Bospop 2020 - Nieuws en Geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Status Quo, ook nieuw album uit.
Laatste keer dat ze er stonden was 2010.

(btw, als ze er staan is dat sowieso een dag dat ik er ben ;) )
 

bluescape10

Playlistbediener
25 aug 2019
5
0
Weer super genoten van Bospop 2019 :-D
Ben nu al benieuwd wat er op de 2020 versie allemaal voor moois langs komt.
Voor mij een paar namen die welkom zijn:
REO speedwagon aangezien de classic rock van Foreigner het goed deed dit jaar
Boston zou ik graag nog wel eens willen zien maar is niet naar Nederland te krijgen denk ik :cool:
Sass Jordan, Kansas, Styx, Bad Company/Paul Rogers, Little River Band, 10CC, Alan Parsons Project, America, Brian Setzer, Doobie Brothers, ELO
Heart, Manfred mann's Earth band, Micheal Schenker, Mothers Finest, Paul Weller, The Kinks (als ze weer gaan touren),

En wat Blues voor in de tent: Aynsley Lister, Jonny Lang, Doyle Bramhall II, Bonamassa, Matt Anderson, Omar and the Howlers, The Fabulous Thunderbirds,

Zo als ik al zei ben benieuwd wat er gaat komen komend jaar.
Misschien de organisatie wat getriggerd met de namen hier boven :p zou mooi zijn.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
608
279
Sting zal wel een van de headliners zijn, vermoed ik. Organisatie gaf aan hem alweer te polsen voor volgend jaar en denk dat Sting ook wel wat wil goedmaken voor de afzegging van dit jaar. Dat lijkt me een vrije zekere naam voor Bospop 2020.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Sting zal wel een van de headliners zijn, vermoed ik. Organisatie gaf aan hem alweer te polsen voor volgend jaar en denk dat Sting ook wel wat wil goedmaken voor de afzegging van dit jaar. Dat lijkt me een vrije zekere naam voor Bospop 2020.

Op de website van Sting is nu al te zien dat hij in Las Vegas speelt tussen 22 mei en 6 juni.
Op 15 augustus pakt hij daar de draad weer op. Van half juni tot eind juli is het dus wel zeer aannemelijk dat hij Europa aan doet.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Status Quo, ook nieuw album uit.
Laatste keer dat ze er stonden was 2010.

(btw, als ze er staan is dat sowieso een dag dat ik er ben
1f609.svg
)

album komt morgen.
Nieuwe nummer Liberty Lane is alvast lekker.
Ik denk dat het wel Bospop kan worden volgend jaar
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Quo op tour in maart april mei en begin juni door the UK. Na een paar weken rust weer precies op tijd voor Bospop :wink:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Reunie Supergrass zou mooi zijn voor Bospop, Pinkpop kan natuurlijk ook...

Aankondiging reunie incoming...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Pet Shop Boys met hun greatest hits tour volgende jaar mei juni in the UK. Die zullen wel de oversteek maken naar Europa en daarmee grote kanshebber voor Bospop. Persoonlijk zit ik er niet op te wachten. Ook niet echt een publiekstrekker. Stonden 2 jaar geleden nog in Carre. Vond ik toen wel vreemd, had ze eerder toen in een zaal als Afas live of Ahoy verwacht.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Quo op tour in maart april mei en begin juni door the UK. Na een paar weken rust weer precies op tijd voor Bospop
1f609.svg
in november 2020 AFAS, nou... Bospop kan gewoon hoor
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Zou Nick Mason niet iets zijn voor Bospop? Ook die gaat volgend jaar verder met zijn tour.
https://www.antimusic.com/news/19/September/14Pink_Floyd_Legend_Nick_Mason_Announces_2020_Tour.shtml

 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
PJ wrote:
Quo op tour in maart april mei en begin juni door the UK. Na een paar weken rust weer precies op tijd voor Bospop
1f609.svg


in november 2020 AFAS, nou… Bospop kan gewoon hoor

Logische move. Eerst de losse concerten in de verkoop. Is niet voor niets dat ze nu al concerten aankondigen voor november 2020.
Die doen gewoon de festivals in de zomer van 2020. Zou me niets verbazen als Bospop ze in december of januari dropt, ergens bij de eerste of tweede lichting namen die ze normaal gesproken dan vrijgeven.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Hopelijk wel een paar grote namen waarvan er hier al een aantal zijn genoemd, Persoonlijk hoop ik op Deep Purple, Bonamassa, Mothers Finest, Greta van Fleet.. zou helemaal top zijn.. in ieder geval zijn we weer 3 dagen van de partij.. laat maar komen!
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Hopelijk wel een paar grote namen waarvan er hier al een aantal zijn genoemd, Persoonlijk hoop ik op Deep Purple, Bonamassa, Mothers Finest, Greta van Fleet.. zou helemaal top zijn.. in ieder geval zijn we weer 3 dagen van de partij.. laat maar komen!

Als Bonamassa komt, koop ik ook een kaartje ! Beloofd ;-)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
ik zou verder SImple Minds een uit de lucht gegrepen wilde gok vinden trouwens...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
ik zou verder SImple Minds een uit de lucht gegrepen wilde gok vinden trouwens…
Helemaal mee eens. Overigens wil ik Snow Patrol wel even noemen. Hun tour word later dit jaar weer hervat.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.408
3.375
Ben benieuwd waar Bospop dit jaar mee komt. Als die 3dagen editie eenmalig was, hoe gaan ze dat dan doen met betrekking tot Sting en Snow Patrol, zijn dat dan meteen de headliners omdat ze afgelopen editie moesten afhaken? Snow Patrol downgraden en er een headliner boven zetten, zou ook raar zijn.
Hoop dat ze er weer een derde dag bij doen met dan een echte classic rock headliner, Deep Purple, Aerosmith, The Who of Queen ft. Adam Lambert, al denk ik dat die laatste 3 te "groot/duur" zullen zijn.
Ook wat kleinere classic rock namen als Status Quo of Journey zijn welkom wat betreft mij.
Verder aanvullen met jonge bands als Greta van Fleet, Wolfmother en Nederlandse bands als DeWolff en Vandenburg's moonkings.
In het kader van de 80's pop artiesten zou ik Duran Duran geweldig vinden.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
608
279
Simply Red wellicht een optie? Stonden voor het laatst in 2006 op Bospop. Gaan vanaf oktober 2020 touren in zalen en stadions en staan onder meer in de Ziggodome, dus misschien dat ze in de zomer wat festivals willen doen.

Pet Shop Boys lijkt me ook een serieuze kanshebber.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.150
Fireball wrote:
Hopelijk wel een paar grote namen waarvan er hier al een aantal zijn genoemd, Persoonlijk hoop ik op Deep Purple, Bonamassa, Mothers Finest, Greta van Fleet.. zou helemaal top zijn.. in ieder geval zijn we weer 3 dagen van de partij.. laat maar komen!

Als Bonamassa komt, koop ik ook een kaartje ! Beloofd
1f609.svg

Gezien in Carré, wat een geweldenaar is dat, zeg. Ik ga hetzelfde als jij doen. Een optreden dat je niet mag missen.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Benjamin wrote:

Fireball wrote:
Hopelijk wel een paar grote namen waarvan er hier al een aantal zijn genoemd, Persoonlijk hoop ik op Deep Purple, Bonamassa, Mothers Finest, Greta van Fleet.. zou helemaal top zijn.. in ieder geval zijn we weer 3 dagen van de partij.. laat maar komen!


Als Bonamassa komt, koop ik ook een kaartje ! Beloofd
1f609.svg


Gezien in Carré, wat een geweldenaar is dat, zeg. Ik ga hetzelfde als jij doen. Een optreden dat je niet mag missen.

Ik was er ook ! Ben echt groot fan van deze man. Vind het sowieso jammer dat dit soort artiesten (Ik noem een Bonamassa, Walter Trout, Kenney Wayne , Gov't mule) te weinig geboekt worden op Nederlandse festivals.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken