Bospop 2020 - Nieuws en Geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.759
1.921
Meerdere data van Sting in Duitsland. Onder andere de zaterdag van Bospop!
https://www.ticketstart.de/konzerte/sting-2020/

 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.423
3.437
Denk dat Bospop dit jaar weer 3 volwaardige festivaldagen zal zijn. Hoop dat er naast Sting, die wel redelijk zeker lijkt, nog een wat hardere rock headliner staat. Deep Purple of The Who bijvoorbeeld. Duran Duran zou ook perfect in de lijn van het nieuwe programmeren van Bospop liggen, 80's pop artiesten.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.731
11.758
Denk dat Bospop dit jaar weer 3 volwaardige festivaldagen zal zijn. Hoop dat er naast Sting, die wel redelijk zeker lijkt, nog een wat hardere rock headliner staat. Deep Purple of The Who bijvoorbeeld. Duran Duran zou ook perfect in de lijn van het nieuwe programmeren van Bospop liggen, 80’s pop artiesten.
Fijn. Kan ik dat pleureseind weer afleggen. Dit lijken me toch fantastische headliners voor Bospop. Dan zou ik vandaag nog m'n ticket kopen, als dat tenminste mogelijk was.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.456
698
Bospop komt met een extra concert op het terrein de avond voor Bospop zelf. Zal dus wel een grote naam zijn die ze hebben binnengehaald die toch een eigen show wilde hebben ipv een festival headline show?
https://www.facebook.com/bospop.classicrock/photos/a.189115724529848/2476376092470455/?type=3&theater
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.441
5.190
Interessant, maar ook zonde dat ze dit niet aan Bospop koppelen?

Bijvoorbeeld met de camping toch handig.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.168
6.236
een act die een eigen show wil hebben...?
los van een evenement, los van reclame, los van sponsoring neem ik aan????

Neil Young???

 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
621
324
Concert is los van Bospop, maar las ergens anders dat wel de camping, net als vorig jaar, al op donderdag open zou zijn. Dus als het iets is, kun je los het kaartje kopen en alvast op de camping plaats nemen. En als je er het geld niet voor over hebt, kun je toch op de camping meeluisteren

En met een start van de kaartverkoop op 14 december, zullen de eerste namen daarvoor wel bekend worden gemaakt
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.168
6.236
interessant: "De artiest die 9 juli optreedt, wordt volgende maand door Mojo aangekondigd."
Zo schrijft Dagblad De Limburger.
Dus in november wordt een artiest aangekondigd.
Niet een band of een act, maar "een artiest"?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.731
11.758
Heel apart inderdaad dat ze 'm niet koppelen. Maar goed, zal ook wel met geld (en eisen) te maken hebben.
Nu maar hopen dat de prijs schappelijk is, zodat dat weekend niet te duur wordt. Zal wel tevergeefs zijn.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.731
11.758
interessant: “De artiest die 9 juli optreedt, wordt volgende maand door Mojo aangekondigd.”
Dus in november wordt een artiest aangekondigd.
Niet een band of een act, maar “een artiest”?
Neil, Neil, Neil, Neil. Wij gaan naar Limburg toe, wij gaan naar Limburg toe. Jalalalalala.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.423
3.437
RubenFrusciante wrote:
Denk dat Bospop dit jaar weer 3 volwaardige festivaldagen zal zijn. Hoop dat er naast Sting, die wel redelijk zeker lijkt, nog een wat hardere rock headliner staat. Deep Purple of The Who bijvoorbeeld. Duran Duran zou ook perfect in de lijn van het nieuwe programmeren van Bospop liggen, 80’s pop artiesten.

Fijn. Kan ik dat pleureseind weer afleggen. Dit lijken me toch fantastische headliners voor Bospop. Dan zou ik vandaag nog m’n ticket kopen, als dat tenminste mogelijk was.
Haha voor mij ook hoor, en ook naar de Ziggo dome is wel een uurtje rijden.
Wel interessant die extra dag, hoop zelf dat het iets is waar ik zelf weinig mee heb zodat ik die dag kan laten gaan en geen "last" van die act heb tijdens het weekend waar ik wel erg overweeg om weer te gaan. 3 dagen is wel goed nieuws. Heb op efestivals ergens gelezen dat Aerosmith waarschijnlijk tourt in Europa komende zomer, dat zou ik nou nog eens een gave exclusievere act vinden. Maar misschien is het wel een jongere act zoals KoL of Editors of iets dergelijks.
In november al een naam zou ook erg lekker zijn.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
617
602
Ik kopieer ff onderstaande link in mbt een oud artikel over Neil Young op Bospop....

https://www.ed.nl/cultuur/weinig-animo-voor-neil-young-op-bospop~af69951c/

In het facebookbericht lees ik ook ze het festivalterrein gaan vergroten met meer eet- en drankgelegenheden. Hoop dat de capaciteit van de bezoekers wel hetzelfde blijft...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.759
1.921
DennisvdBr wrote:
interessant: “De artiest die 9 juli optreedt, wordt volgende maand door Mojo aangekondigd.”
Dus in november wordt een artiest aangekondigd.
Niet een band of een act, maar “een artiest”?

Neil, Neil, Neil, Neil. Wij gaan naar Limburg toe, wij gaan naar Limburg toe. Jalalalalala.
Zul je zien dat ze straks met Robbie Williams komen aanzetten....... maar Neil lijkt me wel een hele grote kanshebber inderdaad....Ik zat ook nog even aan The Who te denken maar er wordt gesproken over een artiest las ik en geen band....
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Ik kopieer ff onderstaande link in mbt een oud artikel over Neil Young op Bospop….

https://www.ed.nl/cultuur/weinig-animo-voor-neil-young-op-bospop~af69951c/

In het facebookbericht lees ik ook ze het festivalterrein gaan vergroten met meer eet- en drankgelegenheden. Hoop dat de capaciteit van de bezoekers wel hetzelfde blijft…
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat ze dat fiasco met Neil Young willen herhalen. The Who lijkt me wel een kanshebber. Of Sting (als hij op die donderdag niet al ergens anders staat.)

Een "artiest" kan overigens ook een band zijn hoor. Dat is gewoon een woord dat journalisten als alternatief gebruiken voor "act".
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.279
10.815
Inderdaad een boeiende en onverwachte ontwikkeling. Vanuit Mojo een slimme zet hoor, alles is al opgebouwd en de parkeerinfra is perfect daar, scheelt een hoop kosten. Organisatie Bospop zal er vast ook niet slechter van worden. Het wordt dus een act die 20k tot 25k aan kaarten zou moeten kunnen wegzetten alleen. Ik verwacht inderdaad niet dat Neil Young dit wordt maar een artiest van een maatje groter. Guns 'n Roses? Robbie Williams?
 

RS80

Playlistbediener
3 dec 2016
19
4
Misschien een optie dat ze Iron Maiden als een van de headliners hebben? Stonden er wel eens eerder namelijk.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Misschien een optie dat ze Iron Maiden als een van de headliners hebben? Stonden er wel eens eerder namelijk.
Destijds had Bospop nog een vaste hardrock/metaldag. Die is jaren geleden al afgeschaft. Ik denk dat Iron Maiden tegenwoordig niet meer binnen het profiel van Bospop past, maar misschien vergis ik me.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.168
6.236
RS80 wrote:
Misschien een optie dat ze Iron Maiden als een van de headliners hebben? Stonden er wel eens eerder namelijk.

Destijds had Bospop nog een vaste hardrock/metaldag. Die is jaren geleden al afgeschaft. Ik denk dat Iron Maiden tegenwoordig niet meer binnen het profiel van Bospop past, maar misschien vergis ik me.
als Bospop naar een groter terrein ook een grotere mainstage neerzet?
misschien past deze productie van de tour er wel op.
ik verwacht eigenlijk geen los concert van Iron Maiden aangezien de laatste passage al losse show in GelreDome was, fetival show verwacht ik wel.
Denk wel, dat Bospop qua data net aan buiten de verwachte tour kan vallen, of net op het randje er in?
Maiden stond 2015 al eens op Bospop.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.279
10.815
Ik zet mijn geld op Guns 'n Roses. Na de laatste tours is een veld met max 25.000 mensen een mooie capaciteit voor deze band. Past ook bij het imago van Bospop (al is dit bij een los concert wat minder relevant).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.168
6.236
Ik zet mijn geld op Guns ’n Roses. Na de laatste tours is een veld met max 25.000 mensen een mooie capaciteit voor deze band. Past ook bij het imago van Bospop (al is dit bij een los concert wat minder relevant).
ze gaan de capaciteit vergroten aankomende editie, 30k neem ik aan?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken