Bospop 2020 - Nieuws en Geruchten

Nou,... Als t Krezip is blijf ik op de camping,... gatsie... maar ja.. ieder zijn/haar smaak! Denk overigens niet dat die dat veld vol krijgen...

Nou,… Als t Krezip is blijf ik op de camping,… gatsie… maar ja.. ieder zijn/haar smaak! Denk overigens niet dat die dat veld vol krijgen…
Dat was vooral sarcastisch bedoeld, don't worry ;) gaat echt geen Krezip worden lijkt me.

Tja.. Alles is mogelijk op dit moment... we gaan het beleven, ik wacht wel af en als het de moeite waard is koop ik dat ticket er wel bij, anders blijf ik lekker op de camping.. horen doen we het zeker!!

Dit losse concert de dag voor Bospop is inderdaad een interessante wending. GNR zou kunnen mits ze dezelfde tour doorzetten en nog geen nieuw album uithebben, maar Bruce is veel en veelste groot voor een terrein waar max 30k bezoekers op kunnen, die treedt doorgaans voor het dubbele aantal toeschouwers op. Maiden zou ook kunnen aangezien hun stage te groot is om mee op een festival dag te staan, met een losse dag is dat mooi opgelost. Neil Young lijkt me net niet groot genoeg aangezien die maar net de Ziggodome vol krijgt.

Misschien lopen we ook erg hard van stapel. Neil Young, Bruce Springsteen, zelf Coldplay is hier al genoemd. Het kan ook gewoon een Deep Purple zijn, heeft volgens mij in Duitsland ook enkel en alleen losse concerten staan en dus geen festivals.

We zullen eens niet te hard van stapel lopen. Ik zou blij zijn met Deep Purple, hoor, maar voor een veld met 30.000 à 35.000 bezoekers mag je wel een iets grotere naam verwachten.

We zullen eens niet te hard van stapel lopen. Ik zou blij zijn met Deep Purple, hoor, maar voor een veld met 30.000 à 35.000 bezoekers mag je wel een iets grotere naam verwachten.
nou precies, dat zijn 2x Ziggo en bijna een Gelredome.
mag je toch idd wel een beetje naam verwachten

Hoewel ik het er mee eens bent dat het terrein wat klein lijkt voor Bruce, is er natuurlijk wel het feit dat Weert voor hem semi dicht bij huis is.
Jessica, zijn dochter woont in Belgie

Hopelijk is het Robert Plant / Depache mode / Bruce / Jeff Lynne (ELO), met als sub Bryan Ferry of David Byrne, :) #wishful thinking

Zou wat zijn zeg…. Coldplay op Bospop
Om twee dingen: te groot voor Bospop en totaal niet passend op Bospop. Kan het wel een concert zijn dat niet officieel bij Bospop hoort, maar naar mijn mening moet er dus wel een artiest in hetzelfde straatje als Bospop komen te staan.

Blijft allemaal gissen natuurlijk maar wat te denken van Roger waters. Die gaat met nieuwe show touren en zou volgens plan enkel Amerika aandoen maar plannen kunnen veranderen natuurlijk....

Blijft allemaal gissen natuurlijk maar wat te denken van Roger waters. Die gaat met nieuwe show touren en zou volgens plan enkel Amerika aandoen maar plannen kunnen veranderen natuurlijk….
met al die uitverkochte shows in Ziggo laatste keer, denk dat Mojo wel twee keer nadenkt volgende keer. Die kan 2 a 3 keer dat veld van Bospop vullen. Vind Waters meer reëel voor Goffertpark of Malieveld (Pinkpop zelfs)...
Maar, zou zeer sterk zijn voor Bospop. Mooie om volgend jaar op tour terug te hebben!

Timmetje wrote:

Om twee dingen: te groot voor Bospop en totaal niet passend op Bospop. Kan het wel een concert zijn dat niet officieel bij Bospop hoort, maar naar mijn mening moet er dus wel een artiest in hetzelfde straatje als Bospop komen te staan.
Je loopt een paar jaar achter. Bospop is veranderd. Afgelopen keer zou Snow Patrol de openingsdag van Bospop afsluiten (al ging dat uiteindelijk niet door). Als Snow Patrol tegenwoordig op Bospop past, kun je moeilijk zeggen dat (in de ogen van de organisatie) het stilistisch nauw verwante Coldplay niet op Bospop zou passen. Coldplay past anno 2020 qua stijl beter op Bospop dan, zeg, Iron Maiden, ook al was dat vijf, tien of twintig jaar geleden anders.

wenteldave wrote:

Timmetje wrote:

Je loopt een paar jaar achter. Bospop is veranderd. Afgelopen keer zou Snow Patrol de openingsdag van Bospop afsluiten (al ging dat uiteindelijk niet door). Als Snow Patrol tegenwoordig op Bospop past, kun je moeilijk zeggen dat (in de ogen van de organisatie) het stilistisch nauw verwante Coldplay niet op Bospop zou passen. Coldplay past anno 2020 qua stijl beter op Bospop dan, zeg, Iron Maiden, ook al was dat vijf, tien of twintig jaar geleden anders.
Tuurlijk... Snow Patrol past daar toch veel beter dan Coldplay.
Dat zit echt dichter tegen de richting van nu aan dan Coldplay.
Ik zie niet uit hoe Snow Patrol en Coldplay nauw verwant kunnen zijn, behalve dan dat het twee bands zijn.
Ik loop in ieder geval niet achter.

Daarbij komt dat Bospop wel zal moeten verjongen ja, MAAR dat ze als het niet nodig is dat nog niet zullen doen.
Stel ze kunnen dit jaar Sting, Deep Purple en ZZ Top (gaat niet zo specifiek om deze bands maar meer het feit dat het allemaal classic rock artiesten zijn) zullen ze dat denk ik verkiezen boven één van die artiesten in te wisselen voor een KoL of Snow Patrol. Dat denk ik tenminste, dat ze als er genoeg classic headliners met status touren ze die liever boeken.

Eens met Sledgehammer. Als Snow Patrol Bospop headlinet en op Bospop past dan past Coldplay er zeker ook. En gezien de geruchten voor Mad Cool is die kans best aannemelijk.

Coldplay op Bospop, waarom wordt dit überhaupt besproken?... In NL staan die op Pinkpop of op een veld, die gaan ze toch nog zeker 20 jaar niet op Bospop zetten?...

Vanwege deze post.

Wat ik te horen kreeg is dat datzelfde weekend 3 festivals dezelfde headliner gaan delen : Mad Cool / Bospop / TW Classic. En Bospop dus die extra dag en Mad Cool heeft ook een 4de dag aangekondigd. Meer weet ik niet, dus geen extra vragen

Geruchten voor Mad Cool en TW zijn Coldplay....

Users who are viewing this thread