Bospop 2020 - Nieuws en Geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
O.M.D. gaat op wereldtour, Zijn dus zeker kanshebber voor een spot op Bospop.
https://www.udiscovermusic.com/news/omd-40th-anniversary-box-souvenir/

Staan in februari al in Tivoli maar is zeker niet ondenkbaar dat ze in de zomer terugkomen voor festivals.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Melissa Etheridge heeft al tourdata staan in Duitsland net voor Bospop. Kan dus prima.
https://www.eventim.de/magazin/rock-pop/im-sommer-2020-in-deutschland-melissa-etheridge-praesentiert-the-medicine-show/
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Heemstock wrote:
Ik sprak op Lowlands iemand uit Weert. Diegene kent wat mensen van de organisatie en zij zeiden tegen hem dat ze bezig zijn met een grote headliner. Kings of Leon? Schijnen bezig te zijn met nieuw materiaal en is voor Bospop een grote naam.

Dat lijkt me niet eens heel onlogisch?
Ik hou t maar op The Who.
Ook Duran Duran en the Scorpions komen met een nieuw album.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Ik denk dat the Who onbetaalbaar zal zijn voor n festival als Bospop, lijkt me wel een goeie publiekstrekker voor Pinkpop... hopelijk maken ze bij Bospop werk van Deep Purple, Blackmore`s Rainbow, Bonamassa, Journey, Status Quo, Glenn Hughes ... verder zullen ze heus wel onderhandelen met Sting en SnowPatrol om de komende editie op te luisteren.. De hier al eerder genoemde water Trout en Kenny Wayne mogen van mij elk jaar wel komen... prima muzikanten! Verder verdienen de Moonkings wel een programmering op t buiten podium.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Ik denk dat hier al een hoop goede namen voorbij komen. Bonamassa, eventueel samen met Beth Hart, zou een wat mij betreft een passende headliner zijn voor deze editie. Maar er zijn er wel meer die dat in kunnen vullen. Zou het hoe dan ook toejuichen als er ook weer wat blues wordt geprogrammeerd komend jaar
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik denk dat hier al een hoop goede namen voorbij komen. Bonamassa, eventueel samen met Beth Hart, zou een wat mij betreft een passende headliner zijn voor deze editie. Maar er zijn er wel meer die dat in kunnen vullen. Zou het hoe dan ook toejuichen als er ook weer wat blues wordt geprogrammeerd komend jaar

Mee eens, zou voor mij een reden zijn om weer naar Bospop af te reizen.
Nu Beth Hart haar nieuwe plaat uit is, zou ze echt een hele mooie boeking zijn voor Bospop.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Beth Hart kun je wel al noteren denk ik. Ze stond er al vaker en doet het erg goed in Nederland. Gezien de jubileumeditie van Bospop volgend jaar zie ik ze zeker komen. Alleen niet als headliner. Dat is ze nog nooit geweest.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Ik zie er hier nog wel 1 of 2 van op Bospop staan.
Is de line up van een festival in Wales op 30 mei. https://www.efestivals.co.uk/news/19/191001e.shtml
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Een echt Jurassic Rock festival... Kim Wilde, zou wel passen op Bospop.. de rest is niet echt bijzonder.. Midge Ure misschien?...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
tom93 wrote:
Sting zal wel een van de headliners zijn, vermoed ik. Organisatie gaf aan hem alweer te polsen voor volgend jaar en denk dat Sting ook wel wat wil goedmaken voor de afzegging van dit jaar. Dat lijkt me een vrije zekere naam voor Bospop 2020.

Op de website van Sting is nu al te zien dat hij in Las Vegas speelt tussen 22 mei en 6 juni.
Op 15 augustus pakt hij daar de draad weer op. Van half juni tot eind juli is het dus wel zeer aannemelijk dat hij Europa aan doet.

Ik begin nu toch wel te twijfelen voor Sting. Hij staat vanaf januari tot aan zijn Las Vegas shows in mei onafgebroken op de planken met zijn musical The Last Ship.
Allemaal in verschillende steden in Amerika en dat 4 maanden achter elkaar. Meteen daarna Las Vegas tot 6 juni. Half augustus begint hij dan daar weer.
Het zou goed kunnen dat de zomer juni /juli vakantie word en hij Europa links laat liggen volgend jaar.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
PJ wrote:

tom93 wrote:
Sting zal wel een van de headliners zijn, vermoed ik. Organisatie gaf aan hem alweer te polsen voor volgend jaar en denk dat Sting ook wel wat wil goedmaken voor de afzegging van dit jaar. Dat lijkt me een vrije zekere naam voor Bospop 2020.


Op de website van Sting is nu al te zien dat hij in Las Vegas speelt tussen 22 mei en 6 juni.
Op 15 augustus pakt hij daar de draad weer op. Van half juni tot eind juli is het dus wel zeer aannemelijk dat hij Europa aan doet.

Ik begin nu toch wel te twijfelen voor Sting. Hij staat vanaf januari tot aan zijn Las Vegas shows in mei onafgebroken op de planken met zijn musical The Last Ship.
Allemaal in verschillende steden in Amerika en dat 4 maanden achter elkaar. Meteen daarna Las Vegas tot 6 juni. Half augustus begint hij dan daar weer.
Het zou goed kunnen dat de zomer juni /juli vakantie word en hij Europa links laat liggen volgend jaar.

Dit zou wel eens kunnen kloppen ja, misschien dat hij speciaal voor Bospop ff overkomt... als goedmakertje voor de afzegging ????
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Dit zou wel eens kunnen kloppen ja, misschien dat hij speciaal voor Bospop ff overkomt… als goedmakertje voor de afzegging ????
waren rond die periode meer afzeggingen...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
De "Love Alive" tour van Heart zou ook een mooie zijn om voorbij te komen in 2020?
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.408
3.375
Nog even de line-ups van de festivals afwachtende om te kijken of ik deze zomer naar Bospop ga, maar met Heart zouden ze wel een prima poging doen me te overtuigen.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Nog even de line-ups van de festivals afwachtende om te kijken of ik deze zomer naar Bospop ga, maar met Heart zouden ze wel een prima poging doen me te overtuigen.

Mij ook !!! heb ze ooit eens gezien op Arrow Festival, was een prima optreden toen hoor.... die mogen van mij dus komen ja.... maar Heart of geen Heart: ik ga in ieder geval ..!!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.149
RubenFrusciante wrote:
Nog even de line-ups van de festivals afwachtende om te kijken of ik deze zomer naar Bospop ga, maar met Heart zouden ze wel een prima poging doen me te overtuigen.

Mij ook !!! heb ze ooit eens gezien op Arrow Festival, was een prima optreden toen hoor…. die mogen van mij dus komen ja…. maar Heart of geen Heart: ik ga in ieder geval ..!!

Ben zelf ook weer van plan om te gaan. Waarschijnlijk naast Pinkpop/Graspop m'n enige festivals van aankomend jaar.
Heart is zeer welkom. Luidkeels Barracuda meezingen lijkt me fantastisch.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Heart treed bijna niet meer op in Europa. Een paar jaar geleden deden ze exclusief een paar shows in de UK. Dit was toen ook een paar dagen voor Bospop maar het bleef bij die paar concerten in de UK. Ik meen dat ze toen in de RAH stonden. Ik zou er maar niet te hard op rekenen.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Dat zou in ieder geval jammer zijn, de band heeft een uitstekende live reputatie !
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken