TW Classic 2024

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.641
895
Zie het niet gebeuren. Niet zijn stijl. Speelt bijna altijd indoor.
Arena de Nîmes staat op zijn planning, zie ik.
Dat is een outdoor concert, maar natuurlijk wel met wat meer 'standing' dan een festivalweide waar je uitkijkt op frietkramen, Dixie wc's en togen.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.641
895
Ik zou geen act ook meer kunnen noemen die nu nog een tour bekend gaat maken...
Paul McCartney heel misschien maar het is ook erg stil rondom hem mbt een Europese tour. Kortom ik verwacht ook een jaartje niets....
Als McCartney ergens in de/een zomer in Europa opduikt, dan moét hij toch op Werchter staan, gezien de afgelaste boeking tijdens covid?
Of zouden de tickets hiervoor zo slecht verkocht hebben toen? Kan ik mij haast niet inbeelden...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.739
1.899
Als McCartney ergens in de/een zomer in Europa opduikt, dan moét hij toch op Werchter staan, gezien de afgelaste boeking tijdens covid?
Of zouden de tickets hiervoor zo slecht verkocht hebben toen? Kan ik mij haast niet inbeelden...
Lucca Summer festival moet blijkbaar nog 1 headliner bekend gaan maken. De hoop is dat daar McCartney wordt aangekondigd. Zou de organisatie trouwens iets va zich laten als bv een Boutique of een Classic geen doorgang vinden??
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.339
Als McCartney ergens in de/een zomer in Europa opduikt, dan moét hij toch op Werchter staan, gezien de afgelaste boeking tijdens covid?
Of zouden de tickets hiervoor zo slecht verkocht hebben toen? Kan ik mij haast niet inbeelden...
Moet?
Ik denk dat sir Macca niks moet.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.641
895
Moet?
Ik denk dat sir Macca niks moet.
Dat hangt er van af hoe de contracten destijds zijn opgesteld geweest, wat betreft de annulering.
Het lijkt mij niet ondenkbaar dat de organisaties op Werchter bijvoorbeeld een eerste kans krijgen bij een eventuele nieuwe Europese passage.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.641
895
Volgens @ChiquitaChaser heeft de Paul zijn voorschot van show 2020 nooit terugbetaald.
Dus hij zal nog wel is komen. Maar denk niet dit jaar.
Hadden ze maar de optie 'pandemieën' moeten nemen in hun annulatieverzekering.
Maar om de kosten wat te drukken... en in de veronderstelling dat zoiets nooit zou gebeuren... 🤭
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
233
87
Paul Mc Cartney zal naar Werchter komen in de zomer van 2025 maar....
niet onder de te goedkope Werchter Classic vlag maar voor een uniek concert aan tickets rond 150 Euro voor een staplaats op de weide wellicht gepromoot als de laatste kans om deze dan 83jarige Beatle live te zien optreden.
RIP TW Werchter Classic. RIP Werchter Boutique. Ik geloof niet dat we die formules nog zien terugkeren.
 
Laatst bewerkt:

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.182
5.516
Paul Mc Cartney zal naar Werchter komen in de zomer van 2025 maar....
niet onder de te goedkope Werchter Classic vlag maar voor een uniek concert aan tickets rond 150 Euro voor een staplaats op de weide wellicht gepromoot als de laatste kans om deze dan 83jarige Beatle live te zien optreden.
RIP TW Werchter Classic. RIP Werchter Boutique. Ik geloof niet dat we die formules nog zien terugkeren.
Haha… die formules komen terug
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.050
8.687
Dus hij zal nog wel is komen. Maar denk niet dit jaar.
‘Nog wel is komen’ wel liever morgen dan overmorgen. De man is bijna 82. Kan je gerust stokoud noemen en een mirakel dat hij nog zulke shows geeft.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.739
1.899
Hij zal het toch eerst zelf moeten beslissen.
Precies en hij is er de man niet naar om een afscheidstour aan te kondigen. Die bekijkt het het gewoon per jaar. Is het niveau nog goed naar zijn mening dan plant hij wat concerten en anders stopt hij er mee. De recensies van de laatste tour waren trouwens wel lovend dus ik had verwacht dat Europa snel aangekondigd zou worden. Het is helaas anders.....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken