Top 2000

Toch wel veel nummers weer vergeten zie ik als ik de lijstjes door scrol hier. Komt toch door mijn stemlijst in 5 minuten in te vullen en al snel aan de max te komen.

Queensryche - Silent lucidity, Alter Bridge - Blackbird, iets van Arctic Monkeys, About Today.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Ik kies er toch altijd voor om mezelf te beperken tot de stemlijst, omdat ik er weinig vertrouwen in heb dat vrije keuzes kans maken.

Maar 't is altijd een leuke puzzel om te leggen. Echte favoriete songs, liedjes die ik graag in de lijst wil houden, wat dit jaar actueel is en het geheel moet ook een goede afspiegeling geven van de muzieksoorten die ik graag luister. :-)

Ik kies er toch altijd voor om mezelf te beperken tot de stemlijst, omdat ik er weinig vertrouwen in heb dat vrije keuzes kans maken.

Maar 't is altijd een leuke puzzel om te leggen. Echte favoriete songs, liedjes die ik graag in de lijst wil houden, wat dit jaar actueel is en het geheel moet ook een goede afspiegeling geven van de muzieksoorten die ik graag luister. :-)

Wat een heerlijke combi van nummers! Als deze alle 35 achter elkaar gedraaid zouden worden eind december zou ik blij zijn 😄

• Leuk
Waarderingen: Steve
En toch voeg ik altijd de nummers toe die ik echt het beste vind.

Vrije keuzes maken kans bij de grootste hypes of als er genoeg mensen gemobiliseerd kunnen worden om op dat ene nummer te stemmen. Denk aan Better Days vorig jaar en diverse regionale nummers de afgelopen jaren.

Had keuzestress en was t overzicht op een gegeven moment helemaal.kwijt, maar evengoed tevreden

Mooi die afwisseling: Hozier gevolgt door Rammstein, Paul Simon door Metallica. Van Linkin Park naar Yves Berendse. Dit is het betere werk en waarom de top2000 geweldig is!

Het schiet niet op als mensen 'Starbuster' in plaats van Starburster als vrije keuze nemen 😅

Ik vermoed dat daar wel een team achter steekt die dit ziet en aan elkaar koppelt!

• Leuk
Waarderingen: HaaEll
Dat maakt de Top2000 vreselijk en juist zo leuk tegelijk.

Ja heerlijk, wij hebben er ook thuis een spelvorm van gemaakt, wie kent de meeste nummers (inclusief titel en artiest voor beide een bonuspunt), niet wie ze het snelst kent, je kan beiden een punt krijgen voor het kennen van hetzelfde nummer. En dan na Bohemian Rhapsody wisselen naar een willekeurige zender waar Muziekfeest op het Plein wordt gedraaid en dan ergens rond een uur of twee a half drie bij een of ander Toppop programma te eindigen met de meest vage videoclips.

Ons hoogtepunt door de jaren heen was om 3 uur 's nachts het volgende nummer, wij kwamen niet meer bij van het lachen...

Users who are viewing this thread