Indiaantje89 wrote:
x
visdave34 wrote:
DennisvdBr wrote:
martin2 wrote:
Wat ik te horen kreeg is dat datzelfde weekend 3 festivals dezelfde headliner gaan delen : Mad Cool / Bospop / TW Classic. En Bospop dus die extra dag en Mad Cool heeft ook een 4de dag aangekondigd. Meer weet ik niet, dus geen extra vragen
Nou, dan gok ik weer Neil Young?
Dit of Kings of Leon zou mijn gok zijn. Stonden beide al eerder op Mad Cool (2016 resp. 2017), Bospop sprak over ‘artiest’, wat op NY zou kunnen duiden, maar KoL zou in lijn met Snow Patrol dit jaar een goede continuering van de strategie zijn. En het lijken me beide prima namen voor een TWC editie (en die ik niet zo snel op RW zie verschijnen).
Ben wel benieuwd waarom dit geen officieele “Bospop” dag is. Klinkt een beetje als een artiest die geen festivals wilt doen, waarom zouden ze het anders niet willen?
Kan ook gewoon een kwestie van beschikbaarheid zijn. Als deze artiest op zaterdag en zondag op TW Classic en Mad Cool staat, en geen drie avonden op rij wil spelen, dan blijft de donderdag open. Voor zo’n doordeweekse show vraagt die act waarschijnlijk ook minder gage dan een festivaloptreden in het weekeinde (kwestie van vraag en aanbod).