Verzameltopic Overige Internationale Festivals 2027

Euroblast (DE) is volgend jaar van 24 t/m 26 september.
825268495_1699468101536291_1823603252117151105_n.jpg

Lucca Summer Festival
(IT) heeft zojuist Muse voor 17 juli aangekondigd als exclusieve Italiaanse datum. Eerder waren al Take That (20 juli) en Simply Red (30 juli) aangekondigd.

Be Prog! My Friend (ES) heeft Karnivool als eerste naam aangekondigd.
825268055_1599143375029244_3600423712224106979_n.png

Inferno Metal Festival (NO) met nieuwe namen.
ARCTURUS, ASAGRAUM AND THREE MORE ARTISTS FOR INFERNO 2027
Five new artists are confirmed for Inferno Metal Festival 2027. This time around, we bring you everything from Norwegian avant-garde and Dutch black metal to Danish hardcore and new names from the Norwegian underground. We give you Arcturus, Asagraum, Split, Heimland and Melting Brain Club.

Langs Akerselva (NO) heeft Pete Doherty als eerste naam aangekondigd.

Edit: Ook Bergenfest (NO) komt donderdag met namen.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: johanra en B0G5
Way Out West staakt vrijdag om 10:00 (tijdelijk) de kaartverkoop, dus daar kunnen we hopelijk binnenkort ook nieuws verwachten!

• Leuk
Waarderingen: Jamel en wenteldave
Kwestie van de zoekfunctie op dit forum wat resultaten te geven ;) :

454, Caroline Polachek, Drain, Emma Sehested Høeg, Ezra Collective, G Jones B2B Eprom, James K
Kacey Musgraves, Karpe, Konvent, Kundo, Lambrini Girls, Neurosis, Nu Jazz, Patti Smith Quartet
Suki Waterhouse, Tame Impala Underscores

ik zie regelmatig dit (?):
Bekijk bijlage 22961
Ja, normaal kopieer ik de poster vanaf de website of iets dergelijks of zet ik ook de namen neer, maar met zo'n belangrijke aankondiging was snelheid belangrijker ;) Al hoewel, de discussie wordt toch vaak in een ander topic gevoerd. Best onhandig zo van IG trouwens.

• Leuk
Waarderingen: Jamel en B0G5
Ja, normaal kopieer ik de poster vanaf de website of iets dergelijks of zet ik ook de namen neer, maar met zo'n belangrijke aankondiging was snelheid belangrijker ;) Al hoewel, de discussie wordt toch vaak in een ander topic gevoerd. Best onhandig zo van IG trouwens.
Voor de instagramlozen soms wel onhandig ja, alhoewel het aanklikken meestal alsnog wel de post toont, ook al heb je geen account. Maar laatst zat er een leeftijdsbeperking op en dan moet je dus inloggen om iets te kunnen bekijken.

• Leuk
Waarderingen: B0G5
Voor de instagramlozen soms wel onhandig ja, alhoewel het aanklikken meestal alsnog wel de post toont, ook al heb je geen account. Maar laatst zat er een leeftijdsbeperking op en dan moet je dus inloggen om iets te kunnen bekijken.
Wat het ook lastig maakt, is dat veel van die festivals of alleen posters bekendmaken of de namen los (wel met een afbeelding, maar oké). Ik voel er toch wat weinig voor om iedere keer zelf nieuwe namen te gaan filteren.

Wat het ook lastig maakt, is dat veel van die festivals of alleen posters bekendmaken of de namen los (wel met een afbeelding, maar oké). Ik voel er toch wat weinig voor om iedere keer zelf nieuwe namen te gaan filteren.
Don't worry :)

Users who are viewing this thread