Bospop 2020 - Nieuws en Geruchten

Vanwege deze post.

Wat ik te horen kreeg is dat datzelfde weekend 3 festivals dezelfde headliner gaan delen : Mad Cool / Bospop / TW Classic. En Bospop dus die extra dag en Mad Cool heeft ook een 4de dag aangekondigd. Meer weet ik niet, dus geen extra vragen

Geruchten voor Mad Cool en TW zijn Coldplay….
Ja maar je snapt zelf ook wel dat Coldplay niet op een festival met 30.000 man gaat staan en Bospop hen nooit kan betalen. Dus conclusie = Coldplay staat niet op TWC. Als deze info klopt natuurlijk, al vind ik het wel plausibel. Dan is een gok zoals Neil Young van Dennis logischer of als het een echte grote naam is Guns 'n Roses.

Zijn Guns n Roses zoveel goedkoper dan Coldplay?
Ja, al vind ik inderdaad dat Guns 'n Roses ook te groot is voor Bospop, maar misschien zijn ze een mogelijkheid voor die dag ervoor die staat los van het budget van Bospop. Coldplay staat niet op Bospop, daar zijn ze veel te groot voor. Als ze een festival willen is het Pinkpop en anders Arena of Goffertpark of Malieveld.

Geruchten voor Mad Cool en TW zijn Coldplay….
Mad Cool is 4 dagen.
Coldplay is gerucht idd voor TWC, maar ook Koning Boudewijn of voor Rock Werchter.

Dus zo zeker is dat niet...

Dit losse concert de dag voor Bospop is inderdaad een interessante wending. GNR zou kunnen mits ze dezelfde tour doorzetten en nog geen nieuw album uithebben, maar Bruce is veel en veelste groot voor een terrein waar max 30k bezoekers op kunnen, die treedt doorgaans voor het dubbele aantal toeschouwers op. Maiden zou ook kunnen aangezien hun stage te groot is om mee op een festival dag te staan, met een losse dag is dat mooi opgelost. Neil Young lijkt me net niet groot genoeg aangezien die maar net de Ziggodome vol krijgt.

Als de stage van Iron Maiden te groot is voor het festival, dan is ie toch ook te groot voor deze losse dag? Dat podium is hetzelfde.

Ik vind Keane wel een naam voor Bospop en dan even los van die extra dag.

vind overigens Aerosmith ook wel een act voor Bospop.
tm 4 juni in Las Vegas en kan me best voorstellen dat ze pas een paar weken later naar Europa komen.
de begin juli periode voelt dan wel warm aan?

eerste data Sting officieel

2020 Tour Dates:
15 Jun - Lanxess Arena, Cologne, Germany
16 Jun - Messehall, Erfurt, Germany
27 Jun - Wiley Sport Park, Neu Ulm, Germany
28 Jun - Gerry Weber Stadion, Halle, Germany
29 Jun - Zitadell, Berlin, Germany
06 Jul - Tollwood, Munich, Germany
09 Jul - Kunst!Rasen, Bonn, Germany
11 Jul - Residenzplatz, Wurzburg, Germany
20 Jul - Schlosspark, Tussling, Germany
25 Jul - PGE Narodowy, Warsaw, Poland
https://www.sting.com/news/title/new-my-songs-shows-announced-for-summer-2020-in-germany--poland

afsluiter op de 12e gevonden??

Lijkt mij inderdaad ruimte voor optreden op Bospop, als onderdeel van het festival en (uiteraard) niet als 'los' concert vooraf

dan gok ik op de 12e, anders staat ie 3 dagen achtereen on stage, iets te veel voor zijn stem denk ik...

Lijkt mij inderdaad ruimte voor optreden op Bospop, als onderdeel van het festival en (uiteraard) niet als ‘los’ concert vooraf
de dag van het los concert kan hij sowieso niet, de 9e

Zou ook echt te gek voor woorden zijn als dat was gebeurd.
Gewoon op zondag de boel afsluiten, prima!

Daar zou niks mis mee zijn, en voor de 9e wachten we maar af voorlopig, wie weet wat er uit de hoge hoed komt bij Mojo..

remkobak wrote:

Daar zou niks mis mee zijn, en voor de 9e wachten we maar af voorlopig, wie weet wat er uit de hoge hoed komt bij Mojo..
Kan nog van alles zijn maar voorlopig hou ik het maar op Neil Young of The Who. Overigens komt Bob Dylan ook m et eerste data voor 2020. Echter vooralsnog niet in Europa. April in Japan.

Dan lijkt mij dat the Who de meeste kans maakt om dat veld vol te krijgen, BP heeft het al eens eerder geprobeerd met the Waterboys en Neil Young.. ik geloof dat er toen 8000 bezoekers waren die avond, in slecht weer dat wel.... ben aardig nat geworden toen.. lekker klam je tentje in.... nu beter geregeld met de caravan hoor!

Er leeft ook weer iets bij The Black Crowes. Ook een mooie headliner voor Bospop
Of ze die nou meteen headliner zouden maken waag ik te betwijfelen. Maar wel leuk dat ze weer wat gaan doen inderdaad.

Users who are viewing this thread