijn grootste wens, maar denk dat het een droom blijft.
    Heb het al zo vaak gevraagd via mail en op perspresentatie maar nog steeds niks mee gedaan.

Op de perspresentatie kun je ze alleen winnen. Bij binnenkomst Paradiso krijg je een Brand dop en als je de goede hebt win je 2 weekend tickets.

Kan er helaas woensdag ook niet bij zijn, maar zit zeker weten de 16e klaar, heb gelukkig hulp en de laatste jaren is het me altijd gelukt. Op naar mijn 20e Pinkpop

Pinkpop 92,93,98,00,01,02,04,05,06,07,10,11,12,13,14,
    15,16,17,18 Roskilde 00

DennisvdBr
    Moderator

Lekker Ralph!!

Mijn hoop is dat het niet uitverkoopt, per weekend en per dag nog paar duizend tickets over lijkt me gewoon uitgaande van voorgaande edities reëel.

Ik hoop gewoon van harte dat iedereen die wil op 16 maart voorzien is voor het Pinkpop2019 ticket. Daarmee bedoel ik ook zeer zeker de mensen die nu voor de perspresentatie al weten dat ze willen gaan! Ondanks de namen die er nog bij komen…

Timmetje

Zal wel los lopen. 😉

Ik hoop iig op (en ja, niet alles is realistisch maar hopen mag altijd 😛 ) Keane, Die Antwoord, Alter Bridge zonder Slash, Paloma Faith, Miley Cyrus, Doe Maar, The Specials, Anouk, Robyn, The Streets en dan Post Malone, en of Robbie als laatste headliner.

En ik hoop dat Lily Allen na die afschuwelijke show in Tivoli ver van de weide afblijft. 😆

Dr. Hannibal

Is goed. Denk niet dat ik naar PP ga. Graspop is vele malen beter voor mijn persoonlijke smaak eerlijk gezegd. En daar is zeker dat Slash speelt 8-). Trouwens, The Struts vind ik zelf ook steengoed, maar die komen niet. Spelen 8 en 9 juni al en VS is veel meer hun markt tegenwoordig.

Daaaaaagggg!!!!
    Ja, doei
    Ga ergens anders trollen dude!

RaR/RiP is niet in VS hé lolbroek

Wel ff goed begrijpend lezen heh Dennis. Hij zegt dat ze 8 en 9 juni al spelen, én dat, daarnaast, de VS toch meer hun markt is tegenwoordig. Nergens uit die tekst valt op te maken dat hij doet alsof RaR/RiP in de VS is.

Als je je als moderater dan toch zo kinderachtig wilt uitlaten, zorg dan op zn minst dat je de feiten correct hebt. Dit is gewoon sneu.

Indiaantje89

Is goed. Denk niet dat ik naar PP ga. Graspop is vele malen beter voor mijn persoonlijke smaak eerlijk gezegd. En daar is zeker dat Slash speelt 8-). Trouwens, The Struts vind ik zelf ook steengoed, maar die komen niet. Spelen 8 en 9 juni al en VS is veel meer hun markt tegenwoordig.

Daaaaaagggg!!!!
    Ja, doei
    Ga ergens anders trollen dude!

RaR/RiP is niet in VS hé lolbroek

Wel ff goed begrijpend lezen heh Dennis. Hij zegt dat ze 8 en 9 juni al spelen, én dat, daarnaast, de VS toch meer hun markt is tegenwoordig. Nergens uit die tekst valt op te maken dat hij doet alsof RaR/RiP in de VS is.

Als je je als moderater dan toch zo kinderachtig wilt uitlaten, zorg dan op zn minst dat je de feiten correct hebt. Dit is gewoon sneu.

Hem aanpakken bij op zijn moderatorschap (correcte feiten please) is eveneens sneu. Laat hem lekker onder de users zijn.

Fornax

Ik kon de Prodigy wel degelijk waarderen hoor, maar bij legendes en groten der aarde denk ik toch aan andere artiesten

The Prodigy heeft wel degelijk héél veel voor de electronische dansmuziek betekend. Ze hebben in hun beginjaren de ravemuziek tot kunst verheven, hun 2e album Music for the jilted Generation is het beste dancealbum ooit. Dance, Rock en Punk werd samengesmolten. The Prodigy is een genre op zichzelf geworden.
    Liam Howlett mag dan wel het geniale muzikale brein zijn, Keith was het gezicht van The Prodigy.

The Prodigy is heel veel voor mij gaan betekenen, vanaf 1992.. Hun muziek heeft me door ups en downs geholpen, vele mooie herinneringen aan liveshows waar ik bij was..

Keith was op, leeg, zag geen uitweg meer.
    “Warrior down”…

PP: 1996, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 | WAE: 2015
    WDF: 2010 | PCL: 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 | PP Classic: 2009, 2010

Dr. Hannibal

Hem aanpakken bij op zijn moderat<strong class=”d4pbbc-bold”>orschap (correcte feiten please) is eveneens sneu. Laat hem lekker onder de users zijn.

Oehh, het welbekende spelfouten-corrigeren-in-een-internetdiscussie moment. Altijd een sterk argument, en een hoogtepuntje in het niveau van de discussie.

Maar nee. Als moderator ben je niet gewoon één van de users. Dat is het hele punt. Je hebt toch een soort voorbeeldfunctie. Er wordt een bepaalde volwassenheid van je verwacht. Als een moderator dat niet altijd laat zien, is dat best iets waar ik een opmerking over mag maken. Hoge bomen vangen veel wind 😉

Dirk

Het komt vast “goed” met Pinkpop. Ook al zullen de BKS’ers en DTRH’ers en Werchter gangers het allemaal wel kut vinden.
    Maar als je de vorige jaren niet tevreden was met Pinkpop dan zal men dat nu ook niet zijn.

Ok, count me out van dit statement. Ik ben fan van BKS EN Pinkpop. Ik denk nog steeds dat Pinkpop een speciaal plekje in mijn muziekhart heeft. Ik ga ook zowieso weer een kaartje scoren voor Pinkpop.
    PP en BKS hebben twee totaal verschillende lineups,
    De grote bands die ik niet op BKS kan zien staan op Pinkpop (Foos, Pearl Jam) , en de beginnende of kleinere acts op BKS en soms is er dan opeens die overlap (The 1975, of misschien ook Catfish and The Bottlemen) waar ik op BKS de kans heb om dit soort bands in een pril stadium te zien.
    Nu alebei de festivals niet in 1 weekend vallen kan ik dus weer naar allebei, ook dankzij mn broer die lekker in de buurt van Megaland woont.

Alle BKS - 25x PP - 8x RW - De eerste (vette) jaren van LL - 'n hoop andere festivals

Indiaantje89

Hem aanpakken bij op zijn moderat<strong class=”d4pbbc-bold”>orschap (correcte feiten please) is eveneens sneu. Laat hem lekker onder de users zijn.

Oehh, het welbekende spelfouten-corrigeren-in-een-internetdiscussie moment. Altijd een sterk argument, en een hoogtepuntje in het niveau van de discussie.

Maar nee. Als moderator ben je niet gewoon één van de users. Dat is het hele punt. Je hebt toch een soort voorbeeldfunctie. Er wordt een bepaalde volwassenheid van je verwacht. Als een moderator dat niet altijd laat zien, is dat best iets waar ik een opmerking over mag maken. Hoge bomen vangen veel wind 😉

Was idd erg makkelijk gezien je zelf over “bij de feiten” blijven begint. Was idd een inkoppertje.

Je gaat er volledig aan voorbij dat het een vrijwilliger is die hier ook voor zijn “plezier” is. Als je dit opmerkingen niet eens meer mag maken als mod dan zou dat echt te kansloos voor woorden zijn. Jaar in en jaar uit is men continu de confrontatie aan het opzoeken met Dennis omdat hij fanatiek Pinkpop aanhanger is… daar trekt nooit iemand zijn mond voor open.

Maar nu hij 1x roept “doei” of “ja daag” (ach ach wat erg zeg) sta je gelijk vooraan om hem op zijn “status” te wijzen. Ik begrijp niet waarom er altijd maar zo naar Dennis gezocht moet worden. Dat zal je straks ook weer zien als die jongen terecht enthousiast is over de line-up.

Benjamin

Ik kon de Prodigy wel degelijk waarderen hoor, maar bij legendes en groten der aarde denk ik toch aan andere artiesten

The Prodigy heeft wel degelijk héél veel voor de electronische dansmuziek betekend. Ze hebben in hun beginjaren de ravemuziek tot kunst verheven, hun 2e album Music for the jilted Generation is het beste dancealbum ooit. Dance, Rock en Punk werd samengesmolten. The Prodigy is een genre op zichzelf geworden.
    Liam Howlett mag dan wel het geniale muzikale brein zijn, Keith was het gezicht van The Prodigy.

The Prodigy is heel veel voor mij gaan betekenen, vanaf 1992.. Hun muziek heeft me door ups en downs geholpen, vele mooie herinneringen aan liveshows waar ik bij was..

Keith was op, leeg, zag geen uitweg meer.
    “Warrior down”…

Ik weet dat het een beetje offtopic, maar wou toch even zeggen dat ik het hier helemaal mee eens ben.
    Ik had het op geen enkele manier beter kunnen verwoorden en hun muziek roept bij mij hetzelfde gevoel op.

Ik ben echt heel benieuwd naar de perspresentatie, maar imo denk ik dat het erg gaat tegenvallen. Maar ga pas zeuren als we meer weten.
    Dus probeer met een positieve blik vooruit te kijken 😉

Oh en wat betreft de moderator discussie moet ik Hannibal toch wel gelijk in geven. Maar denk dat Dennis door zijn Pinkpop liefde af en toe te enthousiast of snel reageert.

Muziek en ritme vinden hun weg tot in de geheime plaatsen van de ziel.

Dirk

Dennis is een held. #teamdennis

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 2 weken geleden door  Dirk.

Alle BKS - 25x PP - 8x RW - De eerste (vette) jaren van LL - 'n hoop andere festivals

Dr. Hannibal

Dennis is een held. #teamdennis

Ja goed plan joh, laten we ons in twee teams verdelen en met een “wie niet voor ons is, is tegen ons” metaliteit elkaar het leven zuur gaan maken…

Nee. Gewoon normaal doen. Ik ben ook helemaal niet team anti-Dennis of wat dan ook. Ik ben het zeer zelden met hem eens, maar daar is een forum voor. Verder heb ik respect voor wat hij doet, en probeer ik te respecteren dat zijn festival beleving anders is. Nooit in het echt ontmoet maar vast een prima gozer.

Het enige waar ik over struikel, is dat die opmerking overkwam als kinderachtig kleineren, gebaseerd op een leesfout. Dat wilde ik even rechtzetten. En bovendien ben ik die toon hier op het forum niet zo gewend dus vond ik dat jammer om te zien. En dan zeker van een moderator, die juist een civiele omgang en dergelijke zou moeten waarborgen. Dus vind ik het absoluut niet sneu maar meer dan gerechtvaardigd die positie als moderator erbij te betrekken.

En nu ga ik het weer over muziek hebben. Peace out! Kusjes aan Dennis.

Indiaantje89

“civiele omgang”.. joh, het is echt maar een forum waar men hun vrije tijd in steekt. Neem het niet zo serieus.

Maar goed, idd op naar Pinkpop persconferentie. Ik ben zeer benieuwd wat er uit gaat rollen.

festivalddictsam

Ik wil niet te vroeg juichen maar het feit dat George Ezra zowel op Pinkpop als Parklife staat vind ik een goed teken.
    Als er meer artiesten van Parklife (in zelfde weekend als Pinkpop) naar Landgraaf komen word ik al erg enthousiast.
    Onder andere Khalid, Solange, The Streets,Disclosure, Major Lazer, Mura Masa, Mark Ronson.etc. staan daaar…..dus genoeg moois in de buurt.
    Dan heb je nog Rock Am Ring in hezelfde weekend en daar staan ook niet de meest verkeerde namen (The 1975, Bastille, Slash,etc.)
    Met de reeds aangekondigde artiesten en deze artiesten op andere festivals en een Armin van Buuren, Miley Cyrus en Lost Frequencies die in de buurt staan lijkt het erop dat er genoeg moois in de buurt is…. 🙂 🙂

Pinkpop: 15/16/17/18 Werchter:17/18 Parkcity Live: 14/15/16/17/18

colint

Ik wil niet te vroeg juichen maar het feit dat George Ezra zowel op Pinkpop als Parklife staat vind ik een goed teken.
    Als er meer artiesten van Parklife (in zelfde weekend als Pinkpop) naar Landgraaf komen word ik al erg enthousiast.
    Onder andere Khalid, Solange, The Streets,Disclosure, Major Lazer, Mura Masa, Mark Ronson.etc. staan daaar…..dus genoeg moois in de buurt.
    Dan heb je nog Rock Am Ring in hezelfde weekend en daar staan ook niet de meest verkeerde namen (The 1975, Bastille, Slash,etc.)
    Met de reeds aangekondigde artiesten en deze artiesten op andere festivals en een Armin van Buuren, Miley Cyrus en Lost Frequencies die in de buurt staan lijkt het erop dat er genoeg moois in de buurt is…. 🙂 🙂

Ik snap nog steeds de populariteit van George Ezra niet, ik vind het maar saaie, politiek correcte, zeikmuziek. Kan iemand mij uitleggen waarom deze artiest in grote zalen speelt en festivals in de U.K. headlined?

The 1975 mag zeker doorkomen! Nieuwe album is misschien wel het beste van 2018.

Ralph

Lekker Ralph!!

Mijn hoop is dat het niet uitverkoopt, per weekend en per dag nog paar duizend tickets over lijkt me gewoon uitgaande van voorgaande edities reëel.

Ik hoop gewoon van harte dat iedereen die wil op 16 maart voorzien is voor het Pinkpop2019 ticket. Daarmee bedoel ik ook zeer zeker de mensen die nu voor de perspresentatie al weten dat ze willen gaan! Ondanks de namen die er nog bij komen…

Zeker een niet uitverkochte editie geeft ook meer ruimte voor mij en iedereen die gaat. Neem het jaar van the Stones
    2014 toen was het echt veel te druk. Je kon nergens normaal lopen en bijna niet op veld zitten.

Maar het mooiste zolang er geen presale is, is dat de diehard Pinkpop fans (zoals ik die toch wel gaan wat de line-up ook is) is zonder stress aan kaartje kunnen komen. En als andere die graag willen gaan daarna ook hun kaartje easy hebben bemachtigd is iedereen blij.

En ja we maken elkaar elk jaar wel beetje gek😉 en ook ik ben benieuwd wie ze allemaal uit de hoge hoed toveren de 13e. Denk dat er best wel wat mooie verrassingen komen

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 2 weken geleden door  Ralph.

Pinkpop 92,93,98,00,01,02,04,05,06,07,10,11,12,13,14,
    15,16,17,18 Roskilde 00

Joe

Ik snap nog steeds de populariteit van George Ezra niet, ik vind het maar saaie, politiek correcte, zeikmuziek. Kan iemand mij uitleggen waarom deze artiest in grote zalen speelt en festivals in de U.K. headlined?

Die George zou perfect op de donderdag van Werchter passen. 🙂

colint

Ruilen met Elbow?
    Past nog in hun tourschema trouwens!

Joe

Ruilen met Elbow?
    Past nog in hun tourschema trouwens!

Neen bedaknt. 🙂

25 berichten aan het bekijken - 6051 tot 6075 (van in totaal 8366)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.