Bospop 2020 - Nieuws en Geruchten

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
The Who Sting Kings of Leon Keane van Morrison Scorpions Neil Young zijn de eerste namen die bij mij boven komen om mogelijk te headlinen.
Iemand aanvullingen van wat op tour is en mogelijk op Bospop zou kunnen headlinen??

Kom ik toch weer op Deep Purple, gaan komende zomer enkele festivals doen in Europa.. grote kans dus....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.741
1.900
bas2204 wrote:
De aankondiging dat er binnenkort nieuwe name komen staat inmiddels alweer op de frontpage, maar gezien de data dat afgelopen jaren de eerste namen kwamen, verwacht ik pas begin december op zijn vroegst het eerste echte nieuws.

tja… en dat noemen ze dan ,,binnenkort”…. zou er al gelijk een Headliner bij zitten ?
Als ze dezelfde strategie volgen als vorig jaar dan staat dit nog een week of zes op hun website en komen ze begin december met de eerste reeks namen waarbij dan ook normaal gezien 1 headliner zit. De laatste edities kwamen ze overigens altijd pas in december met de eerste bekendmaking. Nog even geduld dus....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.053
6.097
bas2204 wrote:
De aankondiging dat er binnenkort nieuwe name komen staat inmiddels alweer op de frontpage, maar gezien de data dat afgelopen jaren de eerste namen kwamen, verwacht ik pas begin december op zijn vroegst het eerste echte nieuws.

tja… en dat noemen ze dan ,,binnenkort”…. zou er al gelijk een Headliner bij zitten ?

"binnenkort nieuwe namen"

nieuwe??
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.741
1.900
Fireball wrote:

bas2204 wrote:
De aankondiging dat er binnenkort nieuwe name komen staat inmiddels alweer op de frontpage, maar gezien de data dat afgelopen jaren de eerste namen kwamen, verwacht ik pas begin december op zijn vroegst het eerste echte nieuws.


tja… en dat noemen ze dan ,,binnenkort”…. zou er al gelijk een Headliner bij zitten ?

“binnenkort nieuwe namen”

nieuwe??

Er zit altijd wel iets nieuws tussen.......
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.053
6.097
met die nieuwe data van Deep Purple zou je bijna zeggen dat 12 juli nog kan?
op de laatste dag in 2020?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.651
11.447
met die nieuwe data van Deep Purple zou je bijna zeggen dat 12 juli nog kan?
op de laatste dag in 2020?
Zou een fantastische headliner zijn voor Bospop.
Oh, en ook een goed moment om Child in Time weer te gaan spelen natuurlijk. Hoe kan je die nou uit je setlist gooien?
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.414
3.386
Kan Gillan natuurlijk niet meer halen die hoge noten, erg zonde natuurlijk maar ja het nummer live verkrachten zou ook jammer zijn. Blackmore's Rainbow doet hem wel af en toe (dus boek die als compensatie maar als act ervoor ;) ) en die zanger nailt hem ook echt.
Zou het een mooie boeking vinden, gelukkig doen ze songs als Lazy, Black Night, Space Truckin' en Highway star (en persoonlijk een van de favorieten Perfect Strangers) wel nog gewoon live.
Steve Morse is echt een machtig gitarist.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.437
656
DennisvdBr wrote:
met die nieuwe data van Deep Purple zou je bijna zeggen dat 12 juli nog kan?
op de laatste dag in 2020?

Zou een fantastische headliner zijn voor Bospop.
Oh, en ook een goed moment om Child in Time weer te gaan spelen natuurlijk. Hoe kan je die nou uit je setlist gooien?
Op Graspop 2017 stond deze niet in de setlist. Zou voor mij wel een hoogtepuntje van de avond zijn geweest, maar zoals Ruben zegt, de noten zijn echt niet makkelijk te halen en de band is op leeftijd. Zonde om zo'n nummer te doen en hem bijvoorbeeld een paar tonen lager te moeten spelen om de hoogste noten te halen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.651
11.447
wenteldave wrote:

DennisvdBr wrote:
met die nieuwe data van Deep Purple zou je bijna zeggen dat 12 juli nog kan?
op de laatste dag in 2020?


Zou een fantastische headliner zijn voor Bospop.
Oh, en ook een goed moment om Child in Time weer te gaan spelen natuurlijk. Hoe kan je die nou uit je setlist gooien?

Op Graspop 2017 stond deze niet in de setlist. Zou voor mij wel een hoogtepuntje van de avond zijn geweest, maar zoals Ruben zegt, de noten zijn echt niet makkelijk te halen en de band is op leeftijd. Zonde om zo’n nummer te doen en hem bijvoorbeeld een paar tonen lager te moeten spelen om de hoogste noten te halen.

Klopt, in de Ziggo Dome in dezelfde jaargang ook niet. Sterker nog, hij staat sinds 2002 al niet meer op de setlist.
Enige is dat, als ik me niet vergis, Highway Star er wel op stond. Dat haalt ie dan toch ook niet meer?
Desalniettemin, prima act voor Bospop.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.741
1.900
Ik wil hier het enthousiasme over Deep Purple zeker niet teniet doen maar heb ik hier ooit eens niet gelezen dat zij zich in het verleden nogal negatief hebben uitgelaten over Bospop en daardoor niet echt kans maken. Geen idee wat er zich toen gespeeld heeft maar ben toch zeker van dat gelezen te hebben...
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Heb DP al zon 40 keer live mogen aanschouwen.. .Jaren geleden stonden ze al eens op Bospop, was geen beste preformance toen van Gillan, leek me nogal aan de dronken kant. Daar is toen in de pers wat van gezegd en dat vond ie niet zo leuk... Verder klopt het dat Child in Time niet meer wordt gespeeld, dat haalt ie echt niet meer, is ook geen schande, er zijn nog zoveel andere mooie DP songs... Laatste keer in de Ziggodome hebben ze bewezen dat hun optredens staan als een huis. Van mij mogen ze geboekt worden, gaat geheid een publiekstrekker worden.. en dan mag Blackmores Rainbow van mij op de andere dag, Die Ronnie romero heeft een dijk van n stem en doet child in Time prima hoor... kunnen ze mooi wedijveren met elkaar.....
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Aha... en waar vind ik die knop dan..? moet ik die ook weer uitschakelen of was dat eenmalig ?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.651
11.447
Zesde van links. Gewoon je bericht bewerken door "code" en /code" weg te halen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.741
1.900
Goed nieuws, hij is dus op tour door Europa. Ik begon eraan te twijfelen gezien zijn drukke schema. Kan haast niet anders dat hij die af afgelaste show dan gaat inhalen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken