Bospop 2020 – Nieuws en Geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Festivals in Nederland Bospop 2020 – Nieuws en Geruchten

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 791)
  • Auteur
    PJ
    Bijdrager

Quo op tour in maart april mei en begin juni door the UK. Na een paar weken rust weer precies op tijd voor Bospop 😉

2+
    DennisvdBr
    Sleutelbeheerder

Reunie Supergrass zou mooi zijn voor Bospop, Pinkpop kan natuurlijk ook…

Aankondiging reunie incoming…

Pinkpop - 2006, 07, 08, 09, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 2019
    PP Classic - 2007, 08, 09, 10, 12, 2013 / FortaRock - 2016 / Bospop - 2018, 2019

0
    Indiaantje89
    Bijdrager

In ieder geval eerst naar Paradiso ;).

1+
    PJ
    Bijdrager

Pet Shop Boys met hun greatest hits tour volgende jaar mei juni in the UK. Die zullen wel de oversteek maken naar Europa en daarmee grote kanshebber voor Bospop. Persoonlijk zit ik er niet op te wachten. Ook niet echt een publiekstrekker. Stonden 2 jaar geleden nog in Carre. Vond ik toen wel vreemd, had ze eerder toen in een zaal als Afas live of Ahoy verwacht.

1+
    DennisvdBr
    Sleutelbeheerder

Quo op tour in maart april mei en begin juni door the UK. Na een paar weken rust weer precies op tijd voor Bospop ?

in november 2020 AFAS, nou… Bospop kan gewoon hoor

PP Classic - 2007, 08, 09, 10, 12, 2013 / FortaRock - 2016 / Bospop - 2018, 2019

0
    PJ
    Bijdrager

Zou Nick Mason niet iets zijn voor Bospop? Ook die gaat volgend jaar verder met zijn tour.
    https://www.antimusic.com/news/19/September/14Pink_Floyd_Legend_Nick_Mason_Announces_2020_Tour.shtml

0
    PJ
    Bijdrager

Quo op tour in maart april mei en begin juni door the UK. Na een paar weken rust weer precies op tijd voor Bospop ?

in november 2020 AFAS, nou… Bospop kan gewoon hoor

Logische move. Eerst de losse concerten in de verkoop. Is niet voor niets dat ze nu al concerten aankondigen voor november 2020.
    Die doen gewoon de festivals in de zomer van 2020. Zou me niets verbazen als Bospop ze in december of januari dropt, ergens bij de eerste of tweede lichting namen die ze normaal gesproken dan vrijgeven.

1+
    Fireball
    Bijdrager

Hopelijk wel een paar grote namen waarvan er hier al een aantal zijn genoemd, Persoonlijk hoop ik op Deep Purple, Bonamassa, Mothers Finest, Greta van Fleet.. zou helemaal top zijn.. in ieder geval zijn we weer 3 dagen van de partij.. laat maar komen!

0
    Benjamin
    Bijdrager

Hopelijk wel een paar grote namen waarvan er hier al een aantal zijn genoemd, Persoonlijk hoop ik op Deep Purple, Bonamassa, Mothers Finest, Greta van Fleet.. zou helemaal top zijn.. in ieder geval zijn we weer 3 dagen van de partij.. laat maar komen!

Als Bonamassa komt, koop ik ook een kaartje ! Beloofd 😉

Muziek en ritme vinden hun weg tot in de geheime plaatsen van de ziel.

0
    DennisvdBr
    Sleutelbeheerder

ik zou verder SImple Minds een uit de lucht gegrepen wilde gok vinden trouwens…

0
    PJ
    Bijdrager

ik zou verder SImple Minds een uit de lucht gegrepen wilde gok vinden trouwens…

Helemaal mee eens. Overigens wil ik Snow Patrol wel even noemen. Hun tour word later dit jaar weer hervat.

0
    RubenFrusciante
    Bijdrager

Ben benieuwd waar Bospop dit jaar mee komt. Als die 3dagen editie eenmalig was, hoe gaan ze dat dan doen met betrekking tot Sting en Snow Patrol, zijn dat dan meteen de headliners omdat ze afgelopen editie moesten afhaken? Snow Patrol downgraden en er een headliner boven zetten, zou ook raar zijn.
    Hoop dat ze er weer een derde dag bij doen met dan een echte classic rock headliner, Deep Purple, Aerosmith, The Who of Queen ft. Adam Lambert, al denk ik dat die laatste 3 te “groot/duur” zullen zijn.
    Ook wat kleinere classic rock namen als Status Quo of Journey zijn welkom wat betreft mij.
    Verder aanvullen met jonge bands als Greta van Fleet, Wolfmother en Nederlandse bands als DeWolff en Vandenburg’s moonkings.
    In het kader van de 80’s pop artiesten zou ik Duran Duran geweldig vinden.

Bospop 2016, 2019 // RW 2018, 2019

0
    tom93
    Bijdrager

Simply Red wellicht een optie? Stonden voor het laatst in 2006 op Bospop. Gaan vanaf oktober 2020 touren in zalen en stadions en staan onder meer in de Ziggodome, dus misschien dat ze in de zomer wat festivals willen doen.

Pet Shop Boys lijkt me ook een serieuze kanshebber.

0
    wenteldave
    Bijdrager

Als Bonamassa komt, koop ik ook een kaartje ! Beloofd ?

Gezien in Carré, wat een geweldenaar is dat, zeg. Ik ga hetzelfde als jij doen. Een optreden dat je niet mag missen.

"Ein Mensch bleibt immer ein Mensch und wahrscheinlich bleibt ein Schwein immer ein Schwein."
    Concertgeschiedenis

0
    Benjamin
    Bijdrager

Als Bonamassa komt, koop ik ook een kaartje ! Beloofd ?

Gezien in Carré, wat een geweldenaar is dat, zeg. Ik ga hetzelfde als jij doen. Een optreden dat je niet mag missen.

Ik was er ook ! Ben echt groot fan van deze man. Vind het sowieso jammer dat dit soort artiesten (Ik noem een Bonamassa, Walter Trout, Kenney Wayne , Gov’t mule) te weinig geboekt worden op Nederlandse festivals.

1+
    PJ
    Bijdrager

O.M.D. gaat op wereldtour, Zijn dus zeker kanshebber voor een spot op Bospop.

OMD To Release 40th Anniversary Box Set, Greatest Hits Collection ‘Souvenir’

Staan in februari al in Tivoli maar is zeker niet ondenkbaar dat ze in de zomer terugkomen voor festivals.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 1 maand geleden door PJ.
    0
    PJ
    Bijdrager

Melissa Etheridge heeft al tourdata staan in Duitsland net voor Bospop. Kan dus prima.
    https://www.eventim.de/magazin/rock-pop/im-sommer-2020-in-deutschland-melissa-etheridge-praesentiert-the-medicine-show/

1+
    PJ
    Bijdrager

Ik sprak op Lowlands iemand uit Weert. Diegene kent wat mensen van de organisatie en zij zeiden tegen hem dat ze bezig zijn met een grote headliner. Kings of Leon? Schijnen bezig te zijn met nieuw materiaal en is voor Bospop een grote naam.

Dat lijkt me niet eens heel onlogisch?

Ik hou t maar op The Who.
    Ook Duran Duran en the Scorpions komen met een nieuw album.

0
    Fireball
    Bijdrager

Ik denk dat the Who onbetaalbaar zal zijn voor n festival als Bospop, lijkt me wel een goeie publiekstrekker voor Pinkpop… hopelijk maken ze bij Bospop werk van Deep Purple, Blackmore`s Rainbow, Bonamassa, Journey, Status Quo, Glenn Hughes … verder zullen ze heus wel onderhandelen met Sting en SnowPatrol om de komende editie op te luisteren.. De hier al eerder genoemde water Trout en Kenny Wayne mogen van mij elk jaar wel komen… prima muzikanten! Verder verdienen de Moonkings wel een programmering op t buiten podium.

1+
    bas2204
    Bijdrager

Ik denk dat hier al een hoop goede namen voorbij komen. Bonamassa, eventueel samen met Beth Hart, zou een wat mij betreft een passende headliner zijn voor deze editie. Maar er zijn er wel meer die dat in kunnen vullen. Zou het hoe dan ook toejuichen als er ook weer wat blues wordt geprogrammeerd komend jaar

1+
    DennisvdBr
    Sleutelbeheerder

Brandi Carlile, zou dat een mooie zijn voor Bospop 2020?

0
    Benjamin
    Bijdrager

Ik denk dat hier al een hoop goede namen voorbij komen. Bonamassa, eventueel samen met Beth Hart, zou een wat mij betreft een passende headliner zijn voor deze editie. Maar er zijn er wel meer die dat in kunnen vullen. Zou het hoe dan ook toejuichen als er ook weer wat blues wordt geprogrammeerd komend jaar

Mee eens, zou voor mij een reden zijn om weer naar Bospop af te reizen.
    Nu Beth Hart haar nieuwe plaat uit is, zou ze echt een hele mooie boeking zijn voor Bospop.

0
    PJ
    Bijdrager

Beth Hart kun je wel al noteren denk ik. Ze stond er al vaker en doet het erg goed in Nederland. Gezien de jubileumeditie van Bospop volgend jaar zie ik ze zeker komen. Alleen niet als headliner. Dat is ze nog nooit geweest.

0
    PJ
    Bijdrager

Ik zie er hier nog wel 1 of 2 van op Bospop staan.
    Is de line up van een festival in Wales op 30 mei. https://www.efestivals.co.uk/news/19/191001e.shtml

0
    Fireball
    Bijdrager

Een echt Jurassic Rock festival… Kim Wilde, zou wel passen op Bospop.. de rest is niet echt bijzonder.. Midge Ure misschien?…

0
25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 791)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.