TW Classic 2024

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.633
893
Boutique kan alle kanten op, is wat de rommelbak/vergaarbak van hun festivaldagen.
Zou mij wel verbazen dat er enkel een Boutique zou komen en geen Classic.
 

Sjaekie

Playlistbediener
25 jan 2024
14
3
Echt niemand inside information over Boutique of Classic? Het is zo stil bij de schuur.
 

rocktailerr

Campingartiest
22 okt 2023
67
60
Echt niemand inside information over Boutique of Classic? Het is zo stil bij de schuur.
Met Keane die niet op RW gaan staan lijkt er mij net even wat meer kans dat TWC doorgaat .. (met McCartney dan mss).

Tenzij die op Lokerse/Suikerrock nog terecht komen
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.633
893
Echt niemand inside information over Boutique of Classic? Het is zo stil bij de schuur.
Als er dit jaar echt niks zou/zal komen, verwacht ik nog wel een communicatie vanuit de organisaties. Of ijverige journalisten zoeken het wel uit dan...
Zolang dat er nog niet is gekomen, blijft er nog hoop...
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
232
87
Als er dit jaar echt niks zou/zal komen, verwacht ik nog wel een communicatie vanuit de organisaties. Of ijverige journalisten zoeken het wel uit dan...
Zolang dat er nog niet is gekomen, blijft er nog hoop...
Als ik me niet vergis is de in tijd laatste aankondiging die van TW Classic 2018 geweest op 7 februari 2018 met aankondiging van the Editors, the National en Kraftwerk voor TW Classic die dan op 14 juli 2018 plaatsvond. En een grote naam als Paul Mc Cartney zal liever zijn tickets verkopen aan 200 Euro omdat hij weet dat zijn concert toch uitverkocht geraakt. Geen TW Classic dit jaar vermoed ik.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.724
1.891
Een jaartje niets zou toch niet uitmaken?
Ik zou geen act ook meer kunnen noemen die nu nog een tour bekend gaat maken...
Paul McCartney heel misschien maar het is ook erg stil rondom hem mbt een Europese tour. Kortom ik verwacht ook een jaartje niets....
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.633
893
Ik zou geen act ook meer kunnen noemen die nu nog een tour bekend gaat maken...
Paul McCartney heel misschien maar het is ook erg stil rondom hem mbt een Europese tour. Kortom ik verwacht ook een jaartje niets....


Eric Clapton zou nog kunnen.
Voor mij sowieso een blinde koop, mochten ze hem boeken.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Grunt149

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.724
1.891
Zie het niet gebeuren. Niet zijn stijl. Speelt bijna altijd indoor.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
849
575
Ik zou geen act ook meer kunnen noemen die nu nog een tour bekend gaat maken...
Paul McCartney heel misschien maar het is ook erg stil rondom hem mbt een Europese tour. Kortom ik verwacht ook een jaartje niets....
Slayer?
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
408
254
Ik zou geen act ook meer kunnen noemen die nu nog een tour bekend gaat maken...
Paul McCartney heel misschien maar het is ook erg stil rondom hem mbt een Europese tour. Kortom ik verwacht ook een jaartje niets....
Metallica zou nog kunnen qua tourschema....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken